Hakutulokset

  1. N

    Lapsia uuden miehen kanssa, jälleenkö lapsettomuushoidot edessä?

    Tietääkö kukaan miten homma etenee tapauksessamme... Eli minulla yksi kouluikäinen lapsi edesmenneen mieheni kanssa. Lapsemme sai alkunsa IVF hoidoilla. Nyt olen uudessa liitossa ja taas olemme sen asian edessö etten tule raskaaksi. Mikä nyt ei sinänsä kenellekään ollut yllätys. Edesmenneen...
  2. N

    Hoitojen ja synnytyksen jälkeiset menkkakierrot

    Palasin nyt tälle puolelle kysymään muiden lapsettomuushoidoissa raskautuneiden ja synnyttäneiden kokemuksia asiasta. Eli sain reilu 2 vuotta sitten lapseni ivf-hoidon avulla. Tuohon saakka minulla oli erittäin epäsäännölliset kuukautiset (35pv-7kk), eli ei mitään järkeä niissä. Pillereiden...
  3. N

    Mitä tehdä 8kk ruokailun kanssa?

    Otetaanpas tänne puolelle, kun tuolta vauvapuolelta ei oikein vastauksia tullut. Eli onko kellään vinkkejä meidän "pieneen" ongelmaan..? Eli tyttö kohta 8 kk pelleilee syömisensä kanssa oikein urakalla. Puuro maistuu, sekä hedelmösoseet. Tähän väliin sanottakoon, että lisään puuroon...
  4. N

    Mitä tehdä 8 kk ruokailun kanssa?

    Eli onko kellään vinkkejä meidän "pieneen" ongelmaan..? Eli tyttö kohta 8 kk pelleilee syömisensä kanssa oikein urakalla. Puuro maistuu, sekä hedelmösoseet. Tähän väliin sanottakoon, että lisään puuroon muutaman lusikallisen hedelmäsosetta, mutta makeaksi sitä ei voi sanoa. Mutta siis...
  5. N

    Anitan tukivyö

    Mistä olette tuollaisen vyön käyttäjät omanne ostaneet? Nyt alkaisi olemaan tarpeen, mutta en tiedä mistä saa ostettua? Netistä löysin kyllä useammankin paikan, mutta tuntuu kokeilematta hassulta ostaa. Kun ei mitään hajua minkä kokoinen pitäisi olla. Olisko jollain vinkkejä?
  6. N

    Harjoitussupparit

    Kertokaas kokemuksianne harjoitus supistuksista. Mulla nyt muutaman viikon tullut aina silloin tällöin. Kerran päivässä tms, kestänyt sellaisen 10 minuuttia. Mutta tänään, kun takana aika raskas työpäivä fyysisesti, niin nyt tullut tunnin sisään 3, joiden kesto sellaisen 5-15 minuuttia...
  7. N

    Kova väsymys ja etominen rv 11-12

    Täällä kalvaa kova huoli, mulla on ihan armottoman kova väsymys ja mikään ruoka ei maistu. Kaiken lisäksi palelen, mutta lämpöä ei ole. Nyt kalvaa sisällä huoli, on matkalaisella kaikki kunnossa. On kenelläkään ollut vastaavaa tässä vaiheessa raskautta. Tiedän että on aivan normaalia, mutta...
  8. N

    Taysilaiset auttakee...

    Moron! Nyt toivon joltain Taysissa viime aikoina vierrailleelta apua... Mulla on huomenna lääkäri siellä ja kuuleman mukaan siellä oli muutto. Pitikö paikkaansa ja missä nyt sitten lapsettomuus klinikka on nykyään? Toivottavasti joku ehtii jelppimään, etten huomenna pyöri siellä tyhmänä... ;)
  9. N

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Hip hei! Aloitanpa minä nyt sitten toukokuulaisten pinon. Hieman ehkä aikaisessa, mutta koska huhtikuulaisetkin olivat ajoissa, niin miksi ei mekin. ;) Itsellä siis edessä eka IVF, punktio olisi viikolla 22. Taysissa pyöritään ja ekaa lasta siis yritellään. Yritystä takana jo useampia...
  10. N

    Hoidot ja verenluovutus

    Tuli mieleen että miten on, saako hoitojen aika luovuttaa verta? Tarkoitan siis esim. ennen inssiä. Eli ovatko nuo hormonit esteenä joita pistellään? Kun veripalvelun kyselyssä vain mainitaan ennen -90 lukua annetut hoidot. Tietääkö kukaan?
  11. N

    Tokasta tai kolmannesta inssistä plussaneita?

    Taannoin oli ketju ekasta inssistä plussaneista, nyt kysynkin löytyyko tokasta tai kolmannesta plussanneita? Eka inssi kun tuotti vain puusta alas putoamisen ja surun. Joten nyt täytyy toivo siirtää seuraavaan inssiin. Joten onkohan näitä? Tuntuu vaan siltä että jos ei ekasta, niin miksi...
  12. N

    Ovistestit ja piikittely

    Eli kysymys kuuluu: Eikös se ole niin ettei kaikkien piikkien kanssa voi tehdän ovistestejä? Vai oliko se vain tuo irrotus piikki? Mutta jos se on se niin testithän siis ovat hyödyttömiä meillä pisteöijöillä? Vai muistanko väärin? Valaiskaapa hatarapäätä... =)
  13. N

    Pikaista apua!!

    Juu siis nyt kaipaan vaan vastausta kysymykseeni pikaisesti. Kysymys tosin ehkä vähän hassu... =) Eli oon menossa tänään lääkäriin, jossa ultrataan. Mutta mulla on siis menkat päällä. Eli aiheuttaako tämä jotain juttuja? Ikinä en ole aiemmin käynyt ultrassa niin että ois menkat ollut. Siksi...
  14. N

    PCO?

    Mä oon luullut tän tietäväni, mutta enpä sitten taida tietääkään... Eli mitä käytännössä tarkoittaa PCO? Entäs sitten PCOD? Onko vielä muita? Haluan tietää vain siksi että ymmärtäisin palstalaisia enemmän. Lisäksi mun yhdellä ystävällä on PCOD. Joten voitteko auttaa? Nämä (?) siis ilmeisesti...
  15. N

    Vielä kerran vitamiineista...

    Tuolla edellisessä vitamiini ketjussa tulikin jo hyvin jutut selviksi, mutta yhden asian vielä kokeneemmilta vitamiinien popsijoilta haluaisin kysyä. Eli määrästä? Paljonko päivässä sitten syötte niitä vitamiineja? Esim jos ootte multivitaa tms syönyt? Entäs miehenne? Jos sitä sinkkiä (?) mies...
  16. N

    Kukaan ovuloinut teroluteilla?

    Sinäpä se kysymys tulikin. Tietääkö kukaan ovuloineensa pelkästään terolutien avulla? Tuli vaan mieleen, kun tänään taas vikan nappasin, niin mulla oli 2 pv alotuksen jälken vatsa kipeä,niinkuin silloin kun ovuloin. Joten tietäis vaan koska täti ois tulossa. Ite en oo ikinä teroilla (aiemmin?)...

Yhteistyössä