Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

Tulin vaan pikaseen kiittämään tsempeistä ja kannustuksista kääntöön liittyen! :love:

Vauvahan oikeesti otti ja kääntyi!! Olin niin varma, että se ei mihinkään käänny niin oli aika suuri yllätys. Ei oo ainakaan vielä kääntyny takaisinkaan, koska potkut tuntuu tuolla ylhäällä. Jospa se tajuais nyt loppuun asti olla pääalaspäin (y)(y)
 
Tulin vaan pikaseen kiittämään tsempeistä ja kannustuksista kääntöön liittyen! :love:

Vauvahan oikeesti otti ja kääntyi!! Olin niin varma, että se ei mihinkään käänny niin oli aika suuri yllätys. Ei oo ainakaan vielä kääntyny takaisinkaan, koska potkut tuntuu tuolla ylhäällä. Jospa se tajuais nyt loppuun asti olla pääalaspäin (y)(y)
Ihanan hyviä uutisia!! Kyllä hän varmaan pysyy kun malttoi kääntyä :) Nyt vaan odottelemaan (y) ja sitten ponnistus :X3:

Annelski, onnea täysiaikaisuudesta <3
 
  • Tykkää
Reactions: annelski
Onnea Anumarika hyvistä uutisista. Ihan mahtava uutinen! :)

Taas yksi viikko selätetty. (y) Olen niin iloinen ja kiitollinen mun kropalle, että tänne asti on päästy. Enää ois kaksi viikkoa siihen, että vauva on täysiaikainen ja toivon, että ainakin joulun yli pääsis.

Ihan kohta me kuitenkin saadaan ekat vauvat ketjuun. Oliko se niin, että Mariani aloittelee maanantaina ja RubyS keskiviikkona? Oikein paljon onnea molemmille koetokseen :love: ja tulkaahan sitten kertomaan kuulumisia kun ehditte!

Täällä tänään tehty joulusuklaita lahjaksi. Tulipahan hienon näköisiä, vaikka itse sanonkin. Eikä makukaan ollut huonompi, pakko oli nimittäin tiettyä laadunvalvontaa suorittaa. :D

Mamadread ja itu 35+0 POKS!!!! (y):love:
 
Anumarikallahan oli hienoja uutisia! Mahtavaa, ja toivotaan että vauva malttaa pysyäkin oikein päin!

Ja kohta tosiaan taitaa ensimmäiset vauvat olla kainaloissa (y) jännittäviä aikoja.

Mulla tänään (tai siis eilen) tuli 38 viikkoa täyteen. Alkaa ärsyttää, kun anoppi soittelee miehelle päivittäin että 'joko joko joko? Ei kai se nyt kanna mitään enää?' :confused: Ja on kyllä sanottu, että tällä kaverilla ei tunnu olevan mitään kiirettä, ja eiköhän me ilmoiteta sitten kun jotain on tapahtunut.

Noiden kyselijöiden takiahan me ei olla varsinaista laskettua aikaa edes lähipiirin ulkopuolelle kerrottu. Muille vaan ympäripyöreästi jotain alkuvuodesta. Tuntuu olevan toisille käsittämättömän vaikeaa, kun ei laskettua aikaa kerro.. ihan niin kuin se lapsi sillon tuppais syntymään :ROFLMAO: taidan ryhtyä seuraaville sanomaan että on se pääsiäiseen mennessä syntynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Oi voi, jänniä hetkiä RubyS! :barefoot:

Musicro, täällä ei kanssa ole merkin merkkiä synnytyksestä ja mulla isä soitteli tänään että et vielä oo lähteny synnyttään? :LOL: ehkäpä me muistetaan papalle ilmottaa kun ensimmäinen lapsen lapsi on saapumassa ;) tai no sen verran että alavatsalla välillä tuntuu painetta ja lantio kipuilee mutta kiinnitytty ei kyllä vielä ole kun taas päivällä oltiin tuolla melkeen poikittain :rolleyes:

Hienoa Anumarika että kaveri saatiin kääntymään! :) toivottavasti pysyy sitten pää alaspäin loppuun saakka ;)(y)

Onnea Mamadreadille taas yhdestä viikosta (y)

Täällä tultiin kanssa eilen täysiaikaisiksi, tänään siis 37+1 :) kauheaa yökyöpelöintiä. Vaan mitäpä tuo haittaa kun ei vielä tässä vaiheessa tarvii olla kenestäkään muusta huolehtimassa :D toivoa sopii että poika perii sitten äidiltään tuon aamu-unisuuden :whistle: hikka on kyllä yks riesa. Siis masukin hikka. Monta kertaa päivässä ja koko maha nykii :rolleyes: :LOL: saa nähdä kuin sitä täällä ulkomaailmassakin sitten hikotellaan, raukka pieni :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja annelski
Eletään kyllä jänniä aikoja... Tuohon lasketun ajan kysymiseen, tietty monet koko ajan kyselleet että milloinka olis laskettu aika, oon vastannut että uuden vuoden seudulla, sitten tulee vastakysymys: että ihan uutena vuotenako. nii, sitten on pitänyt vastata että 4.pv että eikös tuo oo aika uutena vuotena... Mutta kun eihän sitä tiiä haluaako vauva syntyä jo vaikka tässä ennen joulua. :D

Meillä varsinkin mies hieman stressookin siitä että milloinka, mutta oon yrittänyt rauhoitella että ei sitä nyt ensimmäisestä supistuksesta lähetä että ei samalla minuutilla tartte olla lähdössä, että kyllä kerkee töistä tulla kun ilmoitan. :D tosin huomenna on menossa käymään kuopiossa johon tunnin ajomatko, että jos lähtö tulee niin isänsä saa heittää miehen kyssille ja mä hommaan jonkun kyydin sinne varmaan jos tulee kovinkin kiire. :D
Ei sitä näin stressannut esikoisen aikaan että milloinka...

Täällä on sitä alaselkäkipua nyt esiintynyt monena päivänä, eilen tuntu jo vähän alempana ja leveemmin ja alavatsallakin. Meinaakohan että ois vielä paremmin kiinnittynyt ja entisestään laskeutunut. Mutta oikeita suppareita ei oo vielä tuntunut yhtäkään, ennakoivat supparit oli eilen kyllä jo selvempiä kuin aiemmin. Että eipä tiedä milloinka lähtö on... :p :) Toivoisin vaan että syntyis viim torstaina että pääsis sit toivottavasti aatoksi kotiin esikoisen luo, tai sit aaton jälkeen. Ikävä olla osastolla aattona ja tyttö kotona. Mielummin kuitenkin aaton ois kotona, ei muilla päivillä niinkään oo väliä. :D (siskoni ei oikein ymmärtänyt ajatusmaailmaani tähän suhteen, joo, joulu on joka vuosi, mutta kerrankin on joulu vapaana töistä ja haluaisi olla koko perheen kesken kotona, kolmistaan tai nelistään, ja muutenkin en tykkää tuosta ajatuksesta yhtään että sitten vuoden päästä viettää joulua, koska ei voi olla varma mitä tapahtuu vuoden sisään...) :/

Onnea narana85 täysaikaisuudesta! :)

Mihinkä toi aika kuluu. Äsken mietin kun katoin joulukalentereita kun neiti näytti mitä oli kalenterissa että mitä, onko jo 18.pv? Juurihan tää joulukuu alkoi. :D

Mutta joo tsemppiä kaikille nyt viimeisille raskausmasuajoille! :)

37+4 <3
 
Hyvin mun viesti karkas ennen aikojaan ku puhelimella räpellän.. o_O Mutta mahtavia uutisia Anumarika! Ja onnea täysiaikaisuudesta Annelski ja Narana85! Perästä tullaan torstaina..
Marianille ja RubyS:lle tsempit maanantaihin ja keskiviikkoon (y) ellei nyt sitä ennen rupee jo tapahtumaan..
Moni on mulle kans lasketusta ajasta puhuttaessa sanonu et ai no vasta 12.1., eihän sulla sit mitään hätää vielä oo.. ihan ku se ois joku tähtiinkirjoitettu määräpäivä jolloin se vauva sitten tulee.. Mut sepä se kun ei sitä voi yhtään tietää. Voi tulla huomenna, voi mennä käynnistykseen 42 viikolla jos oikein huono tuuri käy..
Päivät on kyllä tosi erilaisia, kolmisen päivää ollut liikkuminen ja oleminen supistusten suhteen helpompaa, eikä niitä häpyluu-lantiokipujakaan oo ollu, mutta ihme vihlasuja nimenomaan mahan puolella kun vähänkin liikkuu. Tuntunut ettei sillä vauvalla ehkä olekaan mikään kiire pois.. Eilen ei potkujakaan ollut normaaliin tahtiin ku vasta illalla. Tänään on kyllä jytäilty taas senkin edestä. Tänään myös ihmeellistä huimausta koko ajan, ei meinaa pystyssä pysyä, vaikka paineet ok.
Onneks mummi vei esikoisen luistelemaan niin saa sekin tehdä muutakin ku löhötä ja katsoa leffoja..Siis lapsi.:)
 
Hui täällähän on ehtiny tapahtumaan jo vaikka mitä jännää:love::barefoot: alko ihan vanhoja viestejä lukiessa jännittää joko joku on nyytin syliinsä saanu <3 mut tsemppejä ens viikkoon, saas nähä monta jouluvauvaa tulee:love:

Anumarika hyvä että käännös onnistu! Muaki mietityttäny kovin viime päivinä miten päin vauva tuol mahas hengailee.. pelottaa että ois väärinpäin.. 27.12 on seuraava ultra ni pääsee näkemään, toivon että ois tulossa pääedellä......

Nyt saatiin jo pinniskin siirrettyä esikoisen huoneesta meidä makkariin:) hiljaa alkaa aina vaa valmiimpaa tulla ja odotus on kova, vaikka mulla sitä onkin viel tod.näk. yli kuukaus jäljellä...:love:
 
Ihania uutisia Anumarika!
Täysiaikaisuudesta onnea Annelski ja narana85.

Mä olen lasketun ajan sanonut, mutta sanonut oon myös, että eipä tuo bebe välttämättä just sinä päivänä tuu.
Ja, että en vastaile yhteenkään "Joko joko??" viestiin. Ihmisille kyllä ilmoitetaan, kun bebe syntyy.
Ja tosiaan, bebe voi tulla koska vaan, kuopus syntyi kaks viikkoa ennen laskettua aikaa ja esikoinen 1viikon 1pvä lasketun ajan jälkeen. Eli ei sitä koskaan tiedä, milloin vauva päättää lähteä tulemaan.

Mulla on alkanut selkä ilmoittelemaan olemassa olostaan. Tietyt asennot on no-no.
Muuten olo on hyvä. Bebe ei pyöriskele, mutta kyllä potkiskelee, vaikkakaan ei niin paljoa kuin tyyliin kuukausi sitten.

Kaikki on kyllä vauvaa varten jo valmiina, pinnis on meijän makkarissa, vaunut odottaa koottuna toisessa huoneessa, kaukalo on valmiina odottamassa kera sairaalakassin, kaikki muukin on valmiina, joten ei kun odottelemaan vauvaa.
Pakko pitää vaunut oven takana tuolla huoneessa, kun kissat pakkaa pomppimaan vaunuihin.

Annelski, no älä, mä olin oikeesti ihan järkyttynyt eilen, kun mies sanos esikoiselle, että ei oo enää kuin viikko jouluun ja joulupukin tuloon.
Mun reaktio oli "Häh, onko oikeesti niin vähän?"

Mamadread, onnea sinne jälleen yhdestä viikosta. :)

Väsyttää vähän, nukahdin 00, heräsin about puol viideltä ja sen jälkeen oon pyöriny ja kävelly, pyöriny ja kävelly.. Ja käyny vessassa välillä.
Ja joka kerta kun nousin sängystä, mies heräs kysymään, että onko joku hätänä.

Susanna & Pähkinä 38+0! (Kaksi viikkoa laskettuun aikaan! Jaiks!)
 
Tosiaan odottavan aika on pitkä. Kova flunssa iski päälle ja kurkku kipeä, ääni tulee ja menee. Työpaikkalääkäri otti crpn joka nega ja määräsi yskänlääkettä (jotain tabletteja) panadolin lisäksi jotta saisi hieman limaa irtoamaan ja ne onneksi tuntuu toimivan. Toivonkin että huomenna vointi jo parempi ja ettei tämä ole este käynnistykselle.

Voi mitä tunnemyrskyjä täällä on tänään koettu samalla kun laitettu viimesiä asioita kuntoon ja leivottu joulutorttuja :)

Padot repesi täysin kun äiti toi äitiyslaatikon takaisin jonka hän oli pehmustanut ja päällystänyt pienelle valmiiksi. Se oli juuri sellainen kuin ajattelin, vaalea hempeä ja kaunis <3 Täti ohjeisti että sitä ei saa peittää millään eikä pedata ennenkuin vasta vauva on syntynyt ja kotiutunut. Vanhan kansan uskomuksia kuulemma joten näin toimitaan. Äiti tulee huomenna koira ja kissavahdiksi ja on täällä sitten niin kauan kuin tarvis.

Rubylle tsemppiä keskiviikkoon ellei lähtö vielä tullut ;) ja toki muillekin kun ajat alkaa olla jo lähellä!! Voi olla että kirjoittelen vasta tänne seuraavan kerran kun prinsessa maailmassa <3
 
  • Tykkää
Reactions: narana85
Tosiaan odottavan aika on pitkä. Kova flunssa iski päälle ja kurkku kipeä, ääni tulee ja menee. Työpaikkalääkäri otti crpn joka nega ja määräsi yskänlääkettä (jotain tabletteja) panadolin lisäksi jotta saisi hieman limaa irtoamaan ja ne onneksi tuntuu toimivan. Toivonkin että huomenna vointi jo parempi ja ettei tämä ole este käynnistykselle.

Voi mitä tunnemyrskyjä täällä on tänään koettu samalla kun laitettu viimesiä asioita kuntoon ja leivottu joulutorttuja :)

Padot repesi täysin kun äiti toi äitiyslaatikon takaisin jonka hän oli pehmustanut ja päällystänyt pienelle valmiiksi. Se oli juuri sellainen kuin ajattelin, vaalea hempeä ja kaunis <3 Täti ohjeisti että sitä ei saa peittää millään eikä pedata ennenkuin vasta vauva on syntynyt ja kotiutunut. Vanhan kansan uskomuksia kuulemma joten näin toimitaan. Äiti tulee huomenna koira ja kissavahdiksi ja on täällä sitten niin kauan kuin tarvis.

Rubylle tsemppiä keskiviikkoon ellei lähtö vielä tullut ;) ja toki muillekin kun ajat alkaa olla jo lähellä!! Voi olla että kirjoittelen vasta tänne seuraavan kerran kun prinsessa maailmassa <3
Oikein paljon onnea matkaan ! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Mariani, nyt honasin että synnytät KOKSissa,nähtiinköhän aamulla... Huomasin siellä yhden pariskunnan, toisella heistä iso maha ja flunssaisen oloinen ;) voi toki olla sattumaakin:LOL:

Mitenköhän RubyS, vielä yhtenä kappaleena?

Anumarika,hieno homma että kääntyi (y)


Täällä siis polilla pyörähdetty aamusta ja tuomio oli että milloin tahansa voi tulla, kehotti välttämään kaikkea vähänkään fyysistä jos haluaa vauvan vielä mahassa viihtyvän :) paikat noin sentin auki ja kohdun kaulaa sentti. Kuitenkin käynnistysaika sovittiin mun toiveen mukaan 2.1 koska vauvan edun mukaista on viihtyä mahassa sinne 38+viikolle, mutta kehotti tulemaan pienemmästäkin näytille, siis jos yhtään tulee olo et vois viitata synnytykseen.
Taas päivitteli kotisynnytystä että miten mulle niin saattoi viimeksi käydä, kun asun sairaalasta 10min päässä :LOL: sepä se...:whistle:

Multa kysellään kanssa laskettua ja vaikka totean ettei sinne asti tule olemaan niin ihmiset ei noteeraa vaan aattelee että onhan siihen aikaa... Kyllä se laskettu aika on monelle kiveen hakattu syntymäpäivä.

Olo on tosiaan ollutkin sellainen että jotain tapahtuu alaosastolla, painaa ihan järkysti ja ei tässä paljon enää liikuta... Yöt kanssa jotenkin levottomia....
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Mariani, nyt honasin että synnytät KOKSissa,nähtiinköhän aamulla... Huomasin siellä yhden pariskunnan, toisella heistä iso maha ja flunssaisen oloinen ;) voi toki olla sattumaakin:LOL:

Mitenköhän RubyS, vielä yhtenä kappaleena?

Anumarika,hieno homma että kääntyi (y)


Täällä siis polilla pyörähdetty aamusta ja tuomio oli että milloin tahansa voi tulla, kehotti välttämään kaikkea vähänkään fyysistä jos haluaa vauvan vielä mahassa viihtyvän :) paikat noin sentin auki ja kohdun kaulaa sentti. Kuitenkin käynnistysaika sovittiin mun toiveen mukaan 2.1 koska vauvan edun mukaista on viihtyä mahassa sinne 38+viikolle, mutta kehotti tulemaan pienemmästäkin näytille, siis jos yhtään tulee olo et vois viitata synnytykseen.
Taas päivitteli kotisynnytystä että miten mulle niin saattoi viimeksi käydä, kun asun sairaalasta 10min päässä :LOL: sepä se...:whistle:

Multa kysellään kanssa laskettua ja vaikka totean ettei sinne asti tule olemaan niin ihmiset ei noteeraa vaan aattelee että onhan siihen aikaa... Kyllä se laskettu aika on monelle kiveen hakattu syntymäpäivä.

Olo on tosiaan ollutkin sellainen että jotain tapahtuu alaosastolla, painaa ihan järkysti ja ei tässä paljon enää liikuta... Yöt kanssa jotenkin levottomia....
Voi olla että nähtiin ja tosiaan räjähtäneen flunssaisena täällä ollaan valtavan vatsan kanssa :D toiset pillerit menossa ja verenpaineet huutaa hoosiannaa..jännittää!

Mamadread <3
 
Mä oon ihan fiiliksissä siitä, että saadaan vauvoja ketjuun. :D

Mä en kanssa tykkää kertoa omaa laskettua aikaa kovin tarkasti kun ei se oikeasti ole mun mielestä kovin oleellinen tieto. Plus että kaikki mun läheiset tietää, etten oo ikinä päässyt kovin lähelle sitä... Oikeastaan mun vakiovastaus on "vuoden vaihteessa, tammikuun puolella" tai toinen vähän spesifimpi on "tammikuun puolivälissä". :D Joka tapauksessa mun kaikki sukulaiset odottaa kuitenkin, että synnytän minä päivänä hyvänsä. Pisin raskaus on kestänyt 35+4 asti, että joko synnytän keskiviikkoon mennessä tai sit tulee uusi ennätys. Mulla on kyllä kovasti tavoitteena saada kasaan ainakin ne 36 viikkoa. Ei kyllä mitään tuntoja suuntaan tai toiseen, mutta eipä se lapsivesien meno oo ennenkään itsestään ennen h-hetkeä ilmoitellut.

Esikoinen on ollut nyt useamman päivän kuumeessa ja räkiksessä ja mäiti oon pessyt käsiä koko ajan ja vältellyt tartuntaa. Ajatus synnyttämisestä kuumeessa ei todellakaan houkuttele... :cautious:

Mamadread ja itu 35+2
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Tsempit teille, jotka ootte jo melkein synnyttämässä!
Tää on kyl nii sitä aikaa ku miettii, että vitsi kun sais nyytin syliinsä ja sit heti toteaki, että toivottavasti pysyis viel mahassa:LOL: mulla viikkoja kuitenki vasta 34+2. Mieski eile huokaili, että haluis saada vauvan jo syliin ja nähdä mimmonen toveri sieltä on tulossa, mä melkein yllätyin kommentista:love::love:
Mä yleensä totean laskettuun aikaan, että tammikuun lopus mut voi mennä helmikuullekki.. eipä se ois ku parista päivästä kii.. oma tavote ois kyl ulkoistaa tää vauva tammikuun puolella. Uhkasinkin miehelleni, että alan tammikuun lopulla ravaamaan tosta meiä talon vierestä lähteviä rappuja, jotka on siis jäätävän pitkät:D:D
Mua edellee valvottelee välil levottomat/kramppaavat pohkeet.. sain anopilta säärystimet lainaan, ja tuntuu että ovat auttaneet, katotaa......
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Kyllä tää on kuulkaas niin hidasta puuhaa että huh :D cytotecejä otettu paljon eilisestä asti ja tänään jatkuu. Kaulaa ei juurikaan jäljellä, vaan joku kieleke, mutta kun aueta pitäisi! Säkällä vielä tänään ehtii vaikuttaa tai sit ei. Olen ravannut rappusia edes takasin että jotain tapahtuisi. Mies ravaa hotellin ja synnärin väliä. Jos ei huomiseen mennessä näillä käynnisty niin sitten ballonkia kehiin :sneaky: tänään eivät vielä suostuneet sitä tunkemaan tuonne, harmi. Supistuksia tulee onneksi sentään jonkin verran ja kipeytyneet ovat. Yöllä nukahdin lämpötyynyn kanssa ilman särkylääkkeitä. Jotain valohäiriöitä sain myös eilen ja en nähnyt kätilöä kun kävelin käytävällä, jotenkin pimeni näkö osittain. Lepoa ja panadolia.. :p repesin!
 
  • Tykkää
Reactions: RubyS ja narana85
Ohhoh Mariani, sielläpä ollaan sitkeitä :) jospa se nyt sitten viimeistään huomenna kunnolla käynnistyy ja saat pikkuisen syliin :love:

Mikähän tilanne RubyS:llä on? :)

Neuvolassa käyty tänään ja kaikki hyvin ja edelleen tilanne se että ei ole kaverilla kiirettä :D masussa vielä vapaana heilutaan joten th:lta tuli tiukka komennus pysyä makuulla mikäli lapsivedet menee :)

Vähän on pahentunut lantion juilinta ja vähän aikaa kun on makoillut ja nousee ylös niin lantiosta kuuluu järkyttävä pamaus :LOL: se ei onneksi käy kipeää. Sunnuntaina käytiin pieni kävelylenkki ja siellä piti puolivälissä pysähtyä vähäksi aikaa kun tuntui että supistaa mutta ei edelleenkään mitään kivuliasta, lähinnä epämukavaa ja kiristävää tunnetta.

Toivottavasti Mamadread rikkoo ennätyksiä tässä raskaudessa ;)

Ja jännät paikat myös Repalla! (y)

Susanna, me ei olla edes pinnistä kasattu ettei kissat ala sitä tässä omimaan ennen nappulan tuloa. Vaunut on onneksi vasta matkalla meille, saa nähdä millä ne pitää tukkia ettei kissat oo kans niissä sitten (n) mieli kyllä tekis kovasti jo laittaa kaikki valmiiksi :love: ei sitten tarvii miehen yrittää kaikkea laittaa kun minä oon synnärillä ;) lue: haluan laittaa ne itse.. :whistle::LOL:

Narana 37+4
 
Kiitos Mariani väliaikatiedosta, koko ajan h-hetki lähenee. Toivottavasti viimeistään huomenna pääset kunnolla toimiin tai vaikka jo tänä iltana/yönä.

RubyS:lle hirmuisesti onnea huomiselle! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :love:

Naranalla mukavat neuvolakuulumiset, kyllä hän ehtii vielä kiinnittyä. :)

Minkäslaisia joulusuunnitelmia teillä on? Tai ei kellään taida olla kummempia jos lähtö tulee. Täällä ainakin tarkoituksena ottaa rennosti kotona. Mun vanhemmat tulee käymään aattona ja muuten vaan löhötään. :rolleyes:

Mamadread ja itu 35+3
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Tsemppiä Mariani! Eiköhän se vähän kerrallaan etene, toivottavasti pääset pian kunnolla toimiin.

Kävin eilen neuvolassa, nyt oli joku sijainen :confused: kaikki oli muutoin varsin hyvin, mutta pissassa glukoosi oli +/- mikä vissiin yleensä kuitenkin tulkitaan negaksi. No sehän meni siitä ihan paniikkiin, ja oli lähettämässä mua jo toiseen sokerirasitukseen - joihin ekat ajat olis ollut la:n aikoihin. Mä hänelle sanoin, että en todellakaan aio enää siinä vaiheessa mennä mihinkään sokerirasitukseen, kun en usko että sokereissa oikeasti olis mitään vikaa.
Ja kun asialle ei tässä vaiheessa edes tehtäis mitään, muuta kuin ruokavaliota pitäis tarkentaa. Sain sit muutamia tikkuja kotiin, että voin seurailla, näkyykö toiste yhtikäs mitään. Eipä ainakaan tänään oo näkynyt. Huoh. Onneks ens kerralla on taas oma terkka, joka on hyvin kokenut ja järkevän oloinen.
Nyt oli vauvan pää kiinnittynyt, sf-mitta menee tasasesti keskellä käyrää, eikä painoakaan ollu tullu kun +250 gr/vrko.

Oma olo on varsin seesteinen. Maha nyt on tiellä, mutta siihenkin alkaa alistua. Sormia vähän turvottaa yöllä/aamulla, mutta ei onneks mitenkään pahasti, hyvin vertyvät aamupäivän aikana. Välistä tuntuu lantiossa painetta/kipua, mutta enimmäkseen on varsin hyvä olla. Yöt nyt on melko katkonaisia, mutta päivisin voi nukkua, niin mikäpä tässä ollessa.

Me ollaan joulu miehen kanssa ihan kaksistaan kotosalla. Miehen vanhemmat käy tässä aatonaattona, kun tulevat hakemaan miehen siskoa lentokentältä, ja sillon syödään heidän kanssa. Varsinaiset jouluruuat toki vasta joulun pyhinä, niitä oonkin tässä pikkuhiljaa valmistellut. Laatikot on jo pakkasessa, ja huomenna olis karjalanpiirakoiden vuoro, täytepuuron tein äsken. Jos sitten aattona pääsee mahdollisimman vähillä kokkailuilla. Tosin meillä on miehen kanssa kyllä aina ollut aika rennot joulut, on naimisiinmenosta asti vietetty joulut kaksin. Ens jouluna sitten kolmisin :love:

Meillä alkaa vauvaa varten olla kanssa aikalailla valmista. Vissiin joku sairaalakassi pitäis pakata, mutta en oo vielä uhrannut yhtäkään ajatusta koko asialle :ROFLMAO: Mies jo huomauttanu mulle muutamaan otteeseen. Ehkä teen tässä lähiaikoina jonkun listan, ja pikkuhiljaa pakkailen.

Mamadreadilla alkaa ennätykset jo kohta paukkua! Toivotaan, että tulee vielä päiviä lisää ja paljon!

Apua, tulipahan romaani, pahoittelut! :LOL:
Musicro 38+3
 
Täällä käydään tiheään kyttäämässä vauvauutisia :D

Jouluksi on tulossa appivanhemmat ja oma äitini plus hänen mies meille syömään ja lahjojen jakuuseen. Joulupäivänä ollaan sitten vuorostaan oltu anoppilassa.

En uskalla tehdä mitään ettei vaan synnytys ala:LOL: nyt jo tympii.... Eniten nyppii kuitenkin se että esikoinen on kovassa kuumeessa ilman muita oireita, eli huominen joulujuhla jää väliin todennäköisesti ja miten lie ehtii jouluksi parantua ja /tai tartuttaa ton veljensä, saati muut. Pitikin sattua just nyt kun koko syksy oltu suht terveenä.
 
Musicro, raskaana ollessa sitä sokeria voi virtsaan tulla vaikka laillisesta tuoremehua tms. Musta yks plussa ei vielä aiheuta toimenpiteitä, saati plusmiinus. Tosin jos ei oo käryä miks heittää plussalle niin sit en tiedä... Oli miten oli rasituksen tekeminen tässä kohtaa ihan järjetöntä... Ennemmin mittais sormenpäästä. Mut joo,noi tuuraajat on välillä hyvin virkaintosia :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread

Yhteistyössä