Hakutulokset

  1. M

    Rattaiden käsittely koneessa??

    Hei Ollaan lähdössä kreetalle ja mietin otanko kunnon rattaat vai huonommat vaihtoehdot(joissa myös huono työnnettävyys) mukaan..eli kysymys kuuluu onko mahdollista rattaiden särkyminen kuljetuksen aikana? Onko kokemuksia??
  2. M

    otetaanko elatusmaksut huomioon päivähoitomaksuissa?

    Mielenkiintoista... Meillä kyllä lasketaan mun palkka sekä kaikkien lasten (2 kouluikäistä) elarit tuloiksi, ei vaan se tarhaikäisen. Hö.
  3. M

    JOULUTÄHDET05 HUHTIKUUSSA

    Hei, huomasin keskustelun, johon mekin varmaan päästään mukaan eli täällä töissä käyvä Maaria äiti ja Dani 10.12.05.
  4. M

    Järvenpää ja lähiseutu

    meseydytään
  5. M

    Millainen on sinun unelmatalosi?

    Olen asunut pari vuotta Skotlannissa graniittitalossa, ja voin allekirjoittaa edellisen!!!! Talvella oli vain JUMALATTOMAN kylmä :snotty: Meille rakennettiin Siporex talo pari vuotta sitten ja erittäin tyytyväisiä ollaan oltu B) Rakenteiltaan tämä vastaa unelmataloani (ei...
  6. M

    Aivan yksin

    Huolesi täysin ymmärrettävää. Mutta voin kuitenkin sanoa sinulle, että todennäköisesti selviät kuitenkin, ensiksi hakeudut vaikka neuvolan tms. kautta vertaistuki ryhmiin esim.yksinodottavat yh-äidit. Tuttavia tuossa elämäntilanteessa saat parhaiten juuri näistä paikoista, koska et todellakaan...
  7. M

    tilanteita/aiheita joista kaipaisitte lastenkirjoja?

    Meilla luetaan paljon, mutta joskus olen etsinyt juuri yh perheen näkökulmasta kirjoitettuja kirjoja, kerran löysin jason nimsen kirjan, joka hyvä. Mutta uskoisin, että ihan tavalliseen työ, raha, kotityöt ym. asioihin sisältyviä lasten kirjoja voisi olla. Ja suuret kiitokset etukäteen teille...
  8. M

    AD/HD

    \ Kuinka niin en tiedä AD/HD:stä mitään?? Olen joskus kauan sitten käynyt neissä tekeen testiejä ja niiden mukaan kyllä olisin täys addi. Ja luin silloin asiaan liittyvää paljonkin. testeihin en sitten mennyt mutta asiaa kiinostaa edelleen. Olen jo varannut yksityiselle, erittäin pätevälle...
  9. M

    AD/HD

    Aina minä olen olleut sellainen helposti innostunut tms. Niin minun tyttärenikin ja minun äitini myös. Minun äitini on ihan kuin minä ja hän on kyllä käynyt psygiatrin luona monestikkin joskus kauan sitten. Ei äidillänikään ole tuota kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Mutta samallahan se taitaa...
  10. M

    AD/HD

    Kävin katsomassa mitä ad/hd on pahimmillaan :o Aivan kuten minä sekä myöskin parhaimmillaan :saint: Nyt elämäni on juuri kuin ad/hd pahimmillaan? Onko se siis sellasta että voi vaihdella, eli joskus on parempia aikoja ja silloin ad/hd on parhaimmillaan ja huonoina, stressin ja väsymisen myötä...
  11. M

    Rakkoja suussa ja haiseva hengitys

    Minä itse olen kärsinyt paljon aftoista, niitä tuntuu joskus olevan lähes jatkuvaan suussa ja ne ovat niin kipeitä. Hammastahna kantsii vaihtaa vaahtoamattomaan eli sellaiseen missä ei ole lauryylisulfaattia. Toinen mistä oletan saaneeni avun on jenkki purukumin vaihto wrigleys merkkiin. Niin...
  12. M

    Oululaiset odottajat!

    Hei! Tällä toinen Oululainen 29.9 plussannut onnellinen odottaja. Olen 29v ja meillä on poika 7/05. Raskaus oli pieni yllätys ja vielä siis aivan alkutekijöissään, mutta pahoinvointi alkoi kyllä samantien.. Vaihdan erittäin mielellään kuulumisia muiden odottajien kanssa.
  13. M

    Kavereita Uudeltamaalta??Jokela ym.

    Hakusessa kaveri/kavereita kahville, kirppareille jne. ajanviettoon. Olen 25- vuotias nainen, esikoinen on 6- vuotias eskarilainen ja la. lokakuussa. Lapsuudenystävät asuvat satojen kilometrien päässä ja nyt mammalomalle jäädessä alkaa kaipaamaan mukavaa seuraa päivien iloksi :). Olisi hauska...
  14. M

    homeopatia

    Mä olen ottanut nyt pulsatillaa masennukseen. toivottavasti auttaa.
  15. M

    Kuinka monella mies nuorempi?

    37/30
  16. M

    Rakenneultrassa näkyy varjostumia munuaisissa.

    Eli sikiöllä näkyi varjostumia molemmissa munuaisissa kun käytiin rakenneultrassa. Osaisko joku kertoa tästä jotain. Lääkärit eivät sanoneet mitään, katselivat vain huolestuneen näköisinä. Nyt seurataan tiuhaan tahtiin ultralla.
  17. M

    Kaduttaako...

    Alkutilanne aika sama kuin sinulla hyvä ap. Esikoinen oli reilun neljän vanha, kun vauvakuumeilu alkoi ja eikä vähiten mun iän puolesta. Eli ajatus kuitenkin, että jos joskus toinen meille tulisi niin mieluummin sitten nyt yritetään kuin harmitellaan sitten joskus, että jos ois kuitenkin...
  18. M

    Juotteko vappuna?

    Mennään vappubileisiin iltapäivällä, jossa bilettäjistä yli puolet on lapsia. Kuoharit on mukana, joten somasti kilistellään munkinsyönnin lomassa.
  19. M

    ero lähiaikoina?

    Itsellä sama tilanne, yritetty on, mutta mikään ei tunnu auttavan... Talo on rakenteilla ja velkaa jonkin verran. Avopuoliso on nihkeänä eroamisesta koska joutuisi maksamaan lainaa yksin, mutta en haluaisi jäädä vain siksi että helpottaisin hänen rahatilannettaan... Yritetään taas jutella...

Yhteistyössä