Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaana";26022122]Samalla kun väittelin miehen kans lapset napsi kuvia:



Näyttää vähän rajulta mutta meillä ihan arkipäivää.[/QUOTE]

Muistelenkin, että muutitte siihen hotelliin, joka on talvet tyhjillään. Joko se kohta taas avaa kesäksi ovensa? Saiko miehesi sen kirjan valmiiksi, mitä lähti sinne kirjoittamaan?
 
"harmaana"
Muistelenkin, että muutitte siihen hotelliin, joka on talvet tyhjillään. Joko se kohta taas avaa kesäksi ovensa? Saiko miehesi sen kirjan valmiiksi, mitä lähti sinne kirjoittamaan?
Kirja ei ole ihan vielä valmis. Mies vähän stressaa sen kanssa, viimeksi se paini pihalla pensaiden kanssa. Oon kyllä pikkasen huolissani sen mielenterveydestä.

Olis tosi mukavaa jos pääset käymään kun turistikausi alkaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
mautonta
Tää Norman "motellimies", niin hänhän oli mun kuolleen exän (Jeffrey Dahmer) kaveri!
Tosi ainutlaatuisia ja silleen, mukavaa kahviseuraa <3
.

Joku kuolas mun miestä, ketä lainasinkin muualle (kuten todettiin). No nyt on kaikki miehet täällä taas, kiltisti vierekkäin rivissä. Nam nam ja suki suki :)
 
rakastunu <3
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26023759:
Hot, hot, hot!!!! Ihan alkoi sukat pyörimään jaloissa, vaikkei mulla oo edes sukkia :O
joo kyllä mä tiedän, naiset kuolaa mun miehen perään kun se on niin ihana ja komea. Ihkuraksupoksu mun <3
 
maldini


Voi jestas mä yritin et ois ees ton fledansa kammannu, mut se italialainen temperamentti.. pöyhi sitä ihan vittuillakseen vielä enämpi sekaisin, reilu ukko. Onneksi join niin paljon kallista shampanjaa, että hymy
irtos tohon hääkuvaan..
 
mask
Tässä mun mies :) Mieheni on siität erikoinen että hällä on vireä pää.



Tässä kuvassa mies kertoo kuinka paljon rakastaa mua <3 Tais olla meijän hääpäiväillallinen.


Tässä mies on kotona kylpytakkii päällä :) oltiin menossa saunaan.


Tässä mies ja meidän poika <3 Voi että mitkä komistukset!


Tässä meijän lemmikkilintu :)


Mun ja miehen pusukuva <3
http://www.moviepicturedb.com/pictures/08_12/1994/110475/l_110475_16097b3c.jpg[IMG]

Anoppi.
[IMG]http://images.halloweencostumes.org/acc-venom-mask.jpg

Ja tässä meijän koira :)
 
"harmaana"
[QUOTE="harmaana";26022086]Tässä mun mies, se vähän suuttu kerran ja meillä oli tollanen kiva takaa-ajoleikki.

[/QUOTE]


Meillä on miehen suvussa vähän masennus-taustaa, kyselinkin kerran palstalla neuvoja mutta sanottiin vaan että miltä susta tuntuis jos olisit vähän allapäin ja sit miehes jättäis?

Tässä anoppi kun kerroin sille etten halua sitä käymään synnytyssairaalassa pöpöjen takia:

 

Yhteistyössä