Hakutulokset

  1. M

    Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

    Tänne kaikki kenellä yritys olisi alkamassa syksyllä/talvella.. Teen ensimmäiselle sivulle listan, jota yritän ahkerasti päivittää :) Tervetuloa kaikki! :) Listaan tulevat: nimimerkki, -syntymävuosi, monesko lapsi haaveissa (mahdolliset syntymävuodet/iät) ja yrityksen/ehkäisyn pois jättö...
  2. M

    Ovislimoista, taas...??

    Tartteis apua.. (älä lue, jos limat ällöttää :laugh: ) Ollaan yritetty lasta 1v7kk.. Ongelma on se, etten ovuloi.. 10kk oltu hoidoissa, jonka aikana tehty kuusi ovulaation induktiota, yksi IUI.. Ei toivottua tulosta, kuten arvata saattaa. Olen ovuloinut tietojen mukaan kerran luomusti, kp oli...
  3. M

    Punktio, kokemuksia?

    Eli meillä piti olla vain ovulaation induktio, joka toimi liian hyvin ja toiselle puolelle kasvoi 4 follia, jotka oli eilen 14-15mm. Nyt en pistele enää, mutta luultavasti maanantaina punktioidaan kaksi pois. Voisiko joku kertoa tästä? Onko miten kivulias? Kestikö toipuminen miten kauan? Onko...
  4. M

    Laparoskopia ja jälkivuoto!!

    Itsellä oli laparoskopia torstaina, joka meni hyvin. Sairaalasta pääsin jo parin tunnin päästä jne.. Jälkivuotoa tuli pari päivää niukasti rusehtavana, mutta pe-la välisenä yönä alkoi vuotamaan todella runsaasti kirkasta verta, ja edelleen vuotaa :( Onko muilla samanlaista? Ohjeessa luki että...
  5. M

    Valvojat la-su :)

    Onko täällä muita yötyöläisiä tai vain tyyppejä jotka valvovat aamutunneille asti? :) Itse toinen yövuoro menossa ja tylsää on.. |O
  6. M

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Listan päivitys loppunut 12.7. päivittäjän eron (ja yrityksen loppumisen) vuoksi Sarah85............ kp 10/28-36....... yk 23 ........ 1. toiveissa.. 22v. Murppa86.......... kp 10/24 ........... y 35kk ...... 1. toiveissa... 21v. Khaos............ kp 19/25-30 .......... yk ?? ........ 1...
  7. M

    Menopur?

    Eli tilanne on se, että oli toinen clomikierto.. kp 3-7 2tbl mutta tänään seuranta ultrauksessa kp 10 eikä mitään ole tapahtunut.. Nyt sitten tänään ja lauantaina menopur-injektiot, maanantaina seuranta.. Jos vastetta niin pregnyl sitten lopuksi.. Kolme viikkoa maksimissaan pistetään.. Onko...
  8. M

    Primolut ja menkat?

    Elikäs.. Yrittämistä takana vuosi ja nyt oli eka clomikierto.. Kp 16 oli hyvän kokoinen folliikkeli, mutta se ei sitten kuitenkaan irronnut.. Kp 40 kävin ultrassa, ei näkynyt mitään ja raskaustesti nega.. Aloitin primolutkuurin, joka loppui perjantaina.. Olen syönyt neljä terolut kuuria ja...
  9. M

    Untenvartijat la-su..

    Iltaa :) Täällä taas yö valvotaan :wave: , onko muita? Essi? Mafuli? Uusia tuttavuuksia? :whistle:
  10. M

    Terolut ja Clomi? Kellään tietoa?

    Eli minulla on nyt terolut menossa epäsäännöllisen kierron vuoksi. Lääkäri tietää, että raskautta kovasti toivotaan. Viime kierto 86 päivää. Nyt on ensimmäinen kierto terolutien kanssa ja lääkkeitä on 3-4kk, eli heinä-elokuussa loppuisi, mutta minusta tuntuu, että en ovuloi ollenkaan, joten...

Yhteistyössä