YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Niinpäs olikin Rae :D

Meillä on tramppa ollut jo monta vuotta. Lapset sai sen synttärilahjaksi sukulaisilta, vaikken olis halunnut koko kapistusta meille. Oon pitäny tiukasti kiinni siitä, että yks kerrallaan hypitään, mutta voi sitä näemmä yksinki teloa itsensä. No, tyttö ei ainakaan ole vähään aikaan menossa pomppimaan.
 
36,59 oli aamulämpö, eli kyllä se ovis on ollut. =) Tänään on ollu jotain menkkamaista kramppia/pakotusta alavatsalla ja selkäsärkyä. Liekö jotain keltarauhasen juttuja, hyvä niin.

Meillä mies on kans nyt puhunu trampoliinin hankinnasta...oon ollu niin vastaan ku pelkään että jotain tapahtuu. Esikoinen niin villi muutenkin. Saa nyt nähdä miten käy, hankitaanko vai ei.
 
Lumi-Marjalle lämpimät kiitokset ihanasta runosta ,kyllä se kyyneleet silmiin nosti :$ ja ihania uutisia sinulla utrasta,onnea odotuksen jatkoon :hug:

:hug: tädin yllättämille.

Itsellä ollut pari viikko tois kiireistä niin ei ole täällä kerennyt käymään kuin vilaisemassa kuulumisia.Ovis kolkuttaa jo ovelle kipuilujen kanssa..
Tilasinpa sitten astrologilta tulkinnan ja se lupasi ihan hyvää ;) yllättävän moni asia piti paikaansa, ja lapsikin oli mainittu jossain vaiheessa mahdollisesti saapuvaksi =) no voihan noihin uskoa tai olla uskomatta mutta mukava sitä oli lukea.

Helle hellii ihanasti ja hyvää viikonloppua kaikille B) B) :wave:
 

Sunnuntai 16.5.2010
kevät71.......................................5/25.....yk 19
eva71........................................7/26-28...yk 17....................dpo
Barbarella..................................8/27-28...yk 6..................... dpo Onlydream................................10/26-29...yk?
Rae34.......................................11/26-28.......yk 10..................dpo
Onnellinenx5.............................14/25...yk 4 ...........................dpo
Koralli73.....................................15/25-28....yk 4....................dpo 5
Helvi-10 .....................................16/24-26.....yk19
happihyppy...............................18/28....yk 8 (28)...................dpo5
emmimaria..............................19/29-30.....yk3......................dpo 4
tääl taas......................................20/21-26....yk 8
Chilipapu...................................23/27-28..... yk 5

Mahdotontako.............................55/30......yk 8


Mukana myös:
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 
Onnea ihanista ultrakuulumisista lumi-marja kovasti on kiirettä ja huolia ollut et en oo kerinny palstalle vilkuileenkaan, pihahommia, töitä ja vielä isällä aivoverenvuoto ja sen seurauksena halvaus :'( mutta edistystä on kuntoutuksella saatu aikaan et eiköhän se siitä. Kierto alkoi alusta muutaman päivän myöhässä eli tänään kp 5. otti sekin koville kun jo kerkes toivoo mut eteenpäin sano mummo lumessa. :kieh:
 
kevät71: olen pahoillani :'( Toivottavasti isäsi vointi paranee vielä entiselleen tai ainakin mahdollisimman hyväksi. Niin ja pahoittelut menkoistakin. Toivotaan parasta tähän seuraavaan kiertoon.

Pihalla oon touhunnu minäkin. Silti vauva-asiat pyörii nyt ihan liikaa mielessä. Pitäs relata ja olla ajattelematta niitä niin paljon.
 
Paljon kaikille terveisiä!!! :wave: Meillä Toivo kasvaa ja kävellä tepasteleekin jo aikas hyvällä menestyksellä! :heart: =)

Ihan siis tänne tulin vähän vilkuilemaan, kun pientä vauvakuumettakin...JEPS, mutta...

LUMI-MARJA valtavasti sinulle ja perheellesi onnea ihanaa odotukseen!!!!!! MAHTAVAA!!! :flower: Ihanaa!!!! Isoin hali terveisin!!!! =) :wave:
 
mantana, voi kiitos kiitos :hug: :heart: Olihan tämä aika uskomaton juttu, mutta pakkohan tämä on jo alkaa uskomaan, kun massu pyöristyy hiljalleen ja jotain hipaisuja tuntuu, kuten aina hyvissä ajoin jo :heart:

Ovistesteistä olis asiaa. Vaatekaappiini tein inventaariota ja sattui tulla vastaan kotitesti.fi:n kautta tilattuja one stepin ovistestejä, jotka ainakin mulla toimi ihan hienosti. Paketti on kyllä korkattu, mutta niitä on hyvänen nippu jäljellä, alunperin ollu 14 kpl. Jos jotakuta kiinnostaa, niin voi nakata yv:tä, koska tällä palstallahan ei suoraa kaupustelua sallita, siis tässä osiossa :D Sen voin luvata, että rahaa en niistä ota. Haluan lahjoittaa ne, sillä tiedän, kuinka kalliiksi tikuttelu voi loppupeleissä mennä. Noiden alkuperäistä hintaa en edes muista, joten riittää, että tiedän minne ne lähettää. Jos tulee useampi kysely, niin laitan nimet purkkiin ja neitimme 4v saa toimia onnettarena :D

Täällä alkoi sataa ihan kuin tyhjältä taivaalta ja sataakin sitten monen päivän edestä. Toisaalta ihanaa, siitepölyt laskee vähän alas, kun olen allerginen koivulle ihan kauheesti ja allergialääkkeitä en tohi syödä, vaikka jotain kai voiskin, mut en ota riskiä en. Toinen hyvä tuos sateessa, ei tarvi kastella just istutettuja marjapuskia ja omenapuita :saint:

Terkuin Lumi-Marja ja Nuppunen 12+1
 
Täällä yksi tyhmä chilipapu :headwall: menin sitten testailemaan tänä aamuna, kun aattelin päästää itseni piinasta, kun herkässä testissä pitäisi jo näkyä, jos jotain näytettävää. Ajattelin, että kierto ois nyt 28 päivää Terolutien ansiosta tai jotain. Kaikenlaisia oireitakin kuvittelin. inte gravid, ei raskaana. Enkä ollenkaan usko, että tulos johtuu siitä, että testasin liian aikaisin. ei tässäkään kierrossa, ei. periaatteessahan toivo on vasta mennyttä, kun täti kurvaa paikalle, mutta nyt multa loppu usko ja toivo.
 
Chilipapu :hug: .

Mullakin alkaa jo testipäivä häämöttää, mutta koska kiinnittymisvuotoa ei ole tullut (kuten viimeisissä kolmessa raskaudessa) niin huonolta näyttää täälläki. Meillä oli töissä virkistäytymispäivä ja saimme osallistua eri lajeihin. Kävin zumbaamassa ja seinäkiipeilemessä. Tarjolla olis ollut vaikka mitä, mutta kaikkeen ei ehtiny eikä jaksanu. Zumbasta pelkästää tuli jo kaamee hiki. Nyt oon ihan naatti. Oli kyllä hieno päivä =) .

Ei muuta kuin mantana takas kuumeileen ;)
 

Tiistai 18.5.2010
kevät71.......................................7/25.....yk 19
eva71........................................9/26-28...yk 17....................dpo
Barbarella.................................10/27-28...yk 6..................... dpo Onlydream................................12/26-29...yk?
Rae34.......................................13/26-28.......yk 10..................dpo
Onnellinenx5.............................16/25...yk 4 ...........................dpo
Koralli73.....................................17/25-28....yk 4....................dpo 7
Helvi-10 .....................................18/24-26.....yk19
happihyppy...............................20/28....yk 8 (28)...................dpo7
emmimaria..............................21/29-30.....yk3......................dpo 6
tääl taas......................................22/21-26....yk 8
Chilipapu...................................25/27-28..... yk 5
Mahdotontako.............................57/30......yk 8


Mukana myös:
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 

Keskiviikko 19.5.2010
kevät71.......................................8/25.....yk 19
eva71........................................10/26-28...yk 17....................dpo
Barbarella.................................11/27-28...yk 6..................... dpo Onlydream................................13/26-29...yk?
Rae34.......................................14/26-28.......yk 10..................dpo 0
Onnellinenx5.............................17/25...yk 4 ...........................dpo
Koralli73.....................................18/25-28....yk 4....................dpo 8
Helvi-10 .....................................19/24-26.....yk19
happihyppy...............................21/28....yk 8 (28)...................dpo8
emmimaria..............................22/29-30.....yk3......................dpo 7
tääl taas......................................23/21-26....yk 8
Chilipapu...................................26/27-28..... yk 5
Mahdotontako.............................58/30......yk 8


Mukana myös:
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 
Ei ole oireen oiretta. Ja mun lämmötki on vaan siinä 36,6 kieppeillä pyöriny, plussates mulla kyllä on ollu jotain 36,8 lämmöt. Huomenna ajattelin aloittaa testaamisen ku on dpo 8 tai 9 (FF väittää oviksen olleen päivää myöhemmin niin kuin arvelinkin, kun lämmöt ei heti noussut). En kyllä usko olevani raskaana minäkään :ashamed:
 
Happis mulle voi päivittää huomenna dpo 1. Ovisplussa siis eilen, hyödynnetty su ja eilen :D Toivotaan että riittää, tänään ja huomenna ei pääse hyödyntämään...
Sulle vielä peukkuja, ei ne oireet välttämättä mitään kerro :heart:
Ja Koralli ja Chilipapu teillekin vielä täällä peukutan!
Emmimaria onko sulle jo ilmaantunut oireita? Alkaa olla jännät päivät käsillä!
 
Rae, ei mulla taida olla mitään selkeitä oireita... jotakin sellaista mille voi löytyä joku muukin selitys. Tänään oli vähä menkkamaisia tuntemuksia alavatsalla ja koko ajan on ollut jonkin verran enemmän valkovuotoa, vaikka pitäs olla kuiva kausi.

Koralli, toivottavasti saat plussaa testiin. Mie en taida uskaltaa ihan näin aikaisin vielä testata. Toivon malttavani ensi viikkoon (kuka uskoo?) =)

Happihyppy, missä vaiheessa sulla on tullut aikaisemmin kiinnittymisvuotoa?
 
Sitä on tullu tasan viikko oviksesta, pari tippaa verta. Emmimaria, tuo valkkarihan on raskasusoire.

Löysin tuolta raskausoireketjusta itseni viime vuoden heinäkuulta. Lämmöt ei olleet silloin oikeestaan koholla. sain silloin r-plussan ovistestillä kp 24. Oikeella testillä sitte seur. päivänä, kun pääsin apteekkiin testiostoksille.

Nyt mulla jomottaa ja kipristelee vatsaa melkein koko ajan, kurkku on karhee, rinnat on vähän kipeet (ei kuitenkaan kauheen). Testaan huomenna, en malta enää kauempaa :saint:
 
happihyppy hyvältä kuulostaa! Erityisesti tuo kurkun karheus, mulla oli se oire tuossa kemiallisen raskauden yhteydessä! Mulla on kans ollu vähä masukipuja nyt, mut en mä tiedä onko ne vaan proosallisesti ilmavaivoja... :ashamed: Toivon tietysti, että ovat jotain muuta.

Mä siis yleensä aina testaan alkaen dpo 8, johtuen siitä, että mulla alkaa menkkoja edeltävä tiputtelu dpo 8 illalla ja silloin voi lyödä aina hanskat tiskiin sen kierron osalta. Kun testaa silloin aamulla, niin voi ees hetken verran jännittää ja kuvitella olevansa raskaana, tiedättehän... Nyt tosin mulla on vimpat terolutit käytössä, mitä oli kaapin pohjalle jäänyt ja ne siirtää mun tiputtelun aloitusta parilla kolmella päivällä, joten periaatteessa voisin siirtää testaustakin...arvatkaa maltanko... :p

Millä testillä testaat happihyppy? Mulla on raskauskeijujen herkkä liuska, yks on vielä jemmassa, joten käytän sen. Se ei ainakaan viime kierrossa näyttäny turhia haamuja.

Mulla ei kyl aiemmis raskauksis ole dpo 8 koskaan näkyny testis mitään, mut voihan ne raskaudet vaihdella, eikö voikin? Ja kyl yks mun kaveri sai hennon plussan jo dpo8 kun oli raskaana. Eli kyl se mahdollista ainakin on.

muoks. ja mä siis nyt oon tavallaan yhden dpo jäljessä happihyppy, ajattelin asennoitua ajattelemaan kuin FF, että nyt olisikin vasta dpo 7 mulla.
 
No, voi harmitus Koralli, mutta jospa oli vaan vähän liian aikasta testata, varsinki jos ootki vasta dpo 8.

Mulla alkoi yöllä jo kolmen aikaan pissataan, mutta sinnikkäästi käänsin vaan kylkeä seitsemään asti. Juuri ennen heräämistä näin unta, että sain kaksi viivaa. Mieskin oli tehnyt oman testin ja siinäki oli kaksi viivaa :LOL: . Unen tunnelmissa sitten hiivin vessaan ja ajattelin, että jos nyt tulee ihan tyhjä, niin onpa tuon unen jälkeen aika pettymys. Siihen tuli testiajan sisällä selvä haamu, jossa on punaista väriäkin =) . Testaan niillä apteekista saatavilla First Signal tai jotain testeillä, jotka on herkkyyttä 10. Mies jo vähän toppuutteli mun innostusta, vaikka itsekin näki haamusen selvästi. Aattelee tietysti viivan vahvuutta, mutta ei kai se voi dpo 9 kovin vahva ollakaan. Huomenna testaan uusiksi.
 
Voi juku happihyppy! :D Loistavaa ja mikä ihana enneuni! :heart: Mä kans viimeks juniorista testattaesssa näin unta plussatestistä (ja itseasiasta esikoisesta kanssa). Kai sitä alitajunta tietää, voisko olla raskaana. Toivotaan viivan vahvistumista!!!! :heart:

muoks. olisiko sulla kuvaa tuosta testistä, olisi kiva nähdä. =)
 
happihyppy: Mä näen ainakin toisen viivan! Ja jos ne valokuvassa näkyy, niin paljaalla silmällä näkyvät varmasti paremminkin vielä. Eli ei tuo musta edes haamu enää oo, vaan haalea plussa. :heart: Onnea kovasti, toivotaan nyt kovasti, että lähtee vahvistumaan, tarrasukkia! :flower:
 

Yhteistyössä