Hakutulokset

  1. P

    minun laihdutus;

    en ole jumpaaja saatikka herkuista helposti pois pääsevä. nautin kulinaristina herkullisista pitkistä lounaista ja ihanista kahvipullista hyvässä seurassa.en ole ylipainoinen liikkaa vaan 170cm ja painoa 65kg. mutta koska hieman tuota painoa piti tiputtaa ja en muita keinoja keksinyt tässä mun...
  2. P

    Polttari-juttu

    Olisi kaverille järjestettävänä polttarit kesäkuussa. Puemme hänet Pikku Myyksi ja hän myy suussa poksahtelevia karkkeja. Ongelmaksi on muodostunut nasevan myyntilauseen keksintä karkkimyynti-kylttiin/pahviin joka hänen kaulallaan päivän roikkuupi... Eli, kun täältä löytyy kaiken maailman...
  3. P

    Ystäviä!

    Hei! Ystäviä etsiskelee 26-vuotias kolmivuotiaan neitosen äiti :wave: tuiskutuulinen@hotmail.com :heart: Ollaan ystäviä jookos, niinkuin ananas ja kookos :heart:
  4. P

    Ivf-hoidon kesto

    Olen menossa ensi kuussa väestöliitolle ensikäynnille ja tarkoituksena aloittaa ivf-hoidot. Te,ketkä olette hoidon läpi käyneet niin kuinka kauan teillä mennyt aikaa ensikäynnistä siihen,kun alkionsiirto tehtiin ja pääsitte testaamaan..näytti se sitten posit;tai negat;???
  5. P

    Vauvan nivustyrä

    Meidän 2 kk tyttö leikataan ensi viikolla nivustyrän vuoksi. Kokemuksia leikkauksesta? Ja sairaalassa olosta?
  6. P

    iisalmen yh-yhdistys

    Eikö iisalmessa toimi tämä yh-yhdistys ollenkaan? Olen joskus vuosi sitten yrittäny ottaa yhteyttä ja tänä kesänä otin uudestaan sähköpostilla, mutta ei kuulu mitään. Olenko ihan ainoa joka haluais tutustua kanssasisariin/-veljiin ja saada vertaistukea??!!
  7. P

    Erikoisia nimiä?

    Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että onko teidän lapsillanne erikoisia nimiä joita ei kalenterista löydy?Ja mistä sellaisen nimen olette löytäneet ja päätyneet antamaan omalle lapsellenne? Meidän puolitoista vuotias tyttö on Usva :heart: ja niitä ei tällä hetkellä montaa Suomesta...
  8. P

    Itkenkö vai nauranko..

    Meillä oli ivf hoito toukokuussa ja siirto 24.5. mulla alkoi menkat pp10, en sen kummemmin sitten testaillut kun olivat niin runsaat. Nyt olen vuotanut enemmän ja vähemmän siitä asti ja soitinkin ke väestöliittoon ja käskivät heti jälkitarkastukseen. Lääkäri ihmetteli limiksen paksuutta, vieläki...
  9. P

    Ivf hoito ja menkat

    :wave: Moi! Olis kiva tietää, että onko muilla kokemuksia, et menkat on menny ihan sekasin ivf hoidon jälkeen? Mulla on vuoto kestäny nyt 11 päivää ja norm. 5-7. Alkuvuoto oli runsasta, todella runsasta, mut nyt viimeset päivät ihan selvää verta tulee, mutta pikkuhousunsuojalla on...
  10. P

    Ibiza79!

    päivitystä toukokuun pinoon: pikku myyllä alkoi menkat pp10 :'( nyyh niisk elokuussa pas ja kahden alkion siirto...
  11. P

    JÄKE!!!!

    joko ootte kaikki lomilla ku ei oo kuulunu...? Yritetäänkö saada kopla kokoon vielä ennen kun nää muuttaa takaisin espooseen elokuun puolessa välissä....? :wave:
  12. P

    Ibiza79!!!

    Nyt vasta huomasin, että sinä olet plussannut ja odottelet kaksosia, ihanaa! Tosi paljon Onnea sulle ja maha-asukeillesi :hug:
  13. P

    pääsin synnytyspelosta eroon

    :flower: Iso kimppu kukkia Kymenlaakson keskus-sairaalan kätilöille!! Kävin synnytyspelon takia juttelemassa kätilön kanssa ja nyt odotan isolla innolla synnytystä.Menin sinne vähän nolona,kun tietysti niillä on tärkeämpää tekemistä siellä kun höpötellä..Mutta vastaanotto oli aivan mahtava ja...
  14. P

    Ulkomailla asuvia?

    Missä maassa olette asuneet? Millaiset olivat terveyspalvelut? Miten hoitui lapsien päivähoito? Tekisi mieli lähteä vaikka vuodeksi lasten ja miehen kanssa ulkonmaille.
  15. P

    Onko normaalia...

    että esim. mun tapauksessa ivf:n epäonnistuttua kun menkat sitten alkaa niin ne on todella runsaat, mulla nyt toista päivää ja joka kerta vessassa käynnin yhteydes tulee niitä verihyytymiä? En voinu lähtee ees kouluun tänään ku siitä ei yksinkertasesti tuu mitään ku vuotaa niin... :(
  16. P

    Millaiset talvikengät ensikengiksi???

    Hei, millaisia talvikenkiä suosittelle juuri kävelemään oppineelle 10,5kk vanhalle tytölle? Sisällä käytämme sellaisia ensikenkiä, mutta talvikengät mietityttävät. Suositteletteko aluksi kenkiä, joissa nauhat vai pysyykö sellaiset ns. saapas-malliset jo tämän ikäisen jalassa??? Kiitos jo etukäteen!
  17. P

    JÄKE!!!!

    Mites tän viikon kahvittelut....? :wave:
  18. P

    Inssi marraskuussa?

    Moikka! Löytyykö muita joilla on edessä inssi tässä kuussa? Itsellä on kp 5 ja tänään aloitetaan ensimmäisen kerran piikitykset, eli ensimmäistä inssiä suunnitellaan. Jännittää kyllä ja pelottaa nyt siis sekin, että jännityksen takia menee kaikki pieleen... pitäisi keksiä jotain muuta...
  19. P

    TAMPEREELTA YSTÄVÄÄ

    täällä ois 24 v mamma jolla tytöt 1v4kk ja 5kk. kaipailtaisiin seuraa. (mies päivät töissä) asutaan lielahdessa mutta bussit kulkee hyvin joten ei pakko olla länsipuolelta. kirjottelehan ' tititys@netti.fi =) =) =) :flower: :flower:

Yhteistyössä