***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

Toukonuppu, kiitos tiedoista. Myydäänkö noita nannia ja tuttelia herkkävatsaisille ihan kaupassa? Jauheena en ole mitään tehnyt..auttaiskohan sitten. Pulauttelee jonkun verran ja usein paksua. Saattaa olla menny tuntikin syönnistä ja pulauttaa tai sitten vaan kauheesti nieleskelee. Kävin just esikoisen kans 5-vuotis neuvolassa ja eihän se tehny mitään! Tosi hauskaa oli... niin no samalla puhuin tästä vauvan vaivoista ja ihan on kuulemma normaalia. Hänenkin oma lapsi on ollu samanlainen. Ja kun yöt menee hyvin ja paino nousee hurjasti niin kaikki on hyvin. Se siitä sitten. Toivottavasti onkin ettei ole allergiaa. Ei tuolta neuvolasta mitään apua saa. Koitan nyt sitä semperiä tai sitten jotain jauheena.

Marmotta ja matamimimmi, mulla tosiaan jäi koko eroa ja en halua lisää. Puhuin tästäkin just neuvolassa ja sanoi että nyt voi olla hankala lopetella kun maidontuotanto huipussaan. Joo niin on toisessa! Oon huomannu..
Mutta on siis muitakin samasta kärsiviä. Oon ajatellu että olen ainut maailmassa. Mulle sano moni sillon kun poitsua imetin että olen antanu enemmän sitä jättitissiä. No, nyt olen alusta asti kiinnittäny asiaan huomioo ja samassa ollaan. Se vaan jostain syystä tuottaa enemmän maitoo se toinen. Ja tää nyt vaan pahenee koko ajan. Viimeks imetin 5 kk ja nyt ollaan 3kk iässä samassa tilanteessa.

Täältä saa niin paljon parempia vinkkejä ja apua kun neuvolasta!!!!!Kiitos vaan.
 
jopas ootte taasen rupatelleet paljon!

Meille tuli vihdoin kesä ja on aivan törkeen ihana keli!!!

Mua niin risoo tää mun paino. Pakko purkautua tänne, kun mies ei jaksa kuunnella... Mä koko ajan murehdin miltä näytän.. Ja silti ostin tänään pikku pussin karkkia ja jäden.. Ja vaikka yritin tossa jo laihduttaa niin ei siitä mitään apua ollu. Mä olen edelleenkin lähtöpisteessä.. Painoindeksin mukaan oon ihan normipainossa (juurikin siinä rajalla) mutta itteä nää kilot ällöttää. MITÄ MÄ TEEN??? sori.

muuten ei ihmeellistä. Meilläkin poika puklaa edelleen, ja paljon.. ja myöskin vasta tunnin kuluttua syömisestä. Ja neuvolassa eivät ottaneet asiaa kuuleviin korviin.. Onneks on tää palsta josta saa vähän apuja!!!

nyt seukkailemaan mun ilosen vaavin kanssa!

birdie - poitsu 2 ja puol kk
 
Birdie,

Mulla sama tilanne painon kans...ei lähde laskuun yhtään :/ ...ja tosi vaikeeta on olla syömättä hekkuja :ashamed: !! Painoindeksi mullakin näyttää normaalia...olen silti hillitön plösö :kieh: :kieh: :kieh: !! Olen ajatellut, et syksymmällä otan itteeni niskasta kiinni ja ilmottaudun johonkin kiinteytysjumppaan sekä lähden punttisalille...mulla ei kilot karise mihinkään pelkällä lenkkeilyllä...ainiin ja herkkujen syönti pitää vähentyä huomattavasti :whistle:

Matamimimmi68 ja Edith 2kk :heart:
 
2kk neuvolassa käytiin:
pituus 62,5cm
paino 6370g
pipo 42cm
Muuten oli aikas tyhjä käynti. Rokotus infoa saatiin. Seuraava käynti, kun poika 3kk saa silloin ekan rokotuksen.

Vaunuissa nukkuminen: Meillä nukutaan yhdet pidemmät päikkärit ja ne pääsääntöisesti ulkona vaunuissa. Liikettä pitää olla sen aikaa et nukahtaa sit voi pysättää ja unta jatkuu noin 3 tuntia.

kylpy: Käydään miten sattuu. Aina silloin kun siltä "näyttää". Hieman öljyä lirautan mukaan, mutta ei mitenkään välttämätöntä, kun pojan iho on hyvä kuntoinen.

Jossu & K 2kk+4pv
 
mulla sama, nää läskit ällöttää mua vaik oonkin ihan normipainossa ( 67kg/170cm ) mut silti oon noin 8 kiloo lihavampi kuin ennen. mulla ihmeellisesti paino sahaa ees taa, kun painon saa pikusen alaspäin niin sit muutaman päivän päästä ollaan taas lähtölukemissa, ärsyttävää :kieh:

no oma vika kun en oo tarkemmin kattonut mitä syön mut tiukassa on nää kilot :ashamed: :|
 
Heipat!!!!

Lueskelen, mutta en kirjoittele...tuntuu, et aina niin kiire näiden poikien kanssa...

Meillä poika kanssa kasvaa hirmuvauhtia, nyt oli paino noussu melkeen kilon kahdessa viikossa!!!? Ja ihan pelkästään rintaruokinnalla. Nyt kokoa meidän vaavilla 6 vkon iässä 6685g ja 61.5cm. Pää 39.5. Ihanan iso jössikkä on, jokeltaa paljon ja hymy herkässä :heart: Kertaakaan ei ole synnytyssalista pääsyn jälkeen itkenyt kunnolla; nälkää kiukuttelee, rauhoittuu heti kun aloitellaan valmistelut.

Vaatteina meillä on käytössä 62-68cm, juuri siirtymävaihe menossa.

Oma paino...hoh hoijaa. Painin kyllä ihan eri luokassa! Kiloja tuli 25, joista jäljellä varmasti 10 - 12 kg. Että silleen, en kauheen kovasti olis masiksessa, jos jälellä olis esim. 4kg, kuten monella tuntu olevan.

Kylvyssä kydään noin joka 2. pvä, enkä käytä öljyjä. Tutit keitän päivittäin!

Pakko mennä taas, nyt pakkaamaan!

sinuhe ja poitsu 6 vkoa
 
Sinuhe :wave: :wave: taalla myos se 10kg jaljella eika oo toivoo etta tippus kun tekeemieli vaan makeeta!

Kylvystakerta pari viikossa ja joskus laitetaan oljya, tosin 6 viikkoon ei voitu laittaa olya kun oli saanut BCG rokotteen. Toisinaan ollaan isossa kylvyssa yhdessa ja toisinaan sit vaan pikku punkassa. Viela vahan aristaa, muttei huuda kylvetys tilanteessa. kadet ja jalat sykkyralla ja silmat suurina ja tuomitsevina :D

Kantorepusta Luin takalaisesta oppaasta etta 4kk ikaisena vois vaavin kaantaa paa menosuuntaan.

Puklaus Paivia jolloin oikein syoksylla tulee puklut ja lattia on niin kuin miina kentta kun olan yli heittaapi :LOL: ja myos paksua puklua tunnin jalkeen syotosta.

Vaunuissa nukkuminen Ensin nukahtaa syliin ja sit vaunuihin... 1/2- 3tuntiin. myos liikkuvassa vaunussa nukkuu jos huvittaa. meidan baby ei oo kovin halukas nukkuun aina paikkareita :headwall: Tanaankin kaupassa nosti niin ison metelin etta pakko oli sylissa pitaa ja yrittaa tehda ostokset samalla ja kaupan tadit vaan sano etta ompas herttanen tytto :kieh: .

nyt viihdyttaan tytti tuohon leikkimatolle
 
mua ahdistaa kanssa nämä kilot en mahdu viime kesänä ostettuihin vaatteisiin muuten kyllä mutta mahan kohalta ei mene kiinni tai puristaa 10kg pitäs saada pois,tänäänkin olitaas jäätelö saatava kun oli muka kuuma :headwall:
maanantaina TAAS aloitan karppauksen en tiä mikä siinä on nyt niin vaikee aloittaa pääsis näistä herkuista irti.
mulla olis 2kk aikaa laihduttaa se 10kg kun lähetään rodokselle.

kuinka olette soseita alkanut antaa? kuinka paljon ekalla kerralla?
ostin maissia ja sitten maissi/perunaa.
 
Paljon on kyllä tekstiä tullut yhden päivän aikana.

Meillä menee päivät vähän miten sattuu. Päikkäreitä nukutaan kuitenkin ainakin yhdet pidemmät, joko aamupäivällä tai iltapäivällä. Vaunuissa pyrin edes toisen päikkärin nukuttamaan. Illat meneekin tankatessa ja pitkälti sylissä, ja silloinkin mielellään pitäisi olla seisaallaan tai liikkeessä. Lattialla tai sitterissä ei tahtoisi sitten millään olla.

Tankkauksesta... Vieläkö teidän vaavit tankkailee ja miten paljon? Välillä ottaa hermojen päälle tuo tissittely, mutta tiedänhän minä, että tyttö tarvitsee kasvua varten ruokaa ja yöunille, että jaksaa nukkua.

Kiinteitä en ole vielä ajatellutkaan.

Kylvyssä käydään kahdesti viikossa ilman "lisäaineita" eli öljyä tms. Tahtoo ainakin jalat kuivua siitäkin, joten mennee pidempään ennenkuin lisätään kylpykertoja. Suihkussa en ole vielä tyttyö käyttänyt. Voisi joku kerta kokeilla miten se menee. Alisa kun ei ole kovin innokas kylvyssä olija... :|

Meillä muuten tykätään olla jo peilin edessä ja kovasti siinä yleensä naureskellaan.

Saan kaverilta huomenna rintarepun. Saas nähdä mitä tyttö siitä tuumaa, kun siihen laitan. Helpottaa ainakin kaupungilla käyntejä, kun tämä neiti ei vaunuissa vielä viihdy valveilla ollessaan.

Jaahas, meillä nukuttiin taas n. 10 minsaa ja taitaa olla seurustelun paikka, mikäli iltakitinältä jää aikaa.

Niin, ja nyrkit menee kovasti suuhun myös täällä! Tutti ei kelpaa ei sitten alkuunsakaan...

Heinuli & Alisa
 
Kiloista Ei ne mihinkään lähde :eek: painoindeksi on mullakin just ylärajalla, mutta voi jösses ku ällöttää itsensä katsominen. Suurin osa vanhoista vaatteista ei mahdu päälle ja uusia en aio ostaa. Imetyksen lopetuksen jälkeen tissitkin on niin mitättömät ja vielä niiden mitättömyys korostuu kun kiloja on liikaa. Silloin siedät pienet rintani kun olen normipainossani, mutta tässä painossa ne on säälittävät :( ja mä kun en edes syö mitään herkkuja erityisen paljon....On se niin väärin...lenkille vaan mars!

Mä oon antanut maissivelliä ja peruna-porkkanavelliä, joten luonnollinen jatkumo oli maissi, porkkana-peruna ja porkkanasose. Velliä menee 4 dl/vrk; aamulla peruna-porkkana ja illalla maissi. Mutta ei saa edelleenkään kuin teelusikallisen kaks/ vrk sosetta. Lähinnä maistellaan vielä. Eli annoin siis ekaksi maissia viikon silloin tällöin, sitten toisen viikon porkkanaa tai porkkanaperunaa. Tai siis eilen annoin ekan kerran sitä peruna-porkkanaa, mutta tänään sai vain porkkanaa, koska pottu saattaa aiheuttaa mahavaivoja. Ei niitä kyllä meillä tullut, mutta varmuuden välttämiseksi. Jospas huomenna menis jo kolme teelusikallista =)
 
Voi hemmetti mitä oon menny tekemään..............olin sitten eilen katsomassa keikkaa ja tuli otettua enemmän ja olin kyllä hirveässä humalassa. Mitenkähän siinä niin pääsi käymään. Humalainen nainen on etova näky, voi vitsit. Noh tästäkin voi taas oppia jotakin. Malttia juomien kanssa, varmaan tää vuoden tauko on tehny tehtävänsä. Hirveä morkkis päällä :headwall:
 
sinuhe, nyt alkaa jo jonkun muunkin mitat kuulostamaan meidän typyn mitoilta =) Hurjat on makkarat täällä ja niin oli aikoinaan isoveikallakin. Meidän rakas prinsessa näyttää ihan mini kokoiselta sumopainijalta =) Saapahan joskus naureskella kuvilleen...mutta söpö on kun mikä makkaroineen.
muoks. huomasinkin vasta että pisempi teidän jössikkä on..
 
Iltaa ystäväiset! :flower:

majj Varmaan monesta tämä meidän unirytmimme kuullostaa hurjalta - varsinkin klo kuuden aamuherätykset :D - mutta minulle sopii kuin nakutettu! Olen aina ollut todella aamunvirkku ja tykännyt mennä iltaisin 21-22 aikoihin nukkumaan joten on luonnollista, että Neakin oppi saman rytmin kohdussa. Pienimuotoinen ongelma on nyt vain tytön isä, joka ei ole ihan niin innoissaan aamuherätyksistä ennen auringonnousua ja uhkailikin menevänsä ensi yöksi vauvan huoneeseen varasänkyyn nukkumaan B)
Voi kun meilläkin viihdyttäisiin turvakaukalossa muutoin kuin autossa - ostettiin hieno travel system, johon kaukalon saa kiinni (aivan ehdoton shoppaillessa :p ), mutta eipä neiti siinä kauaa viihdy ellei olla tyyliin perunapellolla työntelemässä. Kaikki Stockka- reissut on keskeytyneet tyytymättömään neitiin, joka ei vaan suostu istumaan kaukalossaan! Tuntuu, että asento on jotenkin huono, liian kasassa koko pimu, jonka lisäksi on selästään litimärkä pois otettaessa... Onko muilla samoja kokemuksia? Luulin ostaneeni hyvän kaukalon (Britaxin Baby Safe Plus), mutta mahtaako ollakaan :/

toukonuppu Onpas hieno keksintö tuo alle kilon painoinen matkasänky! Käsitinkö oikein, että tarjosit sitä minulle - että voisit myydä sen tarpeettomana? Mieluusti nimittäin ostaisin =)

birdie ja matamimimmi Herkkulakko pitäisi täälläkin alottaa, kun kaikki vaatteet kiristävät jostain saumasta :/ Miten se vaan onnistuisi?? Itse ainakin myönnän palkitsevani niillä itseäni, kun vauvanhoito kuitenkin on aika raskasta, vaikka meillä ns.kiltti lapsi onkin. Varmaan auttaisi, jos mies vähän enemmän ottaisi vastuuta lapsenhoidosta... Minäkin olen taulukon mukaan juuri ja juuri normaalipainoinen (180cm/n.80kg), mutta ei siltä kyllä tunnu :ashamed: Pitäisikö meidän perustaa "kymppikerho" ja tsempata toinen toisiamme pudottamaan 10kg? Voitaisiin aloittaa 1.8. ja tavoitteena olla ihannepainossa 31.12. :D Vertaistuki saattaisi todellakin auttaa ainakin minua!!!!

kirsikkatomaatti Voi kun saisikin kadota jonnekin mukana pullo Bombayta ja tonicia :p Älä huoli "mopon karkaamisesta" ellet nyt jotain ihan sikamaista ole puuhaillut B)

Mutta nyt suihkuun - täällä ollut toooodella hikinen päivä tänään!

 
Rytmistä: Ei juurikaan minkäänlaista ainakaan päiväsaikaan. Yöt menee melko samaan malliin (nukkumaan klo 21-22 välillä, syöttö 4:30-5:30 välillä ja vielä pari tuntia unia, vaikka kaveri olis jo viideltä valmis heräämään), mutta päivät menee miten sattuu. Tosin ei hirveesti mua haittaa, kun yöt nukkuun kuitenkin. Ja melkein aina, kun ollaan jossain reissussa niin nukkuu. Mut ei siis mitään sellasta, et aamupäivällä tietyt päikkärit ja iltapäivällä toiset tms. Nyt on vetänyt neljän tunnin "päikkärit" eli klo 16-20 ja edelleen nukkuu. Sitä ennen kitisi aamupäivän ja oli vähän levoton iltapäivänkin eikä nukkunu juurikaan. Rytmiä siis haetaan...

NANnin normaalijauhe on itseasiassa paljon edullisempaa kuin valmis korvike, mutta en tiedä oliko syt kyse siitä vai jostain muusta NANnin jauheesta. Meillä tuo jauhe sopii pojalle paljon paremmin kuin valmis korvike. Tulee vähemmän ilmavaivoja.

Meillä kans vielä syntymätukkaa; näyttää melko paljon Seppo Taalasmaa tai Pelle Hermanni -tyyliltä... :LOL: Hassun näköiset...

Kylvyssä/suihkussa käydään kerran tai kaks viikossa. Ilta- ja aamupesut toki hoidetaan eli naama, kaula, silmät, kädet, peppu yms. Mut kaveri ei juurikaan pukaile tai muuten sotke, joten siks ei sen useammin. Enkä oo laittanu öljyä veteen. Iho on kyl pysyny hyvässä kunnossa. Karstaa tosin on nyt alettu poistamaan tuolla öljyllä ja harjaamisella.

Mää olin ainaski menos Babybioon Helsinkiin. Olikos se nyt 14.8.?

Nyt mansikkakakulle!! Nam...
 
Carmen, kymppikerho kuulostaa hyvältä...jokin tavoite sekä aikaraja ;) !

Kirsikkatomaatti, kyl tuntuu välillä, et ois kiva kilistää lasia täälläkin...mut mulla tuo imetys homma sotkee ja inhoon lypsämistä, kun tuntuu et tulee muutama tippa :/ ...mut jokukerta kyl repäsen minäkin...ja varmaan tulee kunnon känni näin pitkän tauon jälkeen :p :LOL: :LOL: ...
 
Ai niin unohtui edellisestä: Meillä nukutetaan/nukutaan harva se päivä vatsallaan. Poika tykkää ihan hurjasti! Jos ei muuten meinaa rauhoittua unille, niin mahallaan viimeistään. En jaksa enää ajatella, et mitä siitä voi seurata, kun toimii niin loistavasti. Alkuun kun murehdin et mahallaan ei sais pitää.

Tää mamma pääsisi lauantaina ekaa kertaa viihteelle! Muutaman ajattelin kyllä nauttia, varsinkin kun ollaan festaritunnelmissa ja kaunista ilmaa luvattu B) Tosin täällä ei enää pähkäilläkään imetyksen kanssa, joten sitä ei tarvi miettiä. Toivottavasti ei mopo karkaa käsistä, kun oli ehkä ennen vähän sellainen taipumus... :ashamed: Kirsikkatomaatti älä turhia kärsi morkkiksesta!!

Mulla ei oo ihan 10kg pudotettavana, mut puolet siitä ja uskon et siinäkin tekemistä riittää. Perustetaan vaan joku porukka, niin lähtis munkin kilot! Toivottavasti..

Meillä turvakaukalo on toiminut välillä liiankin tehokkaasti: kaveri simahtaa siihen samantien ja nukkuu vaikka 6h... Kerran siis tosiaan veteli siinä 6h unia eikä mamma raaskinu herättää vaikka tiedän ettei sais niin kauaa siinä nukkua. Mutta se oli vaan kerran :) Muuten kyllä viihtyy kauppareissut yms. mainiosti kaukalossa. Meillä on kaukaloon sopivat matkarattaat jotka helpottaa äiteen liikkumista ja shoppailua ;)

Nii ja nyrkit suussa täälläkin, jos tutti putoaa! Ja kuolaa tulee... :p
 
Turvakaukalo, parhaat unet vedetään ehdottomasti siinä, oli se autossa, kiinni rattaissa tai kotona lattialla :D Siis vika et se on siirretty autosta tai rattaista siihen lattialle jatkaan unia. Mä olen kanssa stressannu et miksi just siinä eikä ennemmin vaunuissa, mut kai se on se puoli-istuva asento ja mukavan ahdas olo, mikä tekee sen ihanaksi nukkumapaikaksi. Ei kai se enää niin paljoa rasita selkää. Mä olen kanssa huomannut tuo Cracon matkaratas-turvakaukaloyhdistelmä on ihan paras ku suhauttelee menemään autolla kauppaan :)

Mä olen kanssa messissä kiloklubissa, tosin ylimääräistä on todella paljon... enkä oikeestaan jaksa ees stressata niistä :D

Vatsallaan nukkuminen,
oli meillä tosi pop pahimpien vatsanväänteiden aikaan, mut nyt nukkuu kumminpäin vaan ja välillä vaihtaa ite selältään mahalleen mut ei kyl toistepäin.

Baby Bio, juu tennari to 14.8. klo 11.15 ja mamma mia

Vauvauinnista, jännäks käy...käytiin tänään neuvolassa ja tulos oli : 4,8 kg ja 56cm, joten jännäks tosiaan, koska vauvauinti alkais reilun viikon kuluttua ja minimipaino olis sen 5 kg. Saa likka muuttaa tissille asumaan :LOL:
 
Olettepas olleet ahkeria! En millään jaksa kahlata kaikkea läpi, mutta osallistun gallupeihin ;)

kylpy noin kerran viikossa tai kun on selvästi tarpeeseen. Kostealla rievulla pyyhin joka aamu ja ilta ja puhtaat vaatteet silloin päälle. Toki vaatteet vaihdetaan muulloinkin jos tarve vaatii :LOL:

tankkaus tissitellään tiheään, jopa 1-2h välein. Luulen että on tiheän imemisen kausi.
kiinteitä pieniä määriä hedelmäsosetta kokeiltu, samoin peruna-porkkana velliä, mutta ei siis vielä niitä päivittäin käytetä. Masu ei ollut milläskään, mutta ajattelin yrittää sinnitellä jatkuvalla tissityksellä yli 3kk ikään saakka.

vaunuissa nukkuminennukkuu ja ei nuku, riippuu päivästä, planeettojen asennosta, vaunujen pukkaajasta jne... eli aivan sattumanvaraista ;)

omat kilot aiemmissa raskausksissa imetysaika on ollut mulle se joka nostaa painoa kun taas toisilla raskausaika nostaa. No, ei nostanu raskausaika eikä imeysaikakaan, ainakaan toistaiseksi. Edelleen ollaan -10kg raskauden lähtöön verrattuna, joten olen aikas tyytyväinen. Neuvolasta tosin sanoivat, että voi olla että mun maito on laihaa (?) kun en lihokaan niinkuin aiemmin ja siksi tyty tissittelee kokoajan. Maitoa kyllä tulee ja paljon, mutta liekö laadussa vikaa..

olikohan muuta? ei tuu nyt mieleen..
 
Voi niin, neiti on kasvanut paljon. 2.5kk iässä 62.5cm ja 6440g. Pituuteen nähden voisi kuulemma olla vähän enemmänkin painoa, mutta ei siis mikään laiheliini ole, vaan sellainen ihana pehmeä pakkaus! Ja kuulemma ikäistään kehittyneemmän oloinen. Paha vain kun ei millään nuku kummallakaan kyljellä eikä mahallaan niin meinaa pää painua. Nyt olen väkisellä pönkännyt erilaisilla jutuilla aina jommalle kummalle kyljelle, jospa se siitä. Vielähän tuo pää muokkaantuu monenmonta kuukautta, joten ei tässä vielä mitään pelkoa litteäpäisyydestä ole ;) Vielä ei kovinkaan jaksa masullaan päätä kannatella, eikä käänny selältä mahalleen tms. mutta muuten todella jäntevä ja kovasti jokeltelee sekä nauraa röhöttää ääneen!! :LOL: :LOL:
 
huoh, sainpas tytön nukahtamaan vihdoin, ei huutanut kuin 2h taukoamatta, en saanut häntä edes syötettyä kun huusi ihan hysteerisesti, 5x yritin tarjota pulloa mutta huuto vain yltyi ( on nyt viimeksi syönyt klo 18 aikaan )meni yliväsyneeksi. viimeinen nukutuskonsti oli tuo mahalleen vaunuihin ja heijailin niitä viitisen minuuttia, ans kattoo mihinkä aikaan herää kun nälkä iskee, oottelen täs hereillä viel jonkin aikaan jos vaikka heräis täs niin sais tytön syötettyä..olipas hankala ilta vaihteeks :(

CARMEN: meillä on tuo kaukalo, joo on aika hiostava, mä laitan kaukalon niin takakenoon reissunajaksi että tyttö lepää rennosti siinä. muuten olen ollut ihan tyytyväinen tuohon

väsyttää, toivottavasti yö nukuttais hyvin...

hyvät yöt kaikille :wave:
 
Tänään uusi päivä, jeeeeeeeeeee.
Naukuri; ole varovainen, jos et oo aikoihin ottanut.. ja pidä kivaa! Mun reissu oli hyvä opetus itselleni - vaikka mitään ei oo tapahtunu niin silti en kyllä ollu mikään hurmaava näky, onneksi ei muisti pelaa kovin hyvin =) amatöörin heikkouksia vaan parempi olla amatööri tässä asiassa.
Tänään mennään 30v bileisiin johki mökille ja vaavi lähtee mukaan, ei jäädä yöksi vaan ollaan muutama tunti näyttäytymässä. Lahjaksi ostettiin Reinot mutt ne on ny tuunatut - makeet tuli, niittejä ja pari kangasmerkkiä toyota... heh. Reinot on Rock.
 
Jotain vauva asiaakin, eikä mun toilailuja pelkästään...
Turvakaukaloista - meillä on alkanut viihtyyn paremmin mutta ei mikään lempipaikka ja onhan se tooooooooosi hiostava. Varmaan kun ikää ja kokoo tulee niin viihtyvyys paranee. Meillä on quinny buzzit ja siihen runkoon saa napsautettua ton kaukalon, tosi kätsyt kiesit. Aika urbaanit eipä oo paljon tullu vastaan. Olisin halunnu bugaboot mutta täällä mansessa ei niitä myydä ja toimitusaika stokkankin kautta oli aika pitkä. Näin jälkikäteen aateltuna toi odotusaika oli aika hienoa kun oli pientä laittelua ja suloisia mielikuvia vauvasta :heart:
 
Tomskulla elämä jo voittaa :D Tuota sattuu mullekin aina joskus. Vois luulla että olis jo tähän ikään oppinut, mutta ei. Onneksi me osataan kuiten käyttäytyä hirmuisessa humalatilassa viksusti ja vilmaattisesti; toisin kuin muut kaupungilla olevat B) On se vaan tyhmää, että vaikka olet ihan asiallisesti kännistä huolimatta, niin mullekin iskee ihan kammottava morkkis aina. Oi ku osaiskin vaan antaa mennä kun siihen on kerrankin mahdollisuus..

gha meillä sama juttu. Poika vääntää itsensä aina selälleen ja takaraivo on kohta ihan littana.

Meille tulee vkl vieraita. Istutaan varmaan iltaa caipiroskan ääressä. Tai siis ketkä istuu ketkä ei. Taidan tyytyä haistelemaan limentuoksuja =)
 

Yhteistyössä