YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Heips! Mukavia kesäisiä päiviä täältä teille toivotan ja kuulumisia tietenkin. B) :wave:
"Toivo" reilusti pari viikkoa sitten 3kk neuvolassa 8225g 63cm! Ihanasti kasvaa tisumaidolla pikkumies! Ekan rokotuksensa sai ja itku pääsi, mutta kipu meni pian ohi ja tisua vaati heti! :D
Neiti tänään kerhossa ja huomenna pitäisi Korkeansaareen reissata. B) Kesäiset puuhat lisääntyy ja pian päästään lomailemaan koko perheen voimalla. =)

Heheh... treenaus se on parasta... ;) Muuten mitenkäs voisi uskaltaa ajatella seuraavan yritystä sektion jälkeen? No ei nyt aivan heti, mutta IHANA tietysti olisi, jos kuume jälleen iskee... nämä kaksi ovat jo aivan riittävät meille, mutta jospa... sanoo hän, joka pyykkivuorta välillä huokailee. :LOL: :D

MUTTA ihania kesäpäiviä kaikille!! :flower:

mantana ja pikkuinen "Toivo" :heart:
 
Kiva kuulla mantanasta ja Toivosta :heart: hienosti kasvanu pikkumies! Taisin tulla juuri silloin tähän pinoon, kun ilmoittelit iloisia vauvauutisia =)

Omasta navasta sen verran, että toosi voimakkaita oireita on taas vaihteeksi. Rinnat erittäin kipeät sivuilta,painavatkin mukamas enemmän kuin ennen. Ja ne lämmöt on jääneet korkeelle ja ootan,että tippuvatko nyt piinaviikon aikana. Aion kyllä testata etukäteen,vaikka se on tyhmää ja turhaa,mutta minkäs sitä itelleen voi. :whistle:
 
Siiri ja Pinkkis kiva kun pitkästä aikaa kävitte moikkaamassa!

Ja mukava kuulla mantanan vauvakuulumisia :heart:

coitus interruptus mukavia ovistreenejä :LOL: Täällä tikutettu eilen ja tänään tasavahva viiva kontrolliviivan kanssa, joten taitaa olla h-hetki käsillä. Tänään onkin sitten pojan nukkumaan menon jälkeen toimintaa tiedossa ;)

Petite lupaavalta kuulostaa, milloin ajattelit testailla?

Kuten joku sanoi, niin aivan liian pitkä aika on tämän pinon edellisestä plussasta :(
 


TIISTAI 19.5.2009


Taikakuu.................................. 14/27-32
coitus interruptus = viides09... 14/26-28
Annemaarit............................. 14/24-28
PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 17/30-34...yk 8
happihyppy............................... 21/ ?
Petite.... ................................... 22/27-28...yk3
amati........................................ .23/18-28...yk 7
mahtaakohan............................ 24/27
Barbarella...................................25/25-30 ...yk 2
Tinki.......................................... 28/28...... yk 1

Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:
 
Huomenta!
Olipas mukava lukea taustailijoiden kuulumisia :)

Neeanäiti tuntuu että juurihan Netta syntyi ja nyt on jo puolivuotias prinsessa :heart: Tää aika tuntuu menevän niiiiiin nopeesti

Mantana teidän prinssi on kyllä myös hurjasti kasvanut :heart:
Toivottavasti retkipäivänne onnistuu kun täällä tosiaan tihuttelee vettä....

Annemaarit toivottavasti ovis tuli hyödynnettyä ;)

Täällä ovis taitaa/taisi mennä hyödyntämättä :ashamed: Ilmeisesti allergia helpottanut miehellä kun ei enää kaipaakkaan lievennystä oireisiin vaan valittaa vaan väsymystä :'( :ashamed: No, eipähän tarvitse jännitellä enskuun alussa vaan tietää jo etukäteen et tätsy tulee jälleen vierailulle :(

Olen viimepäivinä käynyt kurkkimassa 40+pinoo ja sielä onkin alkanut plussia ropisee, aivan ihanaa :heart: Eiköhän se meidänkin pinossa vielä se plussapino aukea =)

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Huomenta,

ihan varovasti kuiskaan,että sain kunnon punaisen haamun tänään herkkään testiin. Herkkyys 20, One stepin 10-liuskoilla ei näy mitään. Eli odotellaan tässä, oireet on kyl nytten niin vahvat ja erilaiset että uskoisin että tää oli nyt menoa =)
 
Kiitos :heart:
testailen varmaan melkein joka aamu,kunnes menkat pitäs alkaa :ashamed:
Huomenna joudun menemään samantien labraan ja viljelyyn,kun on selkeät vti-oireet eivätkä antaneet puhelimitse reseptiä raskausepäilyn takia. Mukava yö tulossa siis, panadolia oli pakko ottaa ja oon yrittäny lipittää vettä ja syödä puolukoita tän illan,mutta oireet vaan on ja pysyy. :/ Kovasti plussatuuria kaikille,ainakin Barbarella ja Tinki olis jännillä päivillä jo.... :hug:
 
Mä en tässä uskalla sen inseminaation jälkeen turhii toivei pidel ku lääkäri sanoi jo et tuskin tuut raskaaksi :ashamed: Joten eikai auta ku ootella muutama päiv vielä... No valkovuotoa lisääntyny mut ei oikei muita oireita ehkä välil kuvottaa... Huoh |O
 
Mahtaakohan älä vielä luovuta! Ei ne lääkäritkään kaikkee tiedä! Petite isot onnittelut :flower: ja toivotaan ettei siitä vti:stä oo sen enempää haittaa ja olo paranee pian kun lääkekuurin saat!
On ollu melkosta kiirettä, en oo ehtiny ees täällä käydä.. Täti tossa kurvas meille jo vähän etuajassa, sunnuntaina, nyt siis kp4 jo.. No eipä tarvinnu jännäillä suuremmin.. tarkotus olis ollu tän viikon su testata, jos täti ei olis tullu.. toisaalta mielummin noin, kun että olis tullu vasta ens su aamulla.. sit olis ollu melkosen kurja olo.. vaikka kyllä nytkin harmittaa.. tai no ei enää niin, mutta sunnunutaina harmitti kyllä..
 
Moi kaikille! Mä olen jo jonkin aikaa seuraillut ketjuanne ja ajattelin tulla mukaan, jos mahtuu? Täytin tässä keväällä 35 ja esikoista on yritetty kohta vuosi. Nyt on aloitettu lapsettomuustutkimusprosessi. Mä olen menossa gynelle maanantaina kuuntelemaan hormoniverikokeiden tuloksia ja mies vei simppanäytteen tänään. Olen kirjoitellut ahkerasti tuolla Vauvat.net:n puolella FF-addiktien ketjussa. Aamuläpöjä olen mittaillut viime syksystä asti. Niiden perusteella näyttäisi siltä, että ovuloin. Käytössä ovat myös ovistestit. Olen reilusti ylipainoinen, samoin mun mies. Olen saanut tässä keväällä viisi kiloa pois ja tsemppi on päällä. Kesä varmaan mennään vielä luomuna, mutta syksyllä olis tarkoitus päästä hoitoihin.
Tsemppiä meille kaikille! Ja varovaiset onnittelut Petitelle!

Rosmariini
kp 4
 
Petite toivottavasti saat tänään helpotusta oireisiisi :hug:

mahtaakohan :hug: kuten tinki sanoi, niin älä vielä luovu toivosta, kaikki on kuitenkin mahdollista!

Rosmariini tervetuloa mukaan kuumeilemaan.
Me myös vielä kesän katsomme, mutta syksyllä sitten tarkempiin tutkimuksiin, jos ei mitään tapahdu sitä ennen. Me aloitimme kakkosen yrittämisen reilu vuosi sitten ja nopeasti tärppäsikin, mutta tämä raskaus meni valitettavasti kesken elokuun alussa ja sen jälkeen on nyt yritystä ollut 9 kk ilman tulosta :ashamed:
 
Heipsan!
Rosmariini -74 tervetuloa :wave:

mahtaakohan :hug: älä vielä luovuta :hug:

Pepite varovaiset Onnittelut :flower: Kyllä ne ihan selkeesti näkyy sinun viivasi testeissä mitkä toisessa ketjussa, joo, mä olen taas käynyt lukee noita muita pinoja.... Laitan sut haamuilijoihin jo :heart:

Annemaarit toivottavasti teilläkin nyt kesällä viimeistään tärppäisi, yritystä niin pitkään :hug:

tinki :hug: tätösestä

Päivittelen jo huomisen listan, huomenna töihin ja sit olis viikonloppuvapaa, jee! Seuraava meneekin sit kun kesälomalla ja rippijuhlien järkkäyksen täystohina, apua, ovat niin pelottavan lähellä nekin jo :eek: siis tuo 14.6

Mukavaa tulevaa viikonloppua kaikille ja pahoittelut jos en ehdi viikonloppuna käydä päivittelemässä listaa :ashamed:
 


TORSTAI 21.5.2009


Rosariini -74............................... 4/ ?
Tinki.......................................... 5/28...... yk 2
Taikakuu.................................. 16/27-32
coitus interruptus = viides09... 16/26-28
Annemaarit............................. 16/24-28
PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 19/30-34...yk 8
happihyppy............................... 23/ ?
amati........................................ .25/18-28...yk 7
mahtaakohan............................ 26/27
Barbarella...................................27/25-30 ...yk 2

Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................

HAAMU

Petite.... ................................... 24/27-28...yk3

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 
Tänään oltiin Netan 6 kk nlassa ja tyttö oli taas hyvin kasvanu :D Painoa nyt 6010 g ja pituutta komeat 61.5 cm ;) Käyrät on nousseet huimasti ylöspäin ja paino meneekin aivan 0-käyrällä nyt ja pituuskin hyvin nousussa. Kehitys kulkee hyvin, uutena piirteenä tänään neuvolatädin vierastaminen. Eipä ole juuri kukaan meillä vierastanut, no ainakin erottaa oman väen vieraista.

Siskoni pikkuinen tyttö painoi vuoden ikäisenä vasta 8 kg, eli ei meidän neiti nyt niin kauhean pieni ole. Syntymäpainoon 2070 g ja pituuteen 45 cm on tullut Netalle hyvin jo lisää. :) Paino ja pituussuhde oikein hyvä. On aikamoinen touhupakkaus ja menee kuin kellonviisari leikkimatollaan. :)

Plussatuulia tänne ja jännää on täällä seurailla tilannetta :heart: :wave:
 
Neeanäiti hienosti teillä Netta kasvanut ja touhukkaalta tytöltä vaikuttaa :heart:

Pk-haaveilija eiköhän sovita, että nyt kesällä plussaillaan! Ja kaikki muutkin mukaan ;)

Vapaapäivää täällä pojan kanssa vietellään, mies joutui lähtemään töihin. Huomenna onkin vähän erilainen päivä töissä ja sitten taas viikonloppu =)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja käykäähän kertoilemassa kuulumisia :wave:
 
Heippa!

Eipä ole jaksanut pahemmin tänne kirjoitella vähään aikaan....lukemassa kyllä päivittäin käyny kyllä :D

Tervetuloa uusille!!

Minulla kp2 tänään, jostain syystä aikaistu tädin tulo :| no jos vielä muutamat tädin vierailut kestäisi ja sitten alkaisi todenteolla yrittämään sitä ensi keväää vauvvelia(?) :LOL:

Kukkapenkkejä kuopsutellessa on menny muutamat päivät kun on ollut hyvät ilmat.... tänään saatiin perunapeltokin harattua että perunat vissiin huomenissa saataisiin maahan.

Pikku-ukkelilta katkaistiin se kielijänne jotain kuukausi sitten, hyvin on siitä parantunut. Ukkeli onkin jo 11kk :heart: ja seisoo ja kävelee tukea vasten
:D

Petitelle vielä onnea haamusta!!!
 
amati höh, pahoittelut tätösestä :hug: Vieläkö imetät koska mulla se toimi 100% ehkäsynä vaikkei olisi tarvinnut.

Pepite jokos siirrän sut plussanneisiin ja liittäisitkä sen kuvan myös meittin pinoon et saadaan kaikki sitä käydä katselemassa ja saadaan taas uutta puhtia ;)
Päivittelen sit huomenna listan :)

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Heipsan kaikille :wave:
tääl pitäs laskujen mukaan olla kp. 25/27 ja oon ihan ulalla,että laskenko vielä päiviä vai en. Laitoin tän kuvan tänään miehelle töihin,aiemmin hän oli nähnyt vain hailakan haamun. :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=4239124.jpg

eli mut voi laittaa plussanneisiin ,vaikkakin riskillä,eihän tästä alusta koskaan tiedä
:/

Oikein paljon plussatuulia kuitenkin teille kaikille, käyn kyllä välillä teitä tervehtimässä! :hug: tulkaahan perässä tonne odotuspuolelle,siellä on jo helmikuisille oma pinokin :D Mulla näillä näkymin L.A. 1.2.2010 mutta voi hyvin siirtyä vielä.

Voikaa hyvin!
 
Petite :flower: =) jarrusukkia matkaan.

amati pahoittelut tädin tulosta.

pikkukakkosenhaaveilija:kovasti sulle jaksuja ja toivotaan,että miehes innostuis oikeeseen aikaan. :hug:

neeanäiti:teillähän kasvetaan hienosti.

Kaikille mukavia aurinkoisia päiviä.Plussatuulahdusta täältä kaikille!

äiti kengu 33+1
 
Pikkukakkosen haaveilija: en enää imetä, kun poikaa se ei enää pahemmin kiinostanu tuossa 9,5kk ikäisenä....No siinä iässä olen muillakin jo lopettanu imetyksen.


Ja kaikille PLUSSATUULIA!!!! ++++++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä