Hakutulokset

  1. N

    HUHTIVAUVAT 2009 *Elokuussa*

    tuohon ylläolevaan vielä lisäten et kyllähän tuo poika kylelle kääntyy ja kellon ympäri pyörii, mut ei vielä mitään merkkejä ympäri menemisestä, mutta ei meillä kiire onneksi olekkaan =)
  2. N

    HUHTIVAUVAT 2009 *Heinäkuussa*

    Heipähei pitkästä aikaa tännekkin! Mä käyn lukeen teidän juttuja, mut harvoin aikaa itse kirjoittaa. Meillä elellään tasaista arkea edelleen, imetys sujuu ja poika kasvaa. 3kk neuvola oli juuri ja pojalla painoa huikeat 8,6kg. Eipä tarvi lisäruokia edes harkita vielä. Puolenvuoden...
  3. N

    Huhtivauvat 2009 *Kesäkuun helteissä*

    kadak syödäänkö teillä tuttia? meillä oli illat sellaisia, että vauva halusi tissiä vähän väliä ja sitten heräili yöllä useammin ja tiheämmin syömään ja ilmaakin oli reilusti mahassa. Kerran sitten hoksasin, että kokeilen antaa tuttia(mitä ei ennen poika siis suostunut alkuunkaan ottamaan) ja...
  4. N

    Huhtivauvat 2009 *Kesäkuun helteissä*

    Tässäpä meidän "pienen" 2kk mitat: 7080g (s.3170g) 60cm (s.50,5cm) Komiasti on poika kasvanut. Ei tarvitse miettiä, että riittääkö oma maito vai ei :D Täällä elellään tasaista arkea. Esikoisella on mustasukkaisuus nyt vasta tullut esiin, joten välillä on melkoista tahtojen...
  5. N

    Kylähulluko...?

    kätevää!
  6. N

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Voi kun aika menee nopeasti, meidän vauva on huomenna jo kuukauden. Se ei ole enää sellainen vastasyntynyt ryppyinen eikä punainen. Meillä alkaa nuhat ja röhät olla ohi. Aamuisin täälläkin on välillä vauvalla nenä tukossa, mutta ei pahasti. Vaunulenkit on täälläkin aloitettu, en vaan uskalla...
  7. N

    Kestoilijat!!

    Meillä vaippakone pyörii joka toinen päivä,joskus joka päivä. Vasta kuukausi vaippoja käytetty niin ei tietoa miten vaikuttaa vesilaskuun.
  8. N

    ~HUHTIvauvat 2009~ huhtikuussa

    Täällä pirteys ja virkeys on vaihtunut voimattomuuteen, Kamalan flunssan takia. Itsellä nenä tukossa ja yskittää, vauvalla myös nenä tukossa ja rohisee. Kumpa tämä menisi nopeasti ohi. Vauva nukkui viime yön omassa lootassaan ekaa kertaa, sen pääpuolen kun sai koholle niin on toisen helpompi...
  9. N

    ~HUHTIvauvat 2009~ huhtikuussa

    Minäkin pääsen jo tähän pinoon! tai oishan sitä jo viikon päässyt, mutta nyt sain aikaseksi kirjoittaa. Meillä elellään ihania vauvantuoksuisia aikoja. Olen todella yllättynyt, että kaikki on mennyt näin hyvin. Imetys sujuu ja vauva on melko tyytyväinen. Yöllä herää 3-4 tunnin välein syömään ja...
  10. N

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Pikainen ilmoitus vain, että poika syntyi kuin syntyikin alun epäluulojen jälkeen maanantaina 6.4. Pituutta ukolla 50,5cm ja painoa 3170g. :heart:
  11. N

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Pai-29 mulla on nyt 39+4. Sain tossa nukuttua pari tuntia, joka supistukseen kyllä heräsin,mut välit sain onneks nukuttua.oon ottanu jo tän vuorokauden puolella 2x 1g satsin panadolia, mutta eipä se oo mitään auttanut. En kyllä kestä jos näin menee toinenkin yö, puhumattakaan pitemmästä...
  12. N

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    No eipä mentykkään synnyttään. Ottaa niin paljon päähän. En ole nukkunut koko yönä ollenkaan, supistellut 2-4minuutin välein 8 tuntia, mutta ne ei ole saanu mitään aikaan. Kohdunsuu sormelle auki ja kaula hävinnyt, mutta ihan turhaan oon kärvistellyt 8tuntia. Voi elämä, että ottaa aivoon. No...
  13. N

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Heippa! Väliaikatietoja, mä lähden nyt synnyttämään,jihuu. 6 tuntia jo supistellut. :)
  14. N

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    Heipähei piitkästä aikaa! paljon onnea nippis ja nuuttikyllikki pienistä pojista =) . taustaillut olen,mutta kirjottamaan en ole "kerennyt". kateellisena olen lukenut kuinka teillä monella jo supistelee ja on paikat auki ym. ja täällä ei mitää, tai oli mullakin kohdunsuu pehmentyny ja...
  15. N

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

    Täällä kans oli rv30+5 sf 23cm, eli alakäyrällä mennään. Mä oon jo surkutellu et ei mulle varmaan tuukkaa semmosta kunnon pallomasua, näyttää vieläkin istuessa läskimahalta. Mulla ei kyllä oo yhtään helpompi olla nyt vaikka maha on pieni, ku vauva on sisällä kuitenki yhtä iso ku niillä joilla...
  16. N

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    vaavimasu: Meinaakos kukaan sisaruksille mitään "vauvapakettia"??? Minä ajattelin että tekisin pojille jotkut vauvapaketit jotka ois kiva aukasta.. Aluks meinasin et jos sinne molemmille ostais nuket joita sitten saavat hoitaa äidin kanssa, mutta kun en keksi oikein mitään muuta... Auttakaas...
  17. N

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    Moi! Mä nyt oon vähän jälessä,kun vakuutusasiat puitiin jo aikaasitten,mutta enhän mä niitä silloin lukenut kun ajattelin et selvää pässinlihaa et me otetaan se tapiolasta,mut se kuullostaaki aika huonolta joten jos viitsisitte mulle vastata niin ois kiva. Eli: Mistä otitte/otatte...
  18. N

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    Täällä sama homma. rv 26+ sf mitta oli vain 20cm. No ensiviikolla ultraan tarkistamaan vauvan kasvu. Kyllähän se säikäytti,mutta onneksi vauva liikkuu niin isosti ja paljon, et toivottavasti hällä siellä kaikki hyvin. Mulla esikosta 27+ oli 24cm. Minulla ei kyllä maha ole vielä hirveän iso...
  19. N

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    Huomenta! Neuvolalääkärissä eilen käyty, sokerirasitukseen ei minun tarvitse mennä, mutta kohdunpohjankorkeus oli vain 20cm( rv 26+4), joten viikon päästä ultraan tarkistamaan, että pieni kasvaa. Toivottavasti pieni siellä on kasvanut niinkuin pitääkin. Vaunut ostettiin tossa...

Yhteistyössä