Hakutulokset

  1. amelie

    kattokas tää reiman haalari ja tiedättekö mikä on ollu hinta uutena?

    ja hintaa oli 59 euroa.Tosi hyvä ja suloinen puku.Ei ole tec mutta piti silti kosteutta ja oli lämmin.
  2. amelie

    Laitetaanko omat naamat pinoon! Kuka uskaltaa?? ;)

    Laitan omani hetkeksi ;)
  3. amelie

    siis onko tuo kovinkin tavallista säilyttää raskaustesti muistona?

    Sain päivän parhaat naurut .... :kieh:
  4. amelie

    ikäero?

    ...
  5. amelie

    minkälaista on asua pääkaupunkiseudulla?

    Eiköhän viihtyminen riipu missäpäin asustelee???!! Täällä Espoon Latokaskessa asutaan ja viihdytään loistavasti.Melkein kuin maalla asuisi!Ikkunasta näkyy peltomaisema,vaikka ollaan 20-25 min bussimatkan päässä Helsingistä ;).Ihmisistä ei ole tietokaan ja täällä on mukavan rauhallista.Tämä on...
  6. amelie

    Haluisin lisää lapsia,mutta ei vain jaksa näitä yö valvomisia...

    kolmannen kohdalla mutta kuinkas kävikään: Ukkeli nukkui täydet yöt 2kk lähtien,muutenkin on ollut tosi hyvä nukkumaan ja vauvana oli rauhallinen.Että kyllä samaan perheeseen voi tulla erilaisia vauvoja!! Kaiken lisäksi kuopus oli (ja on edelleen) aamu-uninen ja oli luksusta kun vauva nukkui...
  7. amelie

    Mitä hajuvesiä teiltä löytyy?

    Chanelin chance,Moschino funny ja Calvin kleinin euphoria.Kyllästyn helposti,nyt kesällä oon käyttänyt funnya,se on kevyt kesätuoksu ;)
  8. amelie

    G:minä vuonna....

    Minä -75 ja laspet -99,-01 ja -05
  9. amelie

    Kuinka kauan yrititte lasta?

    1. raskaus ekasta kierrosta 2. raskaus oli vahinko,tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta :whistle: 3. raskaus ekasta kierrosta jep jep,ollaan suunniteltu sterilisaatiota molemmille :kieh:
  10. amelie

    G: Paljonko maksaa kampaamoreissusi?

    Täällä pk-seudulla on kalliimpaa kuin muualla,tuli vaan mieleen.
  11. amelie

    G: Minkä väristä sohvaa et ikinä halua?

    Eikä nahkasohvia missään värissä :$
  12. amelie

    G: Paljonko maksaa kampaamoreissusi?

    listasta puuttui tietysti leikkaus :kieh:
  13. amelie

    G: Paljonko maksaa kampaamoreissusi?

    Koko setti: väriä (kahta väriä),pesu,föönaus
  14. amelie

    PÄIVÄKOTI VAI PPH? KUMMAN VALITSIT LAPSELLESI/LAPSILLESI JA MIKSI?

    Olisin ollut ryhmiksen kannalla mutta keskimmäinen aloitti eskarin joten halusin molemmat samaan paikkaan.Muuten olisin hakenut ryhmikseen.
  15. amelie

    PÄIVÄKOTI VAI PPH? KUMMAN VALITSIT LAPSELLESI/LAPSILLESI JA MIKSI?

    Itselläni on huonoja kokemuksia perhepäivähoitajista (olen ollut hoidossa) ja ne mitä olen nähnyt puistoissa,kaupassa jne ei ole vakuuttanut.Kukaan ei pysty valvomaan millaista hoitoa lapsi saa. Päiväkodissa on enemmän toimintaa,ruoka tulee valmiina ja siellä on useampia hoitajia.Pph:lle voisin...
  16. amelie

    Paljonko teillä menee lasten talvivaatteisiin rahaa?

    Eskarilaiselle- ja koululaiselle pitää ostaa 2-osaiset,kuopukselle haalari.Niin ja kengät,asusteita yms.Rahaa palaa :o
  17. amelie

    Poikien vaatteet kaupoissa :(

    Ainakin täällä pk-seudulla on hyvä valikoima nykyään. Ostan HM:sta,Bobosta Mayoralia- ja Girandolaa,Benettonin omasta liikkeestä (kampista) ja Zarasta.P.OPissa löytyy raidallista- ja retrohenkistä jos niistä tykkää (itse en tykkää).Tilaan myös nettikaupoista jonkun verran Esim. petite-pomme.dk...
  18. amelie

    Ostasitko 110 cm pojalle

    Luulisin että 116cm olisi passeli
  19. amelie

    TE JOTKA PÄÄSETTE TÖISTÄ ENNEN NELJÄÄ! Haetteko lapsen heti hoidosta?

    kun pääsee töistä.Aloitan työt kohta ja pääsen noin 14-15 aikoihin.Jos pääsen klo 14 haen lapset 14.30 eli välipalan jälkeen.Hotiopäivä on myös lapselle "työpäivä".Kauppareissut hoidetaan muulloin.Toinen vanhemmista hoitaa ne,eikä lapsia tarvitse raijata kauppaan.

Yhteistyössä