Hakutulokset

  1. JEMM

    Täällä ei kai kukaan käy muutakuin kurkkaamassa?

    Ei oo =) tervetuloa tänne; http://www.phpbbserver.com/monikkoperheet/index.php?mforum=monikkoperheet
  2. JEMM

    Tehtäiskö pino kaksosten odottajille tännekkin?

    Moi :wave: Meillä on 4kk-ikäiset kaksostytöt, ja tulin tänne lueskelemaan/muistelemaan odotusaikaa ;) Omasta kokemuksesta voin sanoo, ett liitoskivut alkoi ;) tosi aikasilla viikoilla, ja paheni koko ajan, ja ihan loppuun asti kesti, ja välillä oli ihan tuskaa nousta sängystä ylös...
  3. JEMM

    Minkä nimisiä kaksospareja tiedät/tunnet?

    \ ...taidan tietää nää ihan samat?! Mikko ja Tommi sekä Raisa ja Reeta ovat olleet samalla luokalla mun kanssa...omat tuplat ovat Mikaela ja Minea :heart: :heart:
  4. JEMM

    Minkä ikäinen olet?

    28vee olen, ja tytöt ovat nyt 3kk :heart:
  5. JEMM

    venlalle toinen nimi

    Venla Maria :heart: On kaunis ja perinteinen nimi. (Mun isoäidin isoäiti oli Wendla Maria, ja olisin voinu itekkin ton Venla Marian laittaa, mutt se sit kuitenkin vaihtui viime metreillä ;) :) )
  6. JEMM

    kummit

    Molemmilla tytöillä kolme kummia, "kaks ystävää+miehen sisko"-yhdistelmät =)
  7. JEMM

    G:mitä bonuskorttia teidän perheessä käytetään?

    S-etukortti meilläkin, ja ollaan kokeiltu myös noita plussaa ja ykkösBonusta, mutta niissä ei päästä lähellekään samoja bonuksia vuodessa! Ja nyt vaan summa kasvaa, kun on pari uutta perheenjäsentä, eli vaipoista, korvikkeista, lastenruuista yms. tulee ihan kivasti ylimäärästä menoa verrattuna...
  8. JEMM

    Uusi gallubbi tännekkin

    Tytöillä ikäeroa 8min. :heart: :heart:
  9. JEMM

    auto

    Meillä Chrysler Grand Voyager, että mahtuu neljä lasta ja kaksostenvaunutkin kyytiin =)
  10. JEMM

    millaiset tuplavaunut?

    Ai niin, kokemusta löytyy myös ABC-Design 4-pyöräisistä tuplarattaista, kun isommilla sisaruksilla on ikäeroa 1,5v. niin heillä oli nuo rattaat. Eli ne oli matkarattaat, ja siis kevyet, meni pieneen tilaan, mun mielestä kyllä tosi hyvät matkarattaiksi, renkaat oli tarpeeks isot, ett huonollakin...
  11. JEMM

    millaiset tuplavaunut?

    Meillä Ora Land-06, isot paksut ilmakumipyörät, joten hyvin kulkee missä vaan, kevyet työntää, isot makuutilat...meillä tosin olleet käytössä vasta 2kk, mutta on todettu tosi hyviksi...mitäs vielä...juu kapeimmat tuplarattaat mun tietääkseni ovat, 74cm, joten hyvin olen kauppoihin yms. mahtunut...
  12. JEMM

    minkäkokoisia

    Rv 38+0 syntyi tytöt, A: 2640g/48cm B: 2090g/46cm
  13. JEMM

    Väsytkö koskaan saamaanne huomioon?

    No joo...sellanen asia ihmetyttää, kun ostin tuttipaketin missä toisen tutin rengas on sininen ja toisen punainen, ja tytöillä oli tutit suussa kauppareissulla, niin kaikki olettaa toisen olevan poika, vaikka heillä kuitenkin oli "tyttöjen väriset" vaatteet!!! :o Ja ei väsytä toi huomio vielä...
  14. JEMM

    tuplaäidit miksei muutkin..

    162cm, joten enpä kovin pitkä ole minäkään! Mutta tosin ahtaaksi olo lopussa kävikin, tai no puolessa välissä oikeestaan jo...lopuks tuntui, ett olen yhtä mahaa, ja vauvat oli kurkussa asti! :laugh:
  15. JEMM

    ilmaisista näytteistä...

    Hei kertokaas taas miten sen Nestlen paketin saa??? :attn:
  16. JEMM

    Missä vaiheessa jäit yksin lasten kanssa?

    Mies meni töihin takas kun vauvat oli 4vk. Siitä asti sitten olen yksin hoidellut pikkuiset + kaksi isompaa (4 ja 5v), ja hyvin on sujunut, kun vaan hommat suunnittelee etukäteen..."Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty" ;)
  17. JEMM

    Minkä nimiiä kaksosia täällä on?

    Mikaela Josefina ja Minea Maria
  18. JEMM

    G: raskaus vkot ja vauvat g/cm

    Syntyivät rv38, käynnistettiin...mitat olivat A tyttö 2640g/48cm B tyttö 2090g/46cm
  19. JEMM

    wautsi, just huomasin tämän!! tehdäänkös esittelypino?

    :wave: Täällä 28vee neljän lapsen äiti Varsinais-Suomesta, Uudestakaupungista. Perheeseen kuuluu iskä 32v, Julius 5v, Emilia 4v, Mikaela 1,5kk ja Minea 1,5kk :D PS. Emuliinulle täytyy kommentoida tästä aika samanlaisesta nimimausta vielä se, että jos jompikumpi näistä kaksosista ois ollu...
  20. JEMM

    Onko samaa sukupuolta olevilla kaksosillasi samanlainen ääni

    No todellakin on!!! Me aluksveikkailtiin miehen kans, kumpi tytöistä mahtaa tällä kertaa olla, ku itkee, ja aika usein luultiin olevamme ihan varmoja, ja kuitenkin meni väärin arvailut! :laugh: Saa nähdä onko sit joskus tuo puheäänikin ihan samanlainen...nyt ton itkuäänenkin on vähän paremmin...

Yhteistyössä