Hakutulokset

  1. M

    LPKS:ssä hoidossa olevia?

    Eli ihan vaan sellainen kysymys, että löytyykö palstalta ketään LÄNSIPOHJAN KESKUSSAIRAALASSA, tai lähialueen terveyskeskuksissa hoidossa käyviä? (:
  2. M

    Menikö ovis nyt hukkaan???

    Positiivinen testi tuli keskiviikko iltana. Hommailtiin ma, ti, ja ke. Torstaina oli niin kovat kivut (ilm. Munarakkulan irtoamisen takia) ettei voitu heilutella peittoja. Perjantaina hommailtiin vielä, mutta Ultran mukaan munarakkula oli irronut jo torstaina. Eli juuri sinä päivänä, kun ei oltu...
  3. M

    Ensimmäiset raskaus tuntemukset jo DPO 3 ??

    Mulla tosiaan menossa vasta kp18, ja dpo 3. Tänään nippaillut ja vihlonut alavatsaa vasemmalta puolelta enemmän ja vähemmän.. Perjantaina näkyi ultrassa että vasemman puolen folli oli jo puhjennut. Voiko siis tosiaan enteillä jotain?? Vai onko vain toive ajattelua.. :(
  4. M

    Pistävä ja viiltävä kipu alavatsalla, vain toisella puolella.

    Eilen illalla klo 22 tein positiivisen ovulaatiotestin. Nyt on kohta 2tuntia sattunut niin julmetusti alavatsaan vasemmalle puolelle. Ei siis mitään menkkamaista, vaan kunnon vihlaisuja, repäisyjä, ja pistävää kipua. Liittyykö ovikseen, vai mistä voi johtua? Eilen on talleteltu, kannattaisko...
  5. M

    Alkoholipitoiset juotavat häihin, saako pitopalvelun kautta?

    Juu eli tuli mieleen kysyä, josko joku täällä tietäis, onko pitopalvelun kautta mahdollista saada myös alkoholipitoiset ruoka- ja tervetuliaismalja juomat? Kuten puna ja valkoviinit, shampanjat yms? Moni varmaan hommaa juomat itse kun tulee halvemmaksi, mutta onko tuollaista mahdollisuutta...
  6. M

    Munarakkulat 19mm ja 13mm, kiertopäivänä 12?

    Eli siis mulla tänään KP12, ja kävin aamupäivällä folli-ultrassa. Oikeallapuolella oli kypsynyt 19mm kokoinen munarakkula, ja vasemmalla puolella 13mm kokoinen munarakkula. Tosiaan Gyne meinasi että kun noin pienillä kiertopäivillä kerran mennään, niin ehtivät päivän-parin ajan vielä kasvaakkin...
  7. M

    KP 9, ja verinen vuoto?? (clomit ensimmäistä kiertoa)

    Eli siis söin clomeja kp 4-8. Tänään tullut ihan vähän punaista vuotoa, pyyhkiessä. Ei kipuja tms, mutta voimakasta pahoinvointia kyllä. Juurihan mulla kp 5 kuukautiset loppui. Mitä tää tarkottaa, pitäiskö huolestua??
  8. M

    Häihini on aikaa enää 1kk ja 3vk!! Järjestelyt edelleen pahasti kesken!!

    Mieheni kosi minua jouluaattona, ja uutenavuotena sovimme että menemme naimisiin maaliskuussa. Moni pitää varmaan kiirehtimisenä, mutta halusimme viettää talvihäät ja päästä jo pian avioliittoon. Nyt olen pari yötä tässä istuskellut ja miettinyt, että mitenköhän ehdin järjestää kaiken! Kaikki on...
  9. M

    Oudot kuukautiset?!?! :oo

    Taustaa: Puolenvuoden tauon jälkeen mun kuukautiset on nyt käynnistetty Teroluteilla. (Ei oo siis 6kk aikana tullut menkkoja..) Nyt alkoivat tänään 5pv Terojen lopetuksen jälkeen, kun normaalisti menis vain 2-3pv. Asiaa: Tänään aamulla heti herättyä, huomasin että paperiin tulee ruskehtavaa...
  10. M

    Kuukautiset ei ala, vaikka olen syönyt Terolutit??

    Eli siis perjantai iltana myöhään, otin viimeisen Terolutin. Viimeisen terolutin ottamisesta on nyt kulunut siis 3,5pv. Kuukautisia ei silti näy eikä kuulu. Ei myöskään mitään tuntemuksia siitä että olisivat alkamassa. Ei tule tuhrua, eikä minkäänlaista vuotoa, ei myöskään kuukautiskipuja...
  11. M

    Monennestako CLOMIFEN kierrosta tulit raskaaksi?

    Eli siis tein tällaisen äänestyksen, jotta voisin hieman laskea todennäköisyyksiä. Voihan tästä olla apua muillekkin clomeja käyttäville.. :) Vastaathan myös, vaikka raskautesi olisi mennyt kesken, tai vaikka clomeista ei olisi ollutkaan apua!
  12. M

    PCO + Clomifen ??

    Kävin kaksi viikkoa sitten yksityisellä gynekologilla, koska miehen kanssa ollaan jo n. 2 vuotta sitten jätetty ehkäisy pois, enkä ole vieläkään raskautunut, saatikka edes ovuloinut. Gyne sitten ultrasi ja molemmilta puolilta löytyi todella paljon rakkuloita, ei edes osannut arvioida kuinka...
  13. M

    CLOMIFEN, Todennäköisyys ovulaatioon/raskautumiseen?

    Minulla ei ole ollut kuukautisia puoleen vuoteen. Tuskin olen koskaan ovuloinutkaan. Esikoista toivotaan hartaasti. Aloitin 4pv sitten Terolut kuurin, syön niitä 10pv, jonka jälkeen pitäisi alkaa kuukautiset. Sitten kp3-7 syön Clomeja, jonka jälkeen pääsen tikuttelemaan ovista. Tämä on siis...
  14. M

    Miten suunnittelisit rahan käyttösi kuukaudeksi näillä tuloilla..?

    Olen ollut aiemmin todella holtiton rahan käyttäjä, nyt olen kuitenkin ottanut itseäni niskasta kiinni ja alkanut hoitamaan asioitani järjestykseen. Olen suunnitellut tarkoin tulevan kuukauden menot ja tulot yms.. Kerron teille nyt tulevat tulomme ja laskumme, suunnitelkaa ja kertokaa miten...
  15. M

    Voiko alkuraskauden oireisiin kuulua "unettomuutta"?

    Puhun siis aivan raskauden alkuviikoista, ennenkuin kuukautisten pitäisi edes alkaa. n. rv 4 tienoilla. Viimeisen 4vrk aikana olen nukkunut lähes olemattomasti. Illalla en saa unta, eikä väsytä, ja virtaa riittää. Valvon aamun tunneille asti. N. 5-7 välillä aamulla saan unta, ja nukun...
  16. M

    Huomenta! :)

    Ovatkos ihmiset jo heräilleet? :) Mulla mies vielä nukkuu. Itse en ole nukkunut koko yönä. En nukkunut toissa yönäkään, ihme ja kumma. Päivällä nukuin eilen parin tunnin päiväunet. Jostain kumman syystä ei ole uni maistunut. Liekö syy siinä, että mieheni kosi minua jouluaattona, ja häät...
  17. M

    Terolutit ylipainoiselle kuumeilijalle?

    Minulla siis huomattavasti ylipainoa, bmi 41. Viimeisen kuukauden aikana olen saanut pudotettua huikeat -10kg. Pitkä aika yritystä takana, enkä ole bonganut ainoatakaan ovista, joka johtuu varmaan pahasti sekaisin olevista kuukautiskierroista. Välillä saattaa mennä puolikin vuotta ettei tule...

Yhteistyössä