Hakutulokset

  1. hyytikyppynen

    No mitäpä sitä tänne kuuluu?

    joku tovi menny ko viimeksi käyny.
  2. hyytikyppynen

    erikoisin asia mitä joku on pyytäny?

    mie just lahjotin 2e kolikon tyypille joka tarvitti sen parkkimittariin. lähin sellanen lienee satojen kilometrien päässä, viien euron seteli ei käyny. kolikko vain. :D
  3. hyytikyppynen

    mitäs peipet.. ikivanha palstapöllö täälä huhuilee

    kolmisen kk edellisestä käynnistä, mitä kuuluu? :kiss:
  4. hyytikyppynen

    Vanha juoppo täällä BÖÖ.

    :saint: kolmas päivä kännejä käynnisty. :saint: Uusille palstalaisille tioksi että olen alkoholisti, raitistunu sellanen, tai no ei tämä meno kyllä nyt ole kamalan raitista... Vuesta 2006 tai 2007 oon aiheuttanu pahennusta palstalla julkijuopottelemalla. Oon tainnu paria nutturaa...
  5. hyytikyppynen

    Sekös tässä nyt aikalailla v*tu*taaki

    ko mulla loppu dumlet... Että mitäs nyt? Hä?
  6. hyytikyppynen

    Saahan keskellä yötä vaihtaa verhot?

    Eihän se ole mitenkään outoa että ne alkaa keskenkaiken nukkumisen(panemisen) häiritä ja haluaa ne vaihtoon? Juu ei ollu tylsä pano, se tuli iteasiassa mieleen hyvinki jälkeenpäin :saint: Dumdidum. Verhonvaihtoon...
  7. hyytikyppynen

    Kuka haluaa karkkia?

    Joku nimittäin vois tulla hakkeen multa tuon pussin pois... :saint: On se nii ihmeellistä että vaikka on jo paha olo niin silti niitä on PAKKO syyä... :snotty:
  8. hyytikyppynen

    Palstalla uus sana!

    Oon nimittäin viime päivinä ihan yllättäin alkanu törmäämään uuteen sanaan: AIKUISENNÄLKÄ. Ei hitto. :D Tullee mieleen pikkuipana popsimassa vierasta tätiä hiekkiksellä...
  9. hyytikyppynen

    Kissa joka tykkää tisseistä

    Mulla on kissa, ei ennää pentukkaan, semmonen keskenkasvunen aika iso jöntti. Se pentuna tykkäs tunkea mulle kaula-aukosta sissään tissien välliin olemaan. Mut mitähän tässä tekis ko se ei oo ennää tosiaan mitenkään pieni ja se haluaa sinne vieläki :D Isompi yöpaita jos on tai miehen t-paita...
  10. hyytikyppynen

    Mulla oliki erilainen joulu mitä monella muulla palstalaisella näyttäis olleen..

    Sain ihania lahjoja, mahan täyteen maailman parasta ruokaa, oman miehen kans köllötellä sohvalla ja käyvä saunassa, ilmaki ollu oikein jouluisa! Eli siis ihan mahottoman huippu jouluaatto. :xmas: Enhän oo ainoa? :D
  11. hyytikyppynen

    Mulla kai kissa kaipaa huomiota (höpöhöpö alotus)

    On siis vielä pentu, kipittellee näppäimistön yli, mennee sohvan selkänojalla ja pysähtyy nuolemaan minun korvia, tökkii tassulla päätä ja hurisee niin että mikä tahansa moottori ois kade. Nuolee myöski varpaat, sormet, niskan, nenän. Öisin tunkee naaman päälle nukkumaan. Sama vaikka...
  12. hyytikyppynen

    Voi saanko mie hehkuttaa ko olen niin onnellinen!

    Nimittäin minun jäätelössä oli tällä kertaa ISO lakritsimöntti, en olekkaan ko sen sata pakettia syöny ja pettyny joka kerta...
  13. hyytikyppynen

    Mitä kuuluu kukkuluuruu

    Hyytin päivä hymiöinä: Semmosta tännään :xmas:
  14. hyytikyppynen

    Tuli mieleen tuosta ihanasta munauutisesta

    AL: Kaupasta ostetusta munasta kuoriutui kukonpoika - katso kuvat! | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Että ko joskus olen kananmunan rikkonu niin keltuaisessa on ollu punanen täplä, tms.. Niin onkohan seki ollu semmonen muna minkä ois voinu hautoa tipuksi? :D Mie alan kyllä heti töihin...
  15. hyytikyppynen

    On se vaan helppoa tämä siivoaminen

    tartte ko löhötä sohvalla ja kaikki siistiytyy itekseen :xmas: Kellään muulla yhtä helppoa? Kahviki oli valmiina keittimessä ko heräsin. Ja aamupala oli valmis. Päivän lehti haettuna.
  16. hyytikyppynen

    Noh, mitäs tänne?

    Mie viettelen viikonloppua mökkeillen ukkoni kanssa, joka päätti kiskassa kännit :D Suotakoon se hälle... :xmas: Eilen ei ollu sähköjäkkään, tälle päivää tuo mies ne sai korjattua. Vaan olipa vain romanttista kynttilänvalossa ja takan lämmössä viettää iltaa ja yötä :heart:
  17. hyytikyppynen

    Parhain ystäväni, rakkaimpani, elämäni sulostuttaja, eli se prkl ukkokulta

    piilotti minun sukset :snotty: Etten pääsis hiihtään! |O
  18. hyytikyppynen

    33v hyytistä

    Otan vastaan onnitteluja nyt, aattelin vielä toisen 33 v mokoman kitua teän seurana... :xmas:
  19. hyytikyppynen

    Hauskoja päiviä tiossa, ukkokulta hilpeällä tuulella

    Sillä jumi eilen selkä ja sai tännään kunnon tropit siihen, vissin aika virkeästi nousee nuppiin lääkitys :D Pääasiahan lienee ettei ole kipuja? :xmas:
  20. hyytikyppynen

    Joulu joulu joulu... tuli ja meni

    ja jos ei esim nuo veljen lapsukaiset ois ollu asiasta muistuttamassa niin tuskinpa tuota ois ees huomannu. Miks ei aikusena ennää ossaa nauttia joulusta? Lähinnä ahistaa koko touhu... : / Ja navetassa vietin yli puolet päivästä, sentäs kerkesin syömään ja saunommaan, muuhun oikein ollu ees...

Yhteistyössä