Hakutulokset

  1. T

    varmaan jo kulunut aihe mutta...

    Minusta hallitus vetää ihan oikeaa linjaa. Mutta sitä en ymmärrä että miten maassa jossa kirkko on osa valtiota ja ollaan niin kristittyä, niin kristittyä, nostetaan jatkuvasti YKSINHUOLTAJAvanhempien tukia?! Ihan ilmankin tympäisee. Ihan kuin haluttaisiin palkita se ettei osaa/pysty/halua elää...
  2. T

    **Piinaviikko 22**

    Hissukalle vielä: Minä olen Apteekin Omalla 5 kertaa plussannut ja KYLLÄ tuo minusta plussalta näytti :heart: eli jos se viiva tuli ihan määrä ajan kuluessa niin kyllä jo ONNITTELISIN SINUA :heart: :heart: :heart: ! Viimeksi testasin juuri kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, niin...
  3. T

    **Piinaviikko 22**

    Heipä hei.... Vieläkö mahtuu mukaan jännäämään ???!!! Minulla on nyt kierto 24/28. Olin niiiiiiiiiin vakaasti taas päättänyt etten tule tänne jännäilemään....mutta minkäs mahdat :headwall: heti kun loppusuora häämöttää niin on pakko tulla ;) !!! Me olemme olleet yli 1,5 vuotta...
  4. T

    G; 4-vuotiaiden tyttöjen mitat ?

    Neuvolassa eilen 108 cm ja 19,6 cm. Käyrien yläpuolella siis! :heart:
  5. T

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    Heips !!!!! :wave: Kiva, kun meitä on jo näin paljon........!!!!!!!!! Nyt tsempatkaa muo....tein eilen pizzaa ukolle ja lapsille...ja tietysti itsekkin sorruin siihen...JUURI ennen nukkumaan menoa piti muutama pala maistaa :kieh: :kieh: :kieh: ...Niin KILO oli heti paukahtanut esiin :(...
  6. T

    Jos olet imettänyt lastasi

    Imetin istualtaan, sängyssä. (juu, tosi hyvä selälle :whistle: ) Musta taas tuntuu, että suurin osa imettää makuulta. Mä en vain osannut :ashamed: Muutaman kerran yritettiin, mutta ei siitä mitään tullut. Mun piti ohjata tissiä suuhun. Ei onnistunut päivällä saati että olisin nukkunut samalla...
  7. T

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    VIELÄKÖ MAHTUU JOUKKOON ILOISEEN :wave: :wave: :wave: Minä olen kanssa sarjassamme "ikuinen laihduttaja"... :kieh: :laugh: Mutta viime kesänä sitten päätin, että ensi kesänä EN ENÄÄ näytä samallaiselta...jopa ystävättäreni huomautti asiasta :$ ...vaikkakin minulla ei ollut KUIN n. 20 kg...
  8. T

    ***Viikon 18 jännääjät***

    ONNEA kaikille plussanneille :heart: :hug: :flower: !!! Minut voi tiputtaa listalta...täti tuli lauvantaina, kuten jo mielessäni veikkasin :( .....mutta täytyy tässä eteenpäin pinnistää ja kesää odottaa ;) ...onneksi tänään on aurikoisempi päivä ulkona, niin ei niin masenna kulkea "vaippa...
  9. T

    voileipäkakusta listeria...

    Ei nyt varmaan kannata ylireagoida. Ei maksapasteija varmaan aiheuta mitään jos ei sitä kilokaupalla syö.
  10. T

    ÄITI-sormus

    oisko siitä kuvaa saatavilla?
  11. T

    Kuinka usein

    \ Sama määrä vuosia yhdessä. Sama ongelma. Mä haluaisin vaikka joka päivä, mies ei.
  12. T

    Yasminelle, toimii.

    Kehuin aiemmin Yasminelleja ja olen edelleenkin tyytyväinen, mutta minulla menkat ovat jääneet kokonaan pois! Nyt on jo neljäs liuska menossa ja eipä ole mitään tauoilla kuulunut (muuta kuin päänsärkyä ja nesteen kertymistä). Raskaustestinkin tein, näytti negatiivista. Aion silti jatkaa näillä...
  13. T

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Heippa... Minäkin voisin kirjautua joukkoonne...kierto on nyt 15/28 ja yritystä on ollut noin 1,5 vuotta....ajatuksena ihan että TJOT eli tuleepi jos on tullakseen ;) :D ...Nuorimmainen on meillä nyt 2 vuotta :heart:
  14. T

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Täällä menossa rv 34. Ultarassa vajaa viikko sitten vauvat olivat jo 2.2kg ja 2.3 kg :heart: Olo ok, sokerit kyllä heittelee, samoin nyt on alkanut maksa-arvotkin heittelemään, mutta olossa en tunne mitään kummallista. Aikalailla alkaa voimat hiipua, että ei todellakaan mitään tuntien...
  15. T

    sun ja mun rahat

    \ siis ei voi olla totta \|O \|O \|O
  16. T

    Yasminelle, toimii.

    Oon 41-vuotias ja käyttänyt aikaisemmin Trikvilaria ja Femodenia yhteensä n. 20 vuotta. Nyt olen syönyt Yasminelleja yhden liuskan ja odottelen menkkoja. Olen tosi tyytyväinen näihin, ei sitten minkäänlaisia sivuvaikutuksia, päinvastoin! Olen ihmetellyt parin viime vuoden aikana, että...
  17. T

    siittiöiden testaus

    Meillä kesti reilu kaksi viikkoa yksityisellä (kunnallisella varmaan suurin piirtein sama aika). Hinta yksityisellä 105?. Kunnallisella menee normaalina poliklinikkamaksuna (Turussa n.25?) tai on ilmainen...en oo varma, muttei siis maksa lähimainkaan samaa kuin yksityisillä. Toivottavasti auttoi :)
  18. T

    Onnistuneita inssejä huonolla spermalla?

    Hei kaikki! Eka inssi ehkä kahden viikon päästä. Tilanne meillä se, että toinen lääkäri sanoo (huom! lekurit eri klinikoilta), että huolimatta miehen heikosta sperman laadusta inssin mahikset ok. Toinen lääkäri sanoo, että huonot. Itsellä ei ongelmia ovuloinnin suhteen eikä muutenkaan kierron...
  19. T

    Mitä sanotte työpaikalla hoidoista?

    Lisäys vielä, että aion perustella asian terveydenhoitajalle, että kyseessä on tavallaan "sairauden" hoito, nimittäin siitähän tavallaan on kyse ja monesti henkinen tila jonkun inssin jälkeen on varmaan sellainen, ettei ole oikein kivaa mennä töihin pokkana kuin ei mitään. Keskittyminen taitaa...
  20. T

    Mitä sanotte työpaikalla hoidoista?

    Onko käynnit olleet teillä omalla vai työajalla vai kuittaako kenties joku työterveyshuolto sairaslomaa siksi aikaa? Ootteko olleet esim. inssipäivänä koko päivän pois töistä saikkarilla tai jollain lomapäivällä? Ajattelin itse pyytää terkkarilta saikkaria inssipäiväksi ettei tarvi selitellä sen...

Yhteistyössä