Hakutulokset

  1. K

    Gallup: Milloin sairauslomalle?

    Jäin sairaslomalle muistaakseni rv:lla 25. En ollut töissä, vaan työttömänä. Äpolilla kuitenkin totesivat, että joka tapauksessa sairasloma kirjoitettaisiin, kun raskausviikkoja on täynnä 26, joten lääkäri totesi, että sama se on kirjoittaa jo nyt. Olin sairaslomalla äitiyslomaan saakka.
  2. K

    Missä teidän kaksosvauvat nukkuvat?

    Meillä nukkuivat 4kk ikään saakka samassa pinniksessä. Aluksi nukkuivat vierekkäin toisessa pääätyssä ja sitten, kun tarvivat hieman enemmän tilaa, laitoimme vauvat nukkumaan "omiin" päätyihin. Viimeisen kuukauden nukkuivat "omissa" päätyissään "vinottain" ja välissä oli pyyheliinapötky...
  3. K

    Mammat vm -74

    olen siis myös minä syntynyt ja kaksosesikoiset, tyttö ja poika, syntyivät 12/06.
  4. K

    ikägalluppi:)

    Minä 32-v. (vajaan kuukauden päästä 33-v.). Mies 34-v. (reilun kuukauden päästä 35-v.). Kaksoset noin 7,5kk. =)
  5. K

    Vesi keitettynä vai ei?

    Minulla on 7,5kk ikäiset kaksoset. Olen muutaman kerran antanut heille vettä keitettynä näin kesäaikaan. Kiinteitä ruokia ovat saaneet noin 4kk ikäisestä lähtien. Mieltäni askarruttava asia on se, että jos vettä antaa vauvalle, niin tarviiko sitä välttämättä keittää?
  6. K

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    A-poika 2940g ja 49,5cm B-tyttö 2880g ja 47,5cm
  7. K

    Löytyisikö Oululaisia tuplaäitejä?

    Olen 32-v. 7kk ikäisten kaksosten äiti. Olisi mukavaa vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia kaksosarjesta yms. sellaisen Oululaisen tuplaäidin kanssa, jolla on suurinpiirtein samanikäiset kaksoset. =)
  8. K

    "Odotus-seuraa"

    Heippa, Löytyiskö Tampereelta (Linnainmaa, Atala, Leinola suunnalta) odottavaa äitiä jolla olis laskettuaika touko-Kesäkuun -07 vaihteessa? Olisi kiva saada juttuseuraa Minä olen 25v. naimisissa oleva äiti, jolla 11kk ikäinen esikoinen ja toisen laskettuaika 11.6.07
  9. K

    sydämen nopea syke

    miksi mulla sydän alkaa yhtäkkiä lyömään kovasti ilman sen kummempaa rasitusta? esim.tietokoneella istuessa ja se voi kestää pulikin tuntia? sydänfilmi on ollu normaali. olen aika stressaantunutkin
  10. K

    kivet maistuvat

    Onko kellään vinkkejä miten saisi karsittua kivensyöntiä ulkona?Meillä kaivellaan kiviä ja käpyjä ym. jatkuvasti suusta kun ollaan pihalla, kun poju tunkee niitä koko aika suuhun.Tutti ei auta,pistää eka kiven suuhun ja tutin päälle.Kieltäminen ei auta, kun ehkä 2 sekunttia.Leluja on ympärillä...
  11. K

    Käynnistys, kun pieni sikiö

    Onko täällä ketään, joka olisi joutunut erityistarkkailuun ja synnytyksen käynnitykseen sikiön pienen koon takia ennen aikojaan? Mulla tämä lienee edessä lähipäivinä/viikkoina... Miten on mennyt ja minkä on havaittu aiheuttaneen sikiön pienen koon? Itse olen täällä aika murheissani asian...
  12. K

    Gessleinin vaunut

    En tiedä minne osioon tämä kysymys yt kuuluis, mutta eiköhän täältäkin löydy asiantuntemusta! Eli ekaa toukkaa oottelen viikoilla 28 ja alkaa olla ajankohtaista vaunujen ostaminen. Aiempaa kokemusta kun mulla ei ole, niin päätöksenteko on aikas vaikeeta, kun merkkejä on NIIN paljon... Eli...
  13. K

    ruokaa 11kk ikäiselle?

    Kertokaapas ideoita mitä voisin tehdä ruuaksi että vois antaa myös pikkuisellemme joka totuttelee samaan ruokaan? Jauhelihakeitto ja makaroni+jauhelihakastike kokeiltu. Mulla on ideat hyvin vähissä kun en oo mikään näppärä kokki, aattelin kuitenkin saada ruokittua vaavimme kotiruualla ;) .
  14. K

    Äitiysvaatteet?

    Onkos täällä kukaan törmännyt samaan ongelmaan ku mä, eli että tällaiselle nuorekkaampiin vaatteisiin tottuneelle ei tahdo löytyä mieleisiä mammavaatteita? Eli mistäs olette vaatteita löytäneet, vai oletteko itse tehneet? Mun mielestä kaupoissa (Lindex, H&M jne.) olevat varsinkin housut on...
  15. K

    Ilman kivunlievitystä?

    Kuinkas moni täällä on selviytynyt synnytyksestä ilman puudutteita ym. "järeämpiä" kivunlievityksiä? Itse vasta oon menossa ekaa pusertaan kesällä, joten täytyy vähän tehdä gallippia, että mitä pitäs ottaa vai selviäiskö ilman. Ei mua piikit pelota niinkään, mutta se, ettei pääse enää...
  16. K

    yh äidit

    ollaan miehen kanssa suunnittelemassa eroa :( siksi haluaisinkin kysellä muilta yh äideiltä miten ovat pärjänneet niin rahallisesti kuin tunne puolellakin. miten arki alkaa "yksin"? kirjoitelkaa! krisse04@hotmail.com

Yhteistyössä