YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

Välitulos: 75,2kg

Mun on ollu pakko olla "hiljaa", kun pms on taannut sen että olisin suoltanut vai julkaisukelvotonta tekstiä (eniten ärsyttää kaikki). Pms on vaatinut myös osansa syömisissä (hormooneilla on nälkä) ja lisäksi mulle iski eilen migreeni. Migreeni aiheuttaa mulla lähes hallitsematonta syömistä, mitä sokerisempaa sen parempaa, syöminen siis helpottaa kipua.

JJ tsemiä! Toivottavasti selviää mikä on vikana.
 
Tällä hetkellä sykemittari näyttää et 11 tuntia ja risat ollu päällä, 1270 kaloria kulunu? Kuulostaako normaalilta? Illemmalla jos jaksan niin yritän käyttää meidän kuntoiluvempainta, stepperikö se on missä on ne polkimet ja siin kävellään? :) Joskus vuosia sitten ostettu, montakohan kertaa käytetty :snotty:
 
"pulla"
Jelly, toivottavasti selviää mikä sinua on vaivannut. Nyt pidät hyvillä mielin taukoa laihdutuksesta, mutta missään nimessä et tästä porukasta saa tippua :hug:

Vihdoin on perjantai ja viikonloppu alkaa. Tsemppiä kaikille viikonloppuun! Itse ilmoitan jo sunnuntaina välipunnituksen tuloksen, koska lähdemme su iltana sukulaisille ja palaamme vasta tiistaina iltapäivällä. Yritän parhaani pysyä tiukkana herkkujen suhteen, mutta kylässä ei voi kaikesta kieltäytyä...
 
Voi JelloJolly, toivottavasti pian selviää...

Hienon tuloksen oli Tattari jo tehnyt, ja joku muukin jonka nimi meni nyt ohi :) Onnea kovasti teille ja tsemppiä muille

Mulla alkaa jakso huonosti, vaikka vaihdoin punnituspäivääkin. Paino noussut ollen nyt 76,2 kg. Hitsin menkkaturvotus (tai herkkujen syönti)
 
njp
Nyt vasta ehdin ekan kerran tänne uuteen ketjuun. Mukana ollaan siis, mutta mun täytyy puntaroida varmaan vasta maanantaina, kun ollaan reissussa ja mieluusti otan vertailutulokset omalta tutulta vaa'alta.

Meillä on kans lapset sairastelleet paljon ja nyt sitten itsekin kipeä, niin liikkumaan ei pääse. Täytyis jotenkin pystyä pudottamaan syömiset ihan minimiin.
 
Tänä aamuna vaaka näytti -900g keskiviikkoisesta :O

Vaan näinpä se aina alkaa, tulee vähäsen miinusta ja sitten tuleekin reilusti plussaa taas kun jostain syystä kai höllään, tai en jaksa enää miettiä, tai en tiiä miks..vaikka motivaatiotakin olis, niin koko homma menee aina pilalle jossain vaiheessa :(
 
Pari päivää hiljaisuudessa. Peti vetäny puoleensa. Tänään ryhdistäytyä täytyy. Ruuat menny miten sattuu :( Noh ei lannistuta. Ei oo päässy urheilemaankaan . Mut jos ens viikolla... Tän päivän haasteita tuo kahdet synttärit. :( Ei huvittas mennä, mut minkäs tekee...

JJ paljon voimia! Varmasti kaikki järjestyy! Me tsempataan sua täällä!

Ja muille monille onnea pudotuksista! Mä puntaroin ma tai ti, mut en odotakaan laskua...
 
Sparkler harmaana
87,9 näytti tänään (-1kg). Sopivasti ehti menkkaturvotus kadota ennen punnituspäivää, alkuviikolla olisi varmaan näyttänyt vaan plussaa...

Unettomuus/väsymyskierre jatkuu edelleen, lisäksi mulla oli alkuviikolla täällä lapsia hoidossa, kun ystävällä oli sellanen pakkotilanne etten voinut kieltäytyä, kun olin siihen hätään ainoa saatavilla oleva hoitaja. Jos olisi ollut vaan jotain kampaajaa tai muuta ei-pakollista menoa, niin olisinkin pyytänyt, että menee vasta ensi viikolla. Selvittiin siitäkin, ja piristi kyllä itseäkin, kun sai olla avuksi :) Liikunta jäänyt ihan minimiin tällä viikolla, mutta koitan vielä viikonlopun aikana petrata.

Onnea pudotuksista, ja te kellä meni huonommin, älkää antako sen laskea motivaatiota! Kurja kuulla, et monella on sairastelua ym. ikävää, koittakaa nyt vaan levätä ja selvitä. Kiitos JellyJolly et jaksat silti toimia kirjurina, onneksi pääset lääkäriin. Jaksamista tasapuolisesti kaikille, kyllä tästä vielä selvitään <3
 
Täällähän on hienosti hienosti pudotettu painoa.Huippua!:flower: Kirjaan ne tuonne etusivulle varmaan ma-aamuna, kun saan rauhassa olla "oikealla" koneella. Meillä on koneita useampikin, mutta ne on näin vkl niin kovassa käytössä, että mä ootan suosiolla rauhallisempaa väliä. Kuulumisia sen verran, että tök-tök-tökkii. Tarkkaan pitää miettiä syömiset ja silti useimmiten seurauksena on kuvotusta ja/tai hillittömiä vatsakramppeja :( Näin ollen syöminen on tällä hetkellä vaan välttämätön paha. Punnita en aio. En ennen ku tuntuu, että oon ees suunnilleen ok. Onkohan täällä enää yhtään teistä, kun mä pääsen takasin remmiin??? Ootte kaikki jo aikaa sitten siirtyneet normaalipainosten kiinteytysryhmiin, ku mä pääsen takas kentälle . Käytte sitte tsemppaamassa mua, vähän niin ku " vanhojen hyvien aikojen muistoksi", eikös?*
 
Älähän nyt, JJ..ota vaan ihan rauhassa aikaa ja parantele itseäs :hug:
...ainakin minä oon täällä ihan takuuvarmasti vielä sitten kun astut takas vaa'alle, oon siitä ihan varma :)

Käyn sitten ma-aamuna sen lopullisen painon kirjaamassa ja sitten pidän sen maanantain vaakapäivänä, jos se hillitsis vkl-mässytyksiä.
 
harmaa pudottaja nro 100
Täällähän on hienosti hienosti pudotettu painoa.Huippua!:flower: Kirjaan ne tuonne etusivulle varmaan ma-aamuna, kun saan rauhassa olla "oikealla" koneella. Meillä on koneita useampikin, mutta ne on näin vkl niin kovassa käytössä, että mä ootan suosiolla rauhallisempaa väliä. Kuulumisia sen verran, että tök-tök-tökkii. Tarkkaan pitää miettiä syömiset ja silti useimmiten seurauksena on kuvotusta ja/tai hillittömiä vatsakramppeja :( Näin ollen syöminen on tällä hetkellä vaan välttämätön paha. Punnita en aio. En ennen ku tuntuu, että oon ees suunnilleen ok. Onkohan täällä enää yhtään teistä, kun mä pääsen takasin remmiin??? Ootte kaikki jo aikaa sitten siirtyneet normaalipainosten kiinteytysryhmiin, ku mä pääsen takas kentälle . Käytte sitte tsemppaamassa mua, vähän niin ku " vanhojen hyvien aikojen muistoksi", eikös?*
no mä oon ainakin täällä. tuskin pääseen koskaan normipainoon. :D eka yö takana, 2 jäljellä. olin kotona puol kasin jälkeen ja just heräsin. ei pitäisi tehdä tiukkaa valvoa seuraava yö. hyvää viikonlopun jatkoa kaikille ja muistakaa taas herkutella hillitysti! :D JJ:lle pitkää pinnaa ja parempia vointeja! :hug:
 
"pulla"
Aamupaino 77,4kg eli kokonaiset 200g tippunut maanantaista... ja syyn tiedän todella hyvin; leipä. Se vaan on niiiin hyvää :p

Tsemppiä muille, toivottavasti saatte parempia tuloksia! Me lähdemme nyt sukulaisille, ja palaan kotiin vasta ti iltapäivällä :wave:
 
Oon nyt koittanut tuonne Kiloklubiin laittaa syömisiäni, mitä oon muistanut ja voinut (kaikkia ruokia ei ole tuolla, oon tehnyt niitä omiakin reseptejä sinne) ja tänään suunnittelin etukäteen loppupäiväni (on jotenkin helpompi niin, tietää mitä "saa" vielä syödä) ja kaloreita tuli aika tasan 1400 ja kaikki pallerot vihreiksi :) Mut onko tuo kalorimäärä liikaa??
 
sparkler harmaana
Oon nyt koittanut tuonne Kiloklubiin laittaa syömisiäni, mitä oon muistanut ja voinut (kaikkia ruokia ei ole tuolla, oon tehnyt niitä omiakin reseptejä sinne) ja tänään suunnittelin etukäteen loppupäiväni (on jotenkin helpompi niin, tietää mitä "saa" vielä syödä) ja kaloreita tuli aika tasan 1400 ja kaikki pallerot vihreiksi :) Mut onko tuo kalorimäärä liikaa??
Just noin on minunkin mielestäni helpoin, et tekee "ruokalistan" etukäteen, niin voi katsoa että pallot tulee vihreiksi eikä tarvitse joka välissä kirjata ylös :) Mä kirjasin tunnollisesti syömiset pari viikkoa, enää en ole laskenut kaloreita kuin satunnaisesti, kun alkaa tulla jo ihan rutiinilla sopivat syömiset ja annoskoot.


Kiloklubin suositus on, että laihduttaja söisi vähintään 1500 kaloria, ja jos haluaa isomman vajeen, sen sijaan että vähentäisi kaloreita, lisäisi kulutusta liikunnalla. Mutta on ihan ok jos joskus jää vähemmälle, ja 100 kalorin heitto suuntaan tai toiseen ei todellakaan ole paha juttu :). Perusteita tuolle 1500 kalorin rajalle on hyvin esimerkiksi Patrik Borgin blogissa: Pöperöproffa: Ei alle 1500 kcal
 
  • Tykkää
Reactions: Fat&lazy
F&L, kyllä -600g on HYVÄ, onnea :flower: Suositeltu laihtumisnopeus taitaa olla se -0,5kg/vko, vaikka sitä en tiedä onko noilla suosituksilla sitten tosielämän kanssa mitään tekemistä. Tosi hienosti on paino tippunut tiimiläisiltä. Ensimmäinen viikko tätä toista jaksoa takana ja toinen alkamassa. Viikonloppuna otin rennosti ilman minkäänlaista syyllisyyttä, joten nyt on taas energiaa jatkaa kovalla tsempillä eteenpäin. Samaa motivaatiota toivon teillekin! Pitäkää lippu korkealla!
 
Kiitos Tattari :)
Sitä kun vaan ei jaksa aina muistaa että ei nää kilot ole hetkessä tulleet, eikä hetkessä lähdekään...vaikka pitäis saada mulle kaikki heti tänne, ylimääräkilojen kans myös.
Kun vaan jaksas tsempata eteenkin päin...

Kovasti tsemppiä tietty muillekin!!:)
 
harmaa pudottaja nro 100
jestas sentään. paino tänä aamuna 79.8kg eli pudotusta 1.5kg tällä viikolla ja pääsin siihen 7alkuseen!! wow! oon tosi tyytyväinen. :)

onnittelut muillekin pudotuksista! :flower: ja hyvää uutta laihis-viikkoa! :)
 
Moi moi! Nyt on välituloksia kirjattu, paitsi harmaan pudottajan ( ku se ei kerinny mun verkkokalvolle ennen päivitystä ). Toivottavasti meni oikein :) Laittelen lisää sit ku ilmotatte niitä. Täällä matalapainetta mut mitä uutta se nyt enää on?? Onnea kevenneille ja tsempit ihan jokaiselle!! :flower:
 
Harmaa pudottaja, kyllä mun -0,9kg kalpenee tuon sun tuloksen rinnalla :D Mahtavaa! Onnea paljon!

Mun piti käydä ihan päivittelemässä, kuinka upeasti meillä on mennyt. Siis todella, todella hienosti pudotettu, tiimiläiset, ei voi kuin ihailla. Eikä tietoakaan luovuttamisesta, vaikka välillä on varmasti jokaisella ollut heikkoja hetkiä. Hyvä me!

JellyJollylle voimia ja jaksamista :wave:
 

Yhteistyössä