Hakutulokset

  1. P

    Touretesta kyssäri...

    Meillä kans pojalla kohta 7v.rykimistä, niiskuttelua ja nyt tullut pakkoliikkeitä niskan ja hartioiden alueelle. Lääkäri aika ensiviikolla ja toivon, että apua tilanteeseen saataisiin sieltä. Oireet alkoivat yllättäen niiskuttamisella ja rykimisellä, nyt kesän alussa. Toivottomalle tilanne...
  2. P

    vanhemmat, kenen lapsella on pakko-oireinen häiriö!

    Meidän pojalla, kohta 7v. alkoivat yhtäkkiä viime kesän alussa pakko-oireet. Luultavastikki on ns.tic-oireita(lääkäri aika ensiviikolla, sitten toivottavasti hiukan viisaampia ollaan) Ne alkoivat ääntelyinä, niiskutuksina, kurkkuääninä(aivain kuin kurkussa ois ollu joku ns.köhimistä) Nyt tullu...
  3. P

    millä nahka ja löllö vatsasta

    iho palautuu aikanaan, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Tietenki mikä enenpi lihaksia alla, sitä ryhdikkäämmän näkönen on. Tuohon nahkaan ei mun mielestä voi tehä mitään..
  4. P

    postinjakajan palkka??

    muakin kiinnostais tuo palkka....jospa vaik hakisin töitä! =) ei varmaan hirvee oo ehkäpä pyörii siinä 1600-1800egee lisinen, sellanen tuntuma ois....ei siis mitään varmaa tietoo.
  5. P

    Onhan kaikki käyneet ulkoilemassa?

    tottakait!!! aivan ihania kevät kelejä...kyl mää tykkään! B) B) tulee useemman kerran päivässä ulkoiltua, just ilmojen vuoksi...
  6. P

    mitä teillä on hiihtoloman ohjelmassa?

    me ei tehä mitään varsinaista reissua, mut lasten kanssa hiihdetään, luistellaan ja ulkoillaan. samoin kylpylässä käydään uimassa... tämä jokavuotinen perinne. siis enemmän ollaan yhdessä, muttei mitään mökkilomaa kuitenkaan. =)
  7. P

    tekeekö mielesi uudistua aina keväisin?(vaatteet, hiukset, laihis tai kuntokuuri)

    musta tuntuu, et tää on mulla joka keväinen homma, kampaamoon pitäis päästä ja kunhan kevät vaatteet tulee, niin koko vaatekerta uusiksi.. :) ja aina keväisin herään tähän villitykseen...jotkut laihduttaa, sisko osti kuntosalille kuukausikortin..kevät huumassa ollaan!! :D
  8. P

    Eikö teillä ole miehen ja lasten kanssa mitään tekemistä?

    lapset meni jo nukkuun ja mies ei oo kotona...
  9. P

    Pituus ja paino?

    169/59 ei tiputettavaa, mutta kiinteytettävää kylläkin. =)
  10. P

    Taisin olla ihan kalkkis kun harrastin seksiä VASTA 18v

    sama täällä!! =)
  11. P

    en tiä muistatteko kun olen kertonut siskostani joka ei vieläkään ole synnyttänyt la oli joulukuussa

    :hug: :hug: paljon voimia teille, olette kokeneet kovinta, mitä äiti voi joutua koskaan kokemaan!! :'( :hug:
  12. P

    6kk täysimettävä on harvinaisuus

    ensimmäistä lastani täysimetin 6kk,vain ainoastaan rintaa. kaks seur. sai kiinteitä 4kk.alkaen, en jaksanu täys imettää kun oisin ollu niin kiinni vauvassa. halusin päästä jo harrastamaan, joten pääsi kun syötin soseita, niin rintamaidon syöttöväli piteni. kaikkia olen kuitenkin imettänyt...
  13. P

    Mittees puputatte?

    marianne suklaata, juustopalloja ja irtsareita sekasin... :ashamed: ei kovin terveellinen yhtälö... :o m mutta mutta...uudenvuojen jälkeen alotan terveellisemmän linjan. hyvä minä! :D
  14. P

    kuinka moni aloittaa kunto /laihutuskuurin uuenv.jälk.?

    ite aattelin kunnon kuntokuurille ruveta lenkkarit jalkaan ja lenkille!!! =) kevättä kohti kun mennään, niin on enempi virtaaki!
  15. P

    Vieläkö maistuu suklaa?

    yöks!!! ei enää suklaata, mutta sekalaisia irtokarkkeja kyllä!! :p uudenvuojen jälkeen palaan taas ruotuun, siihen asti saa mässätä!!
  16. P

    Alan vääjäämättä näyttää valkoiselta valaalta

    :laugh: :laugh: juu vaihtelu virkistää !!
  17. P

    miten vastaanotatte uuttavuotta? onko tavat ja perinteet joka vuosi samat?

    ...teettekö uudenvuodenlupauksia, valatteko tinaa, syöttekö/juotteko??
  18. P

    teetkö minkäänlaista uudenvuoden lupausta?

    ..tai oletko koskaan tehnyt ja pitikö lupaus? viimevuonna kaveri pariskunta aikoi olla vuoden karkkilakossa ja ovat pitäneet lupauksensa..hieno homma! itse en ole koskaan tehnyt, eipä oikein ole mitään, mitä luvata....en polta, karkin syöntiä EN aio lopettaa..jne
  19. P

    LUNTA!!

    oulun seudulle luvattu yöksi lunta!! alkais ny sataan, niin tulis het joulusempi fiilis!

Yhteistyössä