Hakutulokset

  1. E

    Eronneet, kuinka usein etävanhempi tapaa lastaan/lapsiaan?

    Ei liity päivähoidon kautta vaihto mun kantaani mitenkään, se lienee ainut järkevä asia koko sopimuksessa. Minusta lapsilla vaan tulisi olla yksi pysyvä koti eikä muuttoa paikasta A paikkaan B viikon välein. Ainakaan näin pienten lasten kanssa minusta ei ole hyvä ratkaisu... Lapset siis 2v8kk...
  2. E

    Eronneet, kuinka usein etävanhempi tapaa lastaan/lapsiaan?

    Ovat joka toisen viikon isällään.. Vaihdot päivähoidon kautta. Lastenvalvojan kanssa sovittu ja EN tykkää.
  3. E

    Muita joiden 1-vuotiaat ei siedä tavallista maitoa?

    Mun tyttö kohta 3v juo Rice Dream riisimaitoa, muu ei sovi.
  4. E

    Kuolisin häpeästä...

    Mäkin olen ihan itse pyytänyt ja saanut perhetyöntekijän, sekä muuta apua. Ja ei hävetä kyllä yhtään, enemmän hävettäisi jos en olisi hakenut apua ja siten pilannut oman ja lasteni elämän.
  5. E

    Miten te muut opiskelevat yh:t jaksatte??

    Mä olen n. 2,5v, 3,5v ja 5,5v lasten yksinhuoltaja ja opiskelen viimeistä vuotta sosionomiksi. Ja voin yhtyä samaan, väsyttäähän se -ja kovasti ajoittain. Mä en lasten hereillä ollessa edes yritä tehdä tehtäviä, vaan keskityn lapsiin ja kotihommiin. Tehtävät pyrin tekemään kouluajalla ( jos...
  6. E

    Voiko kaikkia lapsianne sanoa joko äidin tai isän näköiseksi

    Ei oo kukaan kolmesta oikeastaan kummankaan näköisiä ja myöskin kaikki ihan erinäköisiä :)
  7. E

    Oletteko huomanneet, että raskausaikana tupakoineet äidit laiminlöisivät lastaan kun lapsi syntynyt?

    No joo... En ole huomannu sen enempää, kun savuttomissakaan äideissä. Tutkimustietoa tuskin on.
  8. E

    Saa vihata, olen huono äiti.

    Ja mä en viimesintä imettäny ollenkaan, ihan omasta tahdostani siis.. Ja se ei kyl huonoa äiti minusta tee.
  9. E

    Opiskelevat yh:t! Miten ehditte?

    Me saatetaan jäädä ulkoilemaan hetkeks kotipihalle suoraan sen jälkeen, kun tullaan hoidosta. Eli jos haen klo 16, ulkoillaan esim. klo 16.45 saakka ja mennään sitten syömään ja muuta. Johan tohon pukemisrumbaan muuten menee niin kauan ja illat venyy niin pitkäksi, ettei ehdi rauhoittamaan sitä...
  10. E

    Mistä lapsenvahti?

    En usko minäkään, että sosku maksaa ainakaan noin usein tapahtuvaa hoitoa, jos sulla ei sitten ole jotain erityisperusteluja tarpeelle. Voithan laittaa vaikka ilmotuksenkin jonnekin, moni alan opiskelija mielellään tekee varmasti iltaisin korvausta vastaan töitä :)
  11. E

    Mitä pahaa minä olen tehnyt :(

    Hyvä, että on aikaa miettiä. Joo ja sen voi kyllä perua, itse tulin kierukan kanssa raskaaksi, kun edelliset lapseni olivat 4kk ja reilu 2v. Varasin ajan keskeytykseen ja meninkin sinne, mutta siinä sitten tein kuitenkin päätöksen pitää lapsen ja lähdin kotiin :) Ja sulla on tosiaan aikaa vielä...
  12. E

    Mitä pahaa minä olen tehnyt :(

    Jos sinulla vaan on aikaa, mieti tarkkaan, koska päätöshän on loppuelämän kestävä, päädyit sitten kumpaan tahansa. Jos olet lapsen pitämisen kannalla, voithan myös neuvolasta tms. kysyä perhetyön tai muun vastaavan avun saamista kotiin? Todella vaikeita asioita, mutta kaikesta selviää. Koita...
  13. E

    Mitä pahaa minä olen tehnyt :(

    Olen pahoillani sairautesi puolesta, voimia sinullekin siihen. Tarkotinkin juuri sitä, että teve ihminen ei kohdunpoistoa saa ja mikään ehkäisy ei ole 100% luotettava, joten joskus voi näinkin käydä.
  14. E

    Mitä pahaa minä olen tehnyt :(

    Näytähän yksikin vastaus tästä ketjusta, jossa lukee abortin olevan paras ratkaisu...?????
  15. E

    Mitä pahaa minä olen tehnyt :(

    Narikka83: Mä en usko, että ap:ta kiinnostaa hyväksytkö sinä aborttia vai et? Tai kiinnostaako se ylipäätään ketään muutakaan. Kannattaa avartaa maailmankuvaa sen verran, että sinä et ole maailmannapa ja se mikä sinusta on/ei ole oikein, ei ole se ainut ja oikea vaihtoehto. Ja hienoa, jos...
  16. E

    Mitä pahaa minä olen tehnyt :(

    Tuskin tarkoittaa, että adoptio huono pila.. Vaan se, että se olisi helppo ratkaisu, sitä se varmaan ei ole.
  17. E

    Mitä pahaa minä olen tehnyt :(

    Narikka83.. Anteeks nyt vaan, mutta miten ihmeessä voit edes sanoa noin? Sinusta on pirun huono tekosyy jne... Et ilmeisesti kuitenkaan tiedä edes kaikkia ap:n syitä? Ja toiseksi, et ole mikään tuomitsemaan toista ihmistä hänen valinnoistaan. Jos sinulla on kaikki hyvin ja lapsi hetki kun hetki...
  18. E

    Mitä teillä tänään syödään?

    Ihan vaan nakkikastike, muussi ja salaatti :)

Yhteistyössä