Hakutulokset

  1. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Niin ja joku niistä kierukan langoista kyseli, niin mulla oli langat ihan sisällä etten tuntenut niitä itse. Kävin mehiläisessä gynellä poistattamassa ja se sai ihan näpsäkästi sen pois, ei mennyt kun pari min. Maksoi joku 80e
  2. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikka! Täällä 24v yhden pojan äiti. Mies täyttää loppuvuodesta myös 24 ja alkukuusta päätettiin, että kierukka otetaan pois ja vauva saa tulla. Kuitenkin aika äkkiä tajuttiin, että ois paras jos laskettu osuis toukokuulle, joten ajateltiin käyttää kondomia sinne asti. Noh, kierukan poistosta...
  3. P

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    heii! pikasesti ilmottelen että mulle saa päivittää POIKALUPAUKSEN <3 eli rakenneultrassa kaikki rakenteet näkyi ja löytyi, kaikki kunnossa ja mun niin vahvat tyttöolot vaihtui poikalupaukseen ;) pikkumini & poju 22+0 POKS <3
  4. P

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    heips! täällä on ollu hymy herkässä eilisestä asti kun NÄIN potkut mahan päältä :D oon ajatellu että ei ne nyt todellakaan tuu näkymään ennenku jonku reilu kk päästä jos sillonkaan ja sitten koneella istuessa tunsin kovia potkuja tohon navan viereen ja siitä aina pompahti. rupesin ihan kovaan...
  5. P

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    me otetaan kans äitiyspakkaus vaik nimenomaan aneeminenhan toi on, jonka kyllä ymmärrän kun "pitää sopia" kummallekkin sukupuolelle ja ei pitäs valittaa kun ilmaseks kerran saa. täällä supistelee, välillä kipeestikkin (mut ei niin kipeesti et pitäs mitään puuskuttaa tms) ja tuntuu yleensä...
  6. P

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    mulla on noi liikkeet tuntunut reilu viikon jo päivittäin ja semmosia pitkiä pätkiä. heti aamulla kuudelta kun lähen töihin ni tuntuu, sit ruokiksella heti ku istahtaa ni tuntuu, joskus ihan kävellessäkin, kotiin päästyä monottaa, illalla tuntuu... välillä mietin että nukkuuko se ikinä. ja nyt...
  7. P

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    täällä on kans päänsärkyä! oon muutenkin herkkäpäinen ja migreenikin on, tosin ei kohtauksia kuin tosi harvoin, edellinen varmaan jo pari v sitten. mut nyt raskaana oli 13 viikolla koko viikon karmee päänsärky mihin ei auttanu panadolit ollenkaa ja se oli just sitä mistä taisin valitella...
  8. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    pikaseen vaa omaa napaa, eli kun just sunnuntaina miekkoselle valittelin että MIKSEI POTKUT VAHVISTU kun oon niitä niin pitkään tuntenut :D niin maanantaina tunsin jo semmosia pidempiä jumppaustuokiota parikin (noin puoli tuntia putkeen), kun aijemmin on tuntunu vaan satunnaisesti pari sillon...
  9. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    ja sitä muuten mietin että irtoaako edessä oleva istukka helpommin kuin takaseinässä oleva? luulis kun jos saa jotain osumaa eteen niin se on suoraan siinä "tärähdyspaikalla", kun taas siellä takana on enemmän suojassa.. en uskalla ees painella omaa mahaa, vaikka näin saan iltaisin "juteltua"...
  10. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    joo mua särkee kans koko ajan vatsaan. millon kipu on viiltävää ja töissä on pakko istua alas tai kyyryssä kävellä ja millon kuukautiskipumaista ja tuntuu selässä ja reisissä asti. tän viikon alussa vaivas kans toi toispuoleinen kipu mut se on nyt hävinny, sillon tuntu ihan semmonen kova "patti"...
  11. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    joo tää työtahti!! siis viime viikolla olin töissä ma-la, sunnuntai vapaa. nyt tällä viikolla ma-ens ti (päivät 23-31.7 siis), vain TORSTAI VÄLISSÄ OLI VAPAA. siis oikeesti. viikonloppuvuorot vielä 10 tunnin vuoro yksin. en ees muista millon viimeks on ollu koko viikonloppu vapaa, onneks ens...
  12. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    ääk en ees muista millon oon viimeks kirjottanu. jotenki aina jääny vaikka käynki teijän jutut päivittäin lukemassa. mulla oli torstaina toinen neuvola, siellä katottiin ne normijutut verenpaine, hb, paino... joka oli muuten laskenut 4 kiloa ensimmäisestä neuvolasta. Nyt mennään siis hieman alle...
  13. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    masuasiaa sen verran että noin viikko sitten huomasin turvotuksen laskeneen kun vanhat housut meni kiinni ilman että ahisti niinku aijemmin. mutta kyllä niistä nyt se itse vauvakumpu näkyy :D on siis korkeavyötäröiset housut ja aijemmin ne on painanu ton mun alamahaläskin piiloon mut nyt jää...
  14. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    pikasesti vaan kirjottelen täältä! hei jos joku tosta venäjältä hakemisesta enemmän tietää niin muaki kiinnostas. mutsi ravaa siellä orpokodeissa ym niin vois varmaan samalla joskus kattella, ja itekki haluisin taas lähtee käymään. mua on vihlassu tänään vasemmalta alavatsalta tasasesti ja...
  15. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    kävin kans kiertämässä pari vko sitten forumissa kaikki peruskaupat mistä aattelin että äitiysvaatteita vois löytyä (H&M, lindex, kappahl, seppälä...... mitä vielä) eikä MISSÄÄN OLE enää äitiysvaatteita! yks myyjä sitten neuvo että tossa yläkerrassa ois ihan alan liike, mutta en sinne vielä...
  16. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    hei mulla on alkanu nyt noi sydänäänet kuulostaa just siltä hevosen laukalta :D tai siis vauvalla on. tänään pomppi sydän semmosta vauhtia että pelkäsin sen ihan räjähtävän, tais olla jumpat päällä. täällä tuntuu liikkeet iltasin aina samoihin aikoihin, ja enemmän mahan reunoilla. on tossa...
  17. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    täällä ollaan kipeenä.... pokiontelontulehdus luultavasti kun poskia särkee ja korvat ja nenä tukossa (mulla ollu poskareita yläasteella ja lukiossa jatkuvasti) ja normiflunssa varmaan kans. eilen oli kyllä niin hieno päivä että :D itkin koko illan kun en tiennyt mitä tahdon kaupasta ja...
  18. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    mut ultrattiin mahan päältä molemmilla kerroilla 10+1 ja 12+0. joo ei oo neuvolalääkäreistä kuultu täällä vielä kertaakaan :D seuraava neuvola on 26.7 ja sit se rakenneultra oli vissiin 28.8. oon muistaakseni jostain lueskellukki ettei täällä pk-seudulla oo eka neuvolalääkäri ku vasta joskus...
  19. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    joo ei meillä juoda usein todellakaan, kesällä nyt ehkä useemmin mies ottanut (ei kännejäkään kuin parit) mitä muuten, mut kyllä noi pariki kertaa yöks jäämiset tota luottamusta nakertaa. ekalla kerralla ilmotti sillo että ei ehi vikaan bussiin mutta tiiän että teki tahallaan et vois jäädä.. ja...
  20. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    joo meillä kans mies yhtäkkiä tehny pari tämmöstä katoamistapausta, eka oli kyllä jo joskus huhtikuussa mut nyt sit viime viikolla lähti vähän otta aurinkoo ja soittelin sitte 11 aikaa illalla että joko on tulossa ni eeei ku menossa sinne ja tänne, eikä ollu viittiny siitäkää ilmottaa. no sano...

Yhteistyössä