Hakutulokset

  1. L

    Apuva! Kysymys kuukautisista...

    minä kanssa täällä ihmeissäni kun poika pian vuoden ja menkat tulee tosi harvakseltaan. Edelleen imetän mutta vain kerran-kaks vuorokaudessa. Edellisiltä menkat on alkaneet jo 3-5 kk synnytyksestä ja ollu heti säännölliset,muttei nyt :o :( jatkuvasti viikon tai kaks myöhässä :p
  2. L

    lapsiluku+merkitys?

    \ Näin minäkin olen kuullut, että kerran kun on raskaana ollut niin helpommin taas seuraavat raskaudet käynnistyvät. Esim.eräs pariskunta oli 20 vuotta yrittänyt lasta ja yksi siinä sitten adoptoitiinkin ja yksi saatiin keinohedelmöityksellä. Kaks vuotta keinohedelmöityksestä tämä ihminen...
  3. L

    Nutri junior

    Käsittääkseni kestää vuorokauden jääkaapissa niinkuin tavallisetkin jauheesta tehdyt korvikkeet. Näin olen muisttakseni ohjeen kuullut, vaikken ole kyllä kokeillut :ashamed:
  4. L

    kolmenkympin kriisissä..

    no nyt kolmekymppisenä vasta vois sanoa että oon löytäny itteni.eka lapsi syntyi kun olin 23 ja sillon ehkä olin uraäiti enemmänki kun nyt.töihin oli jo hinku äitiyslomalta kova, ehkä se oli just sitä että oli nuori ja ei vielä kauaa työelämässä ollut niin oli intoa työn tekemiseen, kun teki...
  5. L

    esittelenpä itseni ja kertokaa te muuttkin jotain itsestänn

    \ :D tästä kuvauksesta tuli mieleen Heinähattu ja Vilttitossu-elokuvan perhe :D paitsi nuo sun työkuviot sotkee tunnelman :whistle: Hmmm...niin mä oon kolmikymppinen piakkoin ja kolmen lapsosen äiskä ja isäkin perheestä löytyy.maalla omakotitalossa asustellaan :)
  6. L

    likempänä jo 30 ku 20, mutta täällä kuitenki

    \ ja täällä :wave:
  7. L

    Vuosi 2000

    meillä helmikuussa tullut 4 v. täyteen. Päättäväinen ja tomera tyttö.Tykkää kaikesta kauniista ja on oikea Neiti. Näpsäkkä tyttö jonka kanssa on hyvin pärjätty, vaikkakin omaa todella päättäväisen luonteen, joka voi olla murkkuiässä aikas hankalaa *kuvittelee kuinka tyttö karkaa parvekkeen...
  8. L

    Mitä ainaisen patongin tilalle?

    no miten ois tortillat?
  9. L

    pituuksia

    isompien kokoja en nyt enää muista ,mutta kuopus oli 74cm ja 8450 g
  10. L

    miten opettaa ajamaan pyörällä?!

    Meillä pojalla kehnohko tasapaino sekä karkea motoriikka, joten 5 vuotiaana nostimme apupyörät ylemmäks eli silleen että ne ei osuneet maahan kuin pyörän kallistuessa. Poika joutui pakosta harjoitteleen tasapainoilua ja loppukesästä otettiin apupyörät kokonaan pois ja poika vaan lähti suoraan...
  11. L

    parisuhde kriisissä.

    no ei varmaan paljoa lohduta, mutta sellastahan tämä elämä on että välillä on intohimoisempaa ja välillä taas hyvin laimeaa. Se on sitä arkea, jonka eteen on tehtävä työtä. Keksikää jotain piristävää, jotain kivaa kaksistaan sillon tällön.Mielikuvitus liikkeelle. Ei se miestä vaihtamalla parane...
  12. L

    Kestääkö teidät lapset epäonnistumisia?

    Kyllä meiltäkin jonkin verran lyhytjännitteinen pojanvesseli löytyy. Peleissä jos huomaa olevansa huomattavasti häviöllä alkaa keksimään omia sääntöjä ym, mutta ei välttämättä halua voittaa muttei hävitäkään...olipas selitys :p Jokainen lapsi kehittyy eri asioissa eritahtiin ja toisilla tietyt...
  13. L

    Mitä 4-vuotiaalle lahjaksi?

    meillä tykkää kaikesta prinsessa aiheisesta, tyttöjen hömpötyksistä. Kaikki mikä on vaaleenpunasta ja kiiltää :D :D
  14. L

    Erityislapset?

    täällä myös erityislapsen äiti sekä erityislapsen etä-äiti. laitahan y-viestiä,niin jutskataan lisää :)
  15. L

    lasipurkkien pakastus?

    tietääkös kukaan voiko lasipurkkeja pakastaa??siis niitä joita nyt jokaisen jääkaappiin kertyy :) tiedän että lastenruokapurkkeja voi, mutta mites muita???
  16. L

    4-vuotias ja päiväkerho

    Meillä 4 ja 6 vuotiaat kans olleet aina kuin paita ja peppu. Reilu vuosi sitte isompi vaihto perhepäivähoidosta päiväkotiin ja pelkäsin että kuinkas nyt käy :( Mutta hyvin meni "erotus", molemmat itsenäistyi, viihtyivät illat leikeissään kinastelematta kun päivisin eivät nähneet toisiaan ja...
  17. L

    poikalasten äidit

    Itse olen kyllä toivonut että saisin molempaa sukupuolta ja niin on käynyt. Ymmärrän kyllä, että joku voi olla todella pettynyt jos lapset ovat samaa sukupuolta.Minkä sitä tunteilleen voi vaikka järki sanois mitä. Mutta jos yhtään lohduttaa niin kenties lapsesi aikanaan tekevät(lue:saavat)...
  18. L

    kun lapset ovat pieniä...

    Juu,tutulta kuulostaa.Se on ihan totta että kun kumpikin on väsyksissä niin tulee syyteltyä toista asiassa kuin asiassa. Sitäkin olen joskus miettinyt että mitä mä sitte haluan että olisin tyytyväinen.Ja olen tullut siihen tulokseen etten mitään tämän enempää, paitsi voimia :) Pienten lasten...
  19. L

    Ylivilkkaus/ADHD

    Kyllähän noi oireet sopii ad/hd:hen. Mutta yleensä sitä ei tutkita vielä noin pieneltä, ehkä siksi sinun epäilyihisi ei ole otettu kantaa. Itse pyysin pojallemme tutkimuksia 4 vuotis neuvolan yhteydessä ja terkkari sanoi että onhan se aiheellista kun poikamme velipuolella on se diagnoosi. Siis...

Yhteistyössä