Hakutulokset

  1. H

    Uusin lehti

    Kukaan kerkennyt lukemaan ? Arteikkelia suurperheestä. Mitä mieltä ?
  2. H

    35 v +odottajat, vol 4

    Joku se kävikin mua jo huutelemassa. pahoillani olen kun en täällä ole ollut ja päivitelly tätä pinoa vaikka aluksi niin kovasti siihen innostuinkin. Tässä matkalla vaan sattunnut kaikenmoista meitin perheelle että ei oikeen ajatukse ole mukana pysyneet. Mutta nyt taas elämä voittaa ja...
  3. H

    kastajaiset ois sunnuntaina

    Lenni Johannes. Ihan senkin takia kun täältä löytynee kanssa Lenni <3 Meillä on tytön kastajaiset lauantaina.
  4. H

    uusavuttomuuden huipentumia!

    :laugh:
  5. H

    Päiväkodin vaatevaatimukset

    Päiväkodissa on ryhmissä noin 20 lasta. Ja kun lapsista on kyse niin jos yhdellä ei ole niin en minäkään halua. Siksi siis kaikille kuravaatteet kun yhdellä ei ole niin ei muutkaan halua. Ulkoiluun päästään mukavemmin ja jouhevammin jos yhteisymmärryksessä me vanhemmat toimimme ja toimitamme...
  6. H

    Oh mai gaad, käykääs kattoo missä tää kohta 19 lapsen perhe asuu

    Kattelin aikoinaan dokkarin missä ne alko rakentaa tätä taloa. Hieno ja hulppea siitä kyllä tulikin. Kelpais kyllä meillekkin.
  7. H

    muistellaanpa vanhoja : kuka muistaa pahviset kirjastokortit ja sen...

    Ihana ketju kyllä sitä muistaa lapsuudestaan vaikka mitä asioita kun näitä lukee. penaalit oli silloin todella hot =) Moni näistä asioista on kyllä tullut takaisin omille lapsilleen :laugh:
  8. H

    V***n v***u hoitomaksupäätöksestä

    Juu laskee samalla tavalla kuin kela asumistuen hakemuksessa ja meillä sellaiset tulot että huh huh :)
  9. H

    Talvi tulee! Osaatko neuloa villasukat?

    Osaan kiitos mummoni joka laittoi minut kesällä 13 vuotiaana opettelemaan sukkien ja tumppujen teon.
  10. H

    3 lasta alle 4 wee

    Meillä koleme alle kolem vuotiasta vanhin on 2 v 7 kk keskimmäinen on 1 v 5 kk ja nuorin on nyt 3 vk. Edelleen haetaan arkeen oikeanlaista rytmitystä mutta muuten ei ole ongelmia. Vauva ei ole vaativa millään tavalla syö noin 3 h välein joten pystyn ajoittamaan asioita sillä tavalla...
  11. H

    Atooppinen iho ja lapsi raapii itsensä verilihalle..?

    Vielä tähän vaate juttuun että sininen aiheuttaa kanssa atoopikolle ongelmia. sininen väri sisältää kuulema jotain en muista mitä mutta näin meillä allergia läähäri ihotauti osastolla sanoi. Ja vaikka testeissä ei näykkään eläimet niin itselläni ainakin saan oireita kissasta ja koirasta näin...
  12. H

    Siis ei tästä tuu yhtään mitään!!!!!

    Tähän samaan kyllästyneenä. kiittelin hilaa mielessäni kun vanha kone hajos. Niin sain ostettua pesutornin ja loppu kuivaus ongelmat siihen.
  13. H

    Mistä netistä Little People leluja???

    merkkaan katson myöhemmin paremmalla ajalla.
  14. H

    Kuinka monella täällä on vakituinen työpaikka

    Molemmilla vakkari työpaikka. Mies palvelupäälikkö (niin se kait oli) mä olen lastenhoitaja vuoropäiväkodissa. Tällä hetkellä kotona hoitamassa omia lapsia kolmatta vuotta jo.
  15. H

    Toiseen ketjuun pohjaten; ONKO SINUSTA OUTOA, JOS 20 VUOTIAS ON VIELÄ NEITSYT?

    Ei todellakaan ole outo. Meillä tyttäreni ystävä piirissä on muutama 18-20 tyttö joilla ei ole kiirettä menettämään neitsyyttään. Miksi olikaan sillä kyll sitä kerkee vielä myöhemminkin. (olisinpa itekkin ollut niin viisas aikoinaan). Ainakin meillä nämä nuoret miehet tuntuvat arvostavan näitä...
  16. H

    Jatketaan lempinimi-teemalla vol.2 - Arvaa lapsen oikea nimi

    Ronsku vois olla myös Roni.
  17. H

    Leeville lempinimeä...

    Ei ole meitinkään Leevillä lenpinimeä. Paitsi joskus olen levanderiksi kutsunnut. Leevi on hieno nimi ei siitä muunnoksia tervii tehdä.
  18. H

    Paljon maksaa iso voileipäkakku tilattuna?

    Just tilasin 2x 30 henkilön täytekakkua ja saman koon 2x voileipäkakkua hintaa tuli yhteensä 316? joka ei mun mielestä ole mikään kova hinta.
  19. H

    minkäkuisia teillä asuu?

    3x tammikuu, helmikuu, 2xhuhtikuu,2x elokuu, lokakuu, joulukuu
  20. H

    Pienten lasten äidit

    Hyvin pärjätty mennään ihan omalla rytmillä vielä. Kyllä se rytmi siitä palautuu normaaliksi kun vaavi kasvaa. Niin ja meillä siis vauva on vajaat 2 vk ja isommat on 1 v ja 2 v. On noita isonpi vielä muutama mutta tässä kysyttiinkin näin pienellä välillä syntyneitä.

Yhteistyössä