Hakutulokset

  1. Määitte

    Pandan isoisä Pan Pan

    Ei kaikesta tarvitse pitääkään, en minäkään kaikesta palstalla pidä. Luitko edes Hesarin jutun? Kaikenlaisten synkkien juttujen keskellä se oli piristävä ja yritin tuoda sitä tunnetta palstalle. No, eipä tarvitse. Itsellä todella on raja siinä, että kakkakasaa en anna kenellekään. Jatkossa jo...
  2. Määitte

    Pandan isoisä Pan Pan

    Otsikosta unohtui P, eli Pandan. Niin ja sain sitten oikein kivan mielipiteen, eli kakkakasan, joten taidan jättää fiksummille tään palstan. Sori siitä.
  3. Määitte

    Pandan isoisä Pan Pan

    Täytynee varmaan mainita Hesarissa olleesta pandajutusta. Rupesi väkisinkin hymyilyttämään, kiitos toimittaja, pilke silmässä kirjoitettu. Elikkä Pyry-pandan isoisä oli Pan Pan. Hämmästyttävän viriili uros, sai koko uhanalaisen pandakannan uuteen kukoistukseen. No, nimi on enne? Suomen pandoja...
  4. Määitte

    Suvaitsevaiset rikkoivat Huhtasaaren vaali-ilmoituksen.

    Hyvä, että joku muukin huomasi jutun. Aioin kommentoida mielipidettä IS:ssa, mutta hups, eipä saanutkaan. Ko. huivipää nainen kyllä sai vapaasti arvostella suomalaisia. Mitähän taikajuomaa noille toimittajille juotetaan, jutut ovat kautta linjan suomalaisia mollaavia.
  5. Määitte

    Heikki Hurstin ruoka-apu vaarassa loppua

    Toivon sinulle oppia, oikein kantapään kautta. Ylimielinen voi olla, mutta Karma is a bitch... Toivottavasti et itse joudu jonoon.
  6. Määitte

    Pankin vaihtoa... Mihin kannattaa vaihtaa?

    Alkaa näyttää siltä, että pörssiin listatut pankit ovat syvältä. Konttorit sulkevat oviaan, ei edes muutamaa tuntia voi olla auki, vaikka tupa olisi täysi väkeä. Itsellä on pankkina ollut Aktia, jo Helsingin Säästöpankin ajoilta. Kävin Itiksen Aktian ripaa kiskomassa, on kuulemma sulkenut. "Oma...
  7. Määitte

    Kalasataman Terveysaseman robotti

    En lukenut kuin hiukan alkua HS:ta, mutta alkoi keittää... Helsingissä ei olla köyhiä eikä kipeitä, kun on noista kaikenmaailman härpäkkeistä kysymys SoTe- saralla. Itse olen tehnyt työtäni kotihoidossa, laitoksissa, sos.virastossa ja mitään muuta ei ollut kuin sääästöä, säästöä, säästöä...
  8. Määitte

    Sauli Niinistön kannatus romahti taas - Paavo Väyrynen kovassa nosteessa

    Tuo Paavo on ihana. Niin kauan kun hän jaksaa, tunnen itseni nuoreksi :p. Jo lapsuudessani hän pyrki johonkin, täydellä tarmolla. Kerran olen onnistunut hänet vilaukselta näkemään. Meni kuin tuulispää, perässä miespuolinen, ehkä sihteeri yritti ehtiä mukaan.
  9. Määitte

    Helsingin Kontula on ihmeellinen paikka

    Joskus tilannekomiikkaa vaan on. Aikanaan odottelin Berliinissä lentokenttäbussia, kun seuraani pyrki herra nimeltä Samir. No iskuyritys loppui lyhyeen, kun hyppäsin bussiin. Suomeeen pääsin, ja mutkien kautta metoon ja suuntana Itis. Metrossa seuraani haki eräs herra, joka esitteli itsensä...
  10. Määitte

    Milanon naisten paratiisi

    Itsekin koukussa. Tuo 50- luvun tyyli on vallan ihanaa, olisiko syynä kureliivit, jotka saavat kropan näyttämään linjakkaalta. Muuten ok, mutta se tavaratalon omistaja, Pietro ei sovi osaansa. On kuin olisi unessa, vähän hehkua pitäisi olla. Theresa on hänen elämänsä nainen, missään ei näy...
  11. Määitte

    lähihoitajan koulun kesto

    Itse valmistuin 2006, kaksivuotinen oli. Täyttä työtä se oli, lähipäivien lisäksi pilvin pimein kotitöitä. Mistä nipistää, kun "kesälomakin" oli buukattu täyteen paperitöitä. Joskus olen miettinyt, onko lähihoitajakoulutus paikasta riippuvainen? Miten esimerkiksi huonoa suomea puhuvat...
  12. Määitte

    Mitä luulette, saako Huhtasaari paljon ääniä?

    Voi olla, että yllättää. Tuo amerikkalaistyylinen lokakampanja; kappas, gradun epäselvyydet juuri vaalien alla ja natsiksi nimittely voi sataa Lauran laariin. Muutenkin tuo natsiksi nimittely pitäisi selvittää ihan poliisin avulla. Itseä jos nimiteltäisiin, se olisi rikosilmoituksen paikka...
  13. Määitte

    Mummun menetys (muistisairaus)

    Tuttua juttua, koulutukseni ja lähiomaiseni puolesta. Vaikka tietoa ja kokemusta työn puolesta asiasta onkin, niin työkalut putosivat käsistä kun lähiomaiseni sairastui. Nyt ollaan siinä vaiheessa, että hän kyllä tuntee minut, muttei muista kuka olen...Pyytää viemään äidin ja isän luokse. Tätä...
  14. Määitte

    No nyt loppui työvoimapula..

    Muoks: Otsikko vähän harhaanjohtava; tarkoitin työpula.
  15. Määitte

    No nyt loppui työvoimapula..

    "”Meidän kauttamme useille sadoille työttömille työnhakijoille löytyisi 18 tunnin työjaksoja. Jos sanoisin tämän ääneen, nousisi siitä valtava myrsky sosiaalisessa mediassa.” Näin luin Kauppalehdessä erään henkilöstövuokrafirman kommentti. No, eipä taida nousta myrsky muutaman sadan "työpaikan"...
  16. Määitte

    Kaikkonen: Ihmisiä ei voi pakottaa muuttamaan työn perässä

    Kaikkonen on tainnut säikähtää ihmisten reagointia. Kalsalaisaloitteellakin on kohta satatuhatta allekirjoittajaa. Ans kattoo...
  17. Määitte

    Matalapalkkatöissä olevat loisivat toisten rahoilla

    Huono provo, tai sitten puusilmäputkinäköisen ajatelmia. Työ kun työ on arvokasta. Nälkäänkö pitäisi pienipalkkaiset tai työttömät tappaa? Sen verran olen elämää nähnyt, ettei kenenkään kannata tällaisia laukoa. Se voi huomenna olla sinun vuorosi joutua kilometritehtaalle, sen jälkeen tuurilla...
  18. Määitte

    Ei millään pahalla mutta ostaisitko seksiä tältä pariskunnalta?

    Musta toi mies muistuttaa erästä Hakaniemen torikauppiasta.. Sivubisnes? Riittäisköhän muuten tuo homma työttömien aktivoimiseksi? Ruoska viuhumaan, sais samalla purkaa kiukun ko. laista, eikä korvausta leikattaisi...;). Eikös tuo työksi lasketa?
  19. Määitte

    Irtisanoutuminen

    Itse aikanaan irtisanouduin hoitajan työstä, karmean työpaikkakiusaamisen johdosta. Alalla kuitenkin oli töitä, eli sikäli helpompaa. Ei ole mitään tärkeämpää kuin terveys. Se kun menee, menee kaikki. Saikkua hakemaan (taidat ollakin jo). Tiedän, että asian riitauttaminen työpaikkakiusaamisesta...
  20. Määitte

    Työttömien kommentit aiheuttavat helvetillistä myötähäpeää

    Mistähän ihan oikeasti saadaan niitä pätkätöitä aktivointiin, tai koulutusta tms. "aktivointia"? Juosten ja silleen... koko aktivointi. Ei ole loppuun ajateltu. Päättäjiin pitäisi oikeasti saada ihmisiä, jotka näkevät ja tietävät ruohonjuuritason ongelmat. Eikä mitään Torkku-Vartiaisia, joka ei...

Yhteistyössä