Hakutulokset

  1. O

    ++Ovulaation induktio lokakuussa++

    nunniu; kyselit miten mulle vasta nyt tehtiin SSG vaikka oon syönyt jo viis kiertoa clomeja. Ja siis ennen näitä viittä kiertoa on jo kokeiltu vaikka mitä, piikittelyitä ja clomeja aikaisemminkin, ja tosiaan SSG tehtiin vasta nyt, Mulla on tuo ovulaatiohäiriö ollut niin ilmeinen, että sen...
  2. O

    ++Ovulaation induktio lokakuussa++

    Ines; ei se tutkimus mun mielestä ollut paha, vaikka monien mielestä se on ihan kamala. Mulle sanottiin etukäteen, että jos torvet on auki niin sitten se ei ainakaan ihan hirmu epämiellyttävä ole, mutta että pientä painetta ja kuukautiskipujen tapaista "polttamista" voi tuntua. Ja näin se...
  3. O

    ++Ovulaation induktio lokakuussa++

    Moi taas, poikkesin kertomaan kuulumisia kun on pitkästä aikaa kerrottavaa. Olin aamulla SSG-tutkimuksessa ja hyviä uutisia sieltä eli torvet on auki =) Nyt sitten taas clomeja ja inssiäkin vähän suunniteltiin tähän kiertoon. Ihan mukava fiilis - jos nyt ei suoranaisesti toiveikas, niin...
  4. O

    ~*Ovulaation induktio syyskuussa*~

    Heippa ja hyvää viikonloppua kaikille. Primolutit on naposteltu ja nyt sitten odotellaan menkkoja ja SSG-tutkimusta. Oon tässä tuumaillut, kun vikalla clomikierrolla menkat katos, ja samaan aikaan olin aika reilusti lisännyt liikunnan määrää, ettei vaan sillä olis ollut taas vaikutusta mun...
  5. O

    ~*Ovulaation induktio syyskuussa*~

    Moi taas pitkästä aikaa. Päivät rientää, olen kyllä käynyt välillä lueskelemassa täällä teidän kuulumisia. Ihania te naiset olette kaikki, iloinenne, suruinenne, kyvyssänne lohduttaa toista silloinkin kun itsellä on hankalaa. Kuulumiset: olin lääkärissä tänään. Clomeilla jatketaan vielä...
  6. O

    ~*Ovulaation induktio syyskuussa*~

    Tsau. Hengissä ollaan, oon pysytellyt poissa, kun ei ole ollut mitään kerrottavaa. Menkat kateissa, ens viikolla lääkäriin. Rötväles, onnea!!! :heart:
  7. O

    ~*Ovulaation induktio syyskuussa*~

    Moi pitkästä aikaa ja ONNEA MALTTAMATON!!!! :) :heart: Mahtavaa. Olen ollut työreissuilla ja siinä samalla on mukavasti taas vauvapuuhat unohtuneet vähäksi aikaa. Kierto venyy eli menkat ei vieläkään oo alkaneet, eli ovis on sitten varmaan jäänyt tässä kierrossa tapahtumatta. Pitäis ehkä...
  8. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    Matilda, ONNEA!!! :heart: Mä testasin äsken tyylipuhtaan negan :| Oli odotettavissa, mutta ei siihen negatuloksen tuijotteluun nähtävästi edes näin monessa vuodessa karaistu niin, etteikö se vähän vetäisi mieltä maahan. Toisaalta, menkkojakaan ei kuulu ja tähän asti clomeilla olleet ihan...
  9. O

    Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

    Moi! Mittarissa kohta 31 ja ekaa lasta yrittämässä.
  10. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    Iltaa. Muakin alkaa nyt pikkuhiljalleen nyppiä tää kierron venyminen. Joo, tiedän, testata vois, mutta kun ei yhtään huvita taas kerran nähdä sitä negaa testissä... olis edes jotain oireita niin vois elätellä toivoa, mutta ei :D
  11. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    Onnea onnea Elisha!!! =) :heart: Mulla mahakivut nyt poissa, mutta eipä silti menkkoja näy eikä kuulu. Plääh, lienee kohta pakko tehdä se testi...
  12. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    Pahoittelut Kimpsu :hug: Vähän paskafiilikset täälläkin: viime yönä heräsin ihan _helvetilliseen_ alavatsakipuun, joka itse asiassa jatkuu edelleen. Ihan kuin olis ollut maailman järkyttävimmät menkkakivut potenssiin tuhat, olinkin jo varma että menkat alkaa oikein ryminällä, mutta ei. Kipu...
  13. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    Mä olen ihan täpinöissä täällä Elishan puolesta B) =) Toivottavasti se nyt tosiaan on plussa!! Vaikka onhan se, pakko olla... aivan mahtavaa!!! (.) Itselläkin sitten lähti sen verran homma lapasesta, että menin jo tilaamaan pari testiä... jos sitä sitten viikonloppuna testailis, ellei...
  14. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    Elisha, mä melkein uskaltaisin jo onnitella :heart: Niinhän sitä sanotaan, ettei ainakaan vääriä plussia ole...... ihanaa, toivottavasti se viiva vahvistuu!!!
  15. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    Varhainen huomen Clomisiskot!!! Vai ei saa pitää jännityksessä :) Yrittäkää nyt malttaa kun mäkin yritän :laugh: Kierto nyt vaan venyy jostain syystä, ja vaikka olenkin sanonut että toiveet on tällä kertaa olleet aika matalalla, niin kyllä se negan testaaminen aina hiukan mieltä vetää...
  16. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    Voi ystävät rakkaat, mm-72, Matilda2007 ja Rötväles!! :hug: Kyllä tää touhu oikeasti välillä vaatii ne kunnon itkut. Ei oo elämä oikeudenmukaista, ei. Mutta: nää on hei VASTA clomit. Jos ne ei auta, niin mahdollisuuksia on vielä vaikka miten! mm -72; mä olen kokeillut jo piikittelynkin, ja...
  17. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    rina82; äläs nyt yllytä ettei mulla lähde mopedi käsistä :laugh: Nyt jos kaapista löytyis ykskin testi, niin voi olla että ravaisin jo testaamaan... en muistanut ollenkaan, että flunssainen olo olis raskausoire, tosin nyt kun mainitsit niin olen mä varmaan tämän jostain lukenut ennenkin. Noh...
  18. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    Voihan ketales, olo on ollut tän päivän jotenkin flunssainen ja nytkin "pää hehkuu" eli olo on kuumeinen ja päätä särkee :( Kun nyt vaan ei vielä jotain kesäflunssaa tähän pukkais. Elisha; mä jotenkin luulen että tuo aaltoilu on ihan normaalia, tuskin ne sentään vaaralliisia on, ellei nyt...
  19. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    Tervetuloa uusille minunkin puolestani! PeePee, mullakin on yritystä takana pitkään, reilusti yli kolme vuotta. Hoitohistoriaakin pian sen kolmen vuoden verran. Enkä vieläkään aio heittää kirvestä kaivoon =) Toivottavasti ei nyt veny tää kierto, että pääsee taas uuteen yritykseen. Tosin...
  20. O

    Ovulaation induktio elokuussa

    KP29, hohhhoijakkaa. "Oireet" ja olot on ihan samat kuin niissä kaikissa muissakin clomikierroissa joissa EN oo ollut raskaana, eli menkkojen alkamista tässä vaan odotellaan. Ei oo tällä kertaa edes yhtään testiä ostettuna :) Halaukset, vilinäiti :hug: Toivotaan sulle ja muillekin...

Yhteistyössä