Hakutulokset

  1. V

    On taas ongelma, tahtooko kebabbii

    pizzaa vai mitä??? Kohta tarveis tietää ja ei ole hajuakaan.. :kieh: Ja jos joku käsityö immeinen lukee; millä korjata välikausipuku, jonka haarukset ratkennu liimauksesta? :D
  2. V

    Suosituksen kirjoitaminen

    Serkkutyttö hakee au pairiksi, ja on ollut meillä lapsenvahtimista harjoittelemassa. Ja nyt olisi aika kirjoittaa suositus, mutta mutta.. Onko kellään kokemusta moisesta? Tarviiko olla kuinkakin pitkä ja kuinkakin tarkka? Koittanut olen nyt jotanni kirjotella, mutta ku ei oikein hallitse moista.
  3. V

    Hei tänään on perjantai!

    Ja mua ei pelota ollenkaa! Tää on kyl ihana tunne! :D
  4. V

    Mahtaako kukaan tietää onko Kuhmossa suht edullista hotellia tai vastaavaa?

    Suunnitelmissa poiketa muutamaksi päiväksi sinne ja ei asu siellä enään sukulaisia joilla voisi yöpyä. Ja mökkikin on yöpymiskelvoton. Mahtaisiko kukaan tietää onko edullisia paikkoja, kun päiviksi on paljon ohjelmaa ja yöpymisestä ei haluaisi älyttömästi maksaa?
  5. V

    Auttakee fiksummat! (käsitöistä jälleen)

    Kannattaisko tuo pellava silittää ennen ku siitä alkaa tekemään? Ja mitä hittoo tarkotti tikkaus? Ei muista ei ja google ei anna mulle järkevän kuulosta vastausta.. :ashamed: Ei pitäs tumpelon yrittää..
  6. V

    Tää ei ole reiluu!!!! (käsitöistä) *muoks* kuva lisätty =D

    Heti ku mä löydän kivan paidan tai yhtään mitään, ni sitte ne on niin vaikeita etten osaa. :'( Tää on niin epistä...
  7. V

    Ma tahdon ompelukoneen!!!

    Mutta en sitten taas tiiä millanen olis se oikea.. Noh, alottelia kun olen niin varmaan aika perus olis hyvä, mutta.. Mikä olis hyvä merkki ja suhteellisen edullinen. Kun ei ole varaa laittaa montaa sataa. Tai olis mut sitte se olis vaan koriste. Suositelkaa mulle :D
  8. V

    Aina mun eka vapaa oäivä menee samankaavan mukaan

    Aamulla herätään aamupala, siivotaan keittiöö ja kaikkia nurkkia. Pesukone/astiakone pyörimään, kauppaan, lounas ja sitte mie väsyn niin etten jaksa enää muuta. Ruuan teen illaksi, ja vaan hengaan.. Ärsyttää. |O ja muutosta en saa näihin päiviin vaikka kuinka yritän. :'(
  9. V

    Apua naiset apua, uskallanko lähtee ajamaan Kamppiin???

    Mä pelkään ja kammoksun keskellä helsinkiä ajamista, ja nyt olis ukon pikkuveli tulossa bussilla Kamppiin ja hänet atrveis sieltä noutaa.. Uskallanko mie vai koitanko ruinaa jonkun toisen kuskiksi??? :ashamed:
  10. V

    Mitähän sitä tekis?

    Ukko nappas lapset matkaansa pihalle. :D Ainoa komento oli josko tekisin ruuan yhden ja kahden välille. Eli mites mä tän ajan tuhlaisin ennen ruuan laittoa? :D
  11. V

    Mä alotin nyt lakon!

    |O Siivotkoon ihan ite, käyköön ite kaupassa, pesköön ite pyykkinsä. Mä en evääni hetkauta enään ukon tai lasten eteen. :headwall: *turhaa marinaa joo*
  12. V

    Miksi kaikki hauska poistetaan..

    :'(
  13. V

    Ihan pakko hiukan hehkuttaa...

    Ajoin helsingissä ilman sähellystä saati kolari mahdollisuutta. :D Ukko otti ja pakotti minut viemään meidät lintsille nauttimaan kauniista sunnuntai säästä. :p
  14. V

    Johonkin tarveis NYT päästä kyläilee

    mut kukaan ei ole kotona.. :'( tai sitte ne asuu jossai 400 km päässä. Ei jaksa olla kotona. Lähitienoo on aamupäivästä koluttu pyöräilen..
  15. V

    Ukko sitte kisko palkoja nokkaan.

    Tuli juotuu pari lasii viiniä ja meni pari tuntii pidemmäksi ku piti.. Tää päivä oli sovittu jo ajat sitte mun tädin kanssa ku halus viiä syömään MA:n kunniaks. Ukko ties tasan jo viikkoja aikasemmin ja nyt se kiukuttelee ku mamma on 2 kk:n jälkeen pienes sieväs.. PRKL. Ottaa jo päähän... Miksi...
  16. V

    Voi elämä mun äitiä *puhiee*

    Ukko alko oksentelee yöllä ja soitin sitte äitille josko sinne saatas siirtää tästä syystä likan sukujuhlat. Äiti sitte alko nurisemaan asiasta, kun ei tuosta ukosta tykkää ollenkaan. Ja vihjaamaan että tää on ihan keksitty juttu.. |O Suututtaa sen asenne. Vaikka se ei tuosta ukosta tykkää ni...
  17. V

    Siit on jo 5 vuotta

    Kun tuo neiti otti ja syntyi :heart:
  18. V

    Kertokee naiset mihin sitä miestä oikein tarvii????

    Olen nyt koko aamun pähkäilly ja en keksi en.. Joo läheisyys ym, mutta niitä ei nyt lasketa! B)
  19. V

    Ei suostu neiti uskomaan (kuvasta)

    Jotta on kuvassa, jota tykkää ihailla n. 2 TUNTIA vanha. Vänkää koko ajan olevansa 2 VUOTTA vanha siinä.. :D Isäänsä tullu ku pakko vänkää.. :whistle:
  20. V

    Taitoluistelusta ken tietää voiko kertoo?

    Neiti minulle ilmoitti, jotta tahtoo alkaa harrastaa taitoluistelua. Hää on 5 vuotias ja tahtoisin tietää onko kovinkin kallista ja miten tuon ikäisille järjestetään?

Yhteistyössä