Hakutulokset

  1. A

    Tajusin puoli vuotta myöhässä että avomiehen veljen täytyy vihata meitä

    Meillä on sellanen puinen "tappipalapeli" missä on maatilan eläimiä. Kun laitat oikean eläimen oikeaan kohtaan, siitä kuuluu se ääni minkä se eläin pitää.... Ei siinä mitään, mutta se palapeli määkii ja ammuu itsekseen öin ja päivin :D
  2. A

    Lapsesi lemppari kappale?

    Munamiehen pomppufiilis :headwall:
  3. A

    En ymmärrä sitä, että toiset hakee vesirokon tahallaan lapselleen

    Mut mä uskonkin kohtaloon :D Jokainen kuolee joskus, vesirokkoon, auto-onnettomuudessa, kätkytkuolema, vanhuus, aids, syöpä, hukkuminen.... Oma lapsi sai vesirokon hoidosta ja selvittiin kahdella tai kolmella näppylällä.
  4. A

    Se on sitten huomena tiukan keskustelun paikka, perrr.....

    No mä asun itse maalla ja tosiaan en ole tottunut ns.liikenteen ääniin. En saa koskaan kunnolla nukuttua ystäväni luona joka asuu helsingin keskustassa, se jatkuva häly häiritsee mua niin etten pääse syvään uneen. Mutta tottumuskysymys. Ja ihan tossa taas lueskelin näitä viestejä, niin aphan...
  5. A

    En ymmärrä sitä, että toiset hakee vesirokon tahallaan lapselleen

    No mä kyllä ymmärrän. Helpompi sairastaa mitä pienempi on. Tuttu meinas kuolla koko tautiin kun sairastu siihen teini-iässä. Tai lähinnä niihin jälkitauteihin kai.
  6. A

    Puhutaan vähän miehistä :)

    Ai hitto että repesin :laugh:
  7. A

    Se on sitten huomena tiukan keskustelun paikka, perrr.....

    No musta on ihan eri jos ulkoa kuuluu ääniä kun ap:n mainitsema jos bassonjytke on sitä lajia et taulut tärisee seinillä :D
  8. A

    Mitä muistat omasta mummosta?

    Mulla molemmat mummot vielä elossa :heart: Toisen näen huomena ja toisen ensi viikolla :) Äidinäiti on sellanen miniatyyri-ihminen, pieni ja pippurinen mummu joka edelleen yli 8kymppisenä asuu omakotitalossa, hoitaa pihan ja puutarhan ja tekee 10 kilsan lenkkejä.. Jää meinaan meikäläinen...
  9. A

    Mä en tajua mikä ihmeen motivaatiopula mulla on tän viikon ollu!!!! ARGH! Ärsytän itseäni.

    Oon heränny seitsemältä ja kello on nyt neljä, tässä siis 9 tunnin aikana olen saanut tiskikoneen päälle, imuroinut lapsen huoneen ja pyyhkinyt ruokapöydän. Että tätä tahtia oon valmis ehkä ens viikonloppuna. Ei tarttis enää kun imuroida loput 110 neliötä, pestä pyykkiä, viedä puhtaat...
  10. A

    Pelaako kukaan sitä bubblwe witch sagaa facebookissa? Auttakaa...!

    Mäkin haluaisin tietää miten sen pääsee, maaliskuusta asti pelannut...
  11. A

    G: ovatko koira ja lapsi sinulle sama asia?

    No ei tietenkään ole sama asia. Koira on koira, mutta silti rakastettu perheenjäsen.
  12. A

    Mä en tajua mikä ihmeen motivaatiopula mulla on tän viikon ollu!!!! ARGH! Ärsytän itseäni.

    Alkaen jo maanantaina mua tympi ihan sairaasti mennä töihin. Ihana ilma, kivat työkaverit, kiva työpaikka, ei mitään ns.vikaa ja mua ei vaan olis voinu vähempää kiinnostaa :kieh: Ajattelin johtuvan ihan vaan maanantaista, mutta kas kun jatkunu koko viikon. Piti käydä isoilla ostoksilla...
  13. A

    Onko joku pk:n työntekijä joutunut odotteleen vanhempaa yli päikyn sulkemisajan?

    No esim onnettomuuksillehan ei mitään mahda ja niitä tilanteita varten ainakin meillä on varahakijoihen puhelinnumerot jos ei "päähakijasta" kuulu mitään/ ei saa yhteyttä. Mutta jos jumittuu esim.ruuhkaan tai auto hajoaa, niin pitäis kuulua jokaisen järkevän ihmisen tehtäviin ILMOITTAA sinne...
  14. A

    Emmerdale

    WHAT?! Tän siitä sit saa kun ei pariin viikkoon katso :O
  15. A

    Aivan ihanaa, kun on ollut jo hellepäiviä! <3

    Jos mä saisin päättää, niin Suomessa olis kesä (eli n.+20 - +35) helmikuusta lokakuuhun. Sit vois olla loka-marraskuussa sellanen kuukauden syksy, joulu-tammikuussa olis lunta ja sellanen viidestä kymmeneen pakkasastetta ja tammi-helmikuussa sellanen minikevät :xmas: Mä RAKASTAN kesää!!! =)
  16. A

    Voi hyvä päivä :D Mun mies on niin paras :D

    Kerroin kaverille tän saman jutun ja se alkoi nauraa, et muistaks sen koirankusetusjutun viime syksyltä?! :D Hetken kesti ennenkun yhdistin, mutta kaverini mielestä yks maailman hauskimpia juttuja... :xmas: Mies oli siis vielä töissä ja mä käytin koirat tunnin lenkillä ja sit vielä extempore...
  17. A

    Voi hyvä päivä :D Mun mies on niin paras :D

    Oli illalla omissa menoissaan kun lapsi esitti kevyen iltapalatoiveen; paistettua makkaraa ja tomaattia :D No, minä laiskana toteutin tämän niin syntisen toiveen ja sanoin lapselle, että paistetaan reilummin kun "Pekka" tulee kans kohta kotiin. Saatiin syötyä ja "Pekka" (Siis mieheni...
  18. A

    Taas ja vieläkin mua ärsyttää... :D

    Kuulun facebookissa kolmeen OstetaanMyydäänVaihdetaan-ryhmään ja olen viimeisen pari kuukautta metsästänyt lapselle parvisänkyä. Olen laittanut "Ostetaan"-ilmoituksia säännöllisesti. No, eilen yks ihminen oli laittanut et MYYDÄÄN parvisänky 80e, kuvan saa halutessaan. Kerrankin kävi tsägä...
  19. A

    Millä mä saan ton kouluun menevän lapsen polkemaan pyörällä?!

    Yks mun lempilauseita on Pikku Myyn suusta: Älä vingu, riittää että tuuli vinkuu! :D Ja mun lapsi päättää jo ton lauseen, ehdin sanoon et "älä vingu" niin se sellasella tietyllä äänensävyllä "joojoo riittää että tuuli vinkuu.....!" :D Mikään ei oo niin rasittavaa kun turha vinkuminen...
  20. A

    Mua ärsyttää, ollu ihan kamala päivä ja mä oon ollu ihan kamala... :(

    Mun äiti usein naureskelee et oon ihankun isäni, et ei tosiaan kannata lähestyä ilman ruokaa jos ollaan nälkäisiä... :D Äiti onkin oppinut jo et jos soittaa mulle ja vaan urahdan puhelimeen, niin sanoo et mee syömään ja soitellaan sitten :D Mut mun mies ei näiden 7vuodenkaan aikana oo sitä...

Yhteistyössä