Hakutulokset

  1. M

    Rattaiden käsittely koneessa??

    Hei Ollaan lähdössä kreetalle ja mietin otanko kunnon rattaat vai huonommat vaihtoehdot(joissa myös huono työnnettävyys) mukaan..eli kysymys kuuluu onko mahdollista rattaiden särkyminen kuljetuksen aikana? Onko kokemuksia??
  2. M

    Kavereita Uudeltamaalta??Jokela ym.

    Hakusessa kaveri/kavereita kahville, kirppareille jne. ajanviettoon. Olen 25- vuotias nainen, esikoinen on 6- vuotias eskarilainen ja la. lokakuussa. Lapsuudenystävät asuvat satojen kilometrien päässä ja nyt mammalomalle jäädessä alkaa kaipaamaan mukavaa seuraa päivien iloksi :). Olisi hauska...
  3. M

    Rakenneultrassa näkyy varjostumia munuaisissa.

    Eli sikiöllä näkyi varjostumia molemmissa munuaisissa kun käytiin rakenneultrassa. Osaisko joku kertoa tästä jotain. Lääkärit eivät sanoneet mitään, katselivat vain huolestuneen näköisinä. Nyt seurataan tiuhaan tahtiin ultralla.
  4. M

    Toivotko ikinä yöllä herätessäsi, että olisit

    vähintään kymmenen vuotta nuorempi niin ehkä jaksaisi paremmin esim. valvomisrumbaa`? Mä välillä salaa toivon. Ja samaan syssyyn siis olen iloinen nykyisestä iästäni (37) ja laitan aamulla ryppyvoidetta reilummin silmäkulmaan. Olen nimittäin huomannut taas, että tyynynjäljiksi luulemani viiva...
  5. M

    kohdun "kasvu"

    Minun pitäisi olla nyt rv 8+0 ja minusta tuntuu kuin alavatsa eli kohdun seutu ei olisi kasvanut yhtään pariin viikkoon. Pelkään km:a. Huomasitteko te muut, joilla ilmeni km, tällaista "oiretta" ennen kuin km todettiin?
  6. M

    HERNEKEITON OHJEITA KAIPAILEN

    Antakaan mulle hyviä hernekeiton ohjeita. Kiitti näin etukäteen .
  7. M

    miehen huono muisti

    Onkos muiden miehillä muistiongelmia? Mun mies ei muista useinkaan, jos pyydän sitä tekemään jonku asian, tai tuomaan kaupasta jotain tiettyä. Alkaa potuttaa ja tulee nalkutettua, mutta SYYSTÄ! Hän juo kahvia usein olohuoneessa tai tietokoneen ääressä ja olen pyytänyt, että veisi kahvimukin...
  8. M

    Oliko oireita keskeytyneestä km:sta?

    Oliko teillä oireita keskeytyneestä keskenmenosta, kun minusta tuntuu, että "alakerrassa" ei "tapahdu mitään", vain ajoittain koskee vihlovasti. Rinnat kyllä vielä kipeät. Tapahtuukohan siel kasvua lainkaan. Menen viikon kuluttua ultraan yksityiselle, viikkoja pitäisi olla silloin 5+ jotakin.
  9. M

    Miten olette saaneet töistä vapaata?

    Jos käytte klnikalla lapsettomuustutkimuksissa ja/tai hoidoissa? Oletteko kertoneet työnantajalle, että kysymys tällaisesta?
  10. M

    Yötissistä pulloon

    Kertokaa, miten olette siirtynet tissistä pulloon? Lähinnä minua kiinnostaa yöt. Meidän vauva 5kk, syö päivällä kiinteetä ruokaa 2-3 kertaa tissittelyn lomassa, ei mun mielestä tarvitsisi ravintoa enää öisin. Oletteko vierottaneet ensin lapsen yöruokinnasta kokonaan? Ja, miten se sitten on...
  11. M

    vieremältä ketään??

    hei! sattuuko vieremältä ketään olemaan?en tunne ketään täältä, joten olisi hauska tutustua . olen 23v kahden lapsen äiti. maili os: ruusun_piikki@luukku.com Jään odottamaan ;)
  12. M

    avomaankurkku

    Sain anopilta avomaankurkkuja,mutta mitä niistä voisi tehdä? :/

Yhteistyössä