Hakutulokset

  1. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Keiju, joskus muinoin tuli luettua paljonkin, dekkareita lähinnä. Nyt viimeksi olen lukenut Jouni Hynysen Kesämiehen ja Juoppohullun päiväkirjat 1-4. Sopivan aivot narikkaan -tekstiä, ei haittaa vaikka lukuhetki keskeytyy, juoneen pääsee helposti kiinni takaisin :laugh: -Kiisumirri
  2. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Heippa kaikille! Yritin tänne jo aikaisemmin sepustaa jotain, mutta mihin lie hävinnyt.... :whistle: Siis..täällä Joelin 1-vuotis synttärit on vietetty ja mun vauvasta on tullut taapero :heart: Olen vielä elokuun loppuun kotona pojan kanssa, mutta sitten alkaa taas arkinen aherrus...
  3. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Voimia Shenda :hug:
  4. K

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Moikka kaikille! Ja paljon onnea kaikille odottajille ja vauvelin jo saaneille :flower: Meillä Joel täyttää kohtapuoliin jo 10 kuukautta :heart: Aivan älyttömän nopeasti on mennyt aika! Mäkin olisin jo toista viikkoa töissä jos olisin mennyt äippäloman jälkeen. Olen elokuun alkuun kotona...
  5. K

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Moikka kaikille! Pikaisesti kuulumisia...Joel sai viime perjantaina vihdoinkin ensiproteesin =) =) Sen käyttöä on nyt kovasti harjoiteltu ja ihan kivasti on homma lähtenyt liikkeelle. Se on ihan helppo laittaa paikoilleen ja ottaa pois sekä puhdistaa. Itse vähän vielä arastelen sen...
  6. K

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Heippa kaikille ja onnittelut vauvan saaneille :heart: Meillä Joel täyttää ensi viikolla jo puoli vuotta, kyllä on mennyt aika nopeasti :) Tällä hetkellä odotellaan maksusitoumusta sairaalalta, sitten olisi tarkoitus lähteä proteesin hakumatkalle Helsinkiin. Joulukuussa Joelin rintaa ja...
  7. K

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Heippa kaikille! Onnittelut kaikille vauvelin saaneille sekä onnittelut kaikille 2-vuotiaille. :heart: Meillä Joel on jo 4 kuukautta vanha, aivan ihana poika :heart: :heart: Keskiviikkona neuvolassa mitattiin painoa 6380 g ja pituutta 62,5 cm. Soseita ja vellejä on kovasti popsittu jo...
  8. K

    Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

    Pupulle ja perheelle oikein paljon onnea! :flower: :heart: Toivottaa Kiisumirri ja Joel
  9. K

    Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

    Iltaa kaikille! Poika on saatu yöunille ja nyt on sitä ns. omaa aikaa, joten päätin vähän kirjoitella kuulumisia. Joel on aivan hurmaava vauva, meikäläinen taitaa olla jo ihan sekaisin onnesta :heart: Alkuhan mulla oli vähän hankala, synnytys oli pelottava, imetys kusahti tykkänään ja...
  10. K

    Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

    Hei vaan! Ristiäiset sujuivat hyvin ja poikamme sai nimen Joel Veijo Valtteri :heart: Mies halusi J:llä alkavan nimen ja Joel oli ainut jonka kelpuutin. Mies keksi Veijon ja mä Valtterin eli kummankin mieleen jotain. Päivänsankari oli suht nätisti toimituksen ajan ja kiltisti poseerasi...
  11. K

    Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

    Heippa kaikille! Eilen käytiin pojan kanssa taas neuvolassa. Hyvin on kaveri kasvanut, painoa jo 4,4 kg ja pituutta 53,7 cm. Lauantaina meillä on ristiäiset. Kauhea vääntö oli pojan nimestä, hetken jo luulin hänen jäävän oikeesti nimettömäksi :laugh: Mutta nyt on kuitenkin sellainen nimi...
  12. K

    Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

    Heippa kaikille! Tuutilulla, huh sentään, onneksi kaikki on nyt hyvin :heart: Onnittelut myös vauvan saaneille :flower: Meillä pikkumies täytti perjantaina jo kuukauden, kyllä menee aika kuin siivillä! Käytiin neuvolassa ja painoa ukkelilla oli 3700 g ja pituutta 50 cm...
  13. K

    Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

    Moikka kaikille! Ylpeänä ilmoitan että meille syntyi ihana pieni poika 26.5. klo 01:51. Painoa pikkumiehellä oli 2790 g ja pituutta 48,5 cm. :heart: Minähän menin käynnistykseen 25.5. Käynnistys alkoi hillitysti ja hallitusti, päättyen hätäsektioon. Vauvan sydänäänet hävisivät jossain...
  14. K

    Lokakuun 2007 Taaperot Toukokuussa

    Iltaa vielä kaikille! Kävin tänään taas äippäpolilla ja lääkäri tuli siihen tulokseen, että aloitellaan synnytyksen käynnistystä maanantaina 25.5. klo 8. Raskausviikkoja olisi silloin tasan 39. Mun tausta, tämän hetken mielentila, (taas kerran) vähentyneen näköinen lapsivesi sekä lievät...
  15. K

    Lokakuun 2007 Taaperot Toukokuussa

    Voi ihania vauvauutisia, isot onnittelut Keijun perheelle! :flower: :flower: Täällä ollaan tiukasti vielä yhtenä kappaleena, tasan 2 viikkoa aikaa laskettuun päivään. :heart: Terkkuja kaikille Kiisumirriltä :wave:
  16. K

    Lokakuun 2007 Taaperot Toukokuussa

    Tuutilulla: Kyllä meillä Kirppu on Kirppu, tai tyttö tai tytsy :heart: :heart: Nimeähän me ei koskaan hänelle annettu, vaikka esim. hautakiveen olisi saanut nimen laittaa. Siinä lukee vain tyttövauva ja sukunimi. Tällä uudella tulokkaalla ei ole edes tekonimeä...varmaan joku ihme tapa...
  17. K

    Lokakuun 2007 Taaperot Toukokuussa

    Hyvää Äitienpäivää kaikille minultakin :heart: Vip kyseli tavaroista....vaatteet olen pessyt ja järjestellyt. Vauvan kassi ja oma on aikalailla pakattu. Kaukalo on sekä kaikenlaista pientä sälää, mobilea, tutteja ja tuttipulloja. Sänky ja vaunut on vielä eväät levällään maailmalla, vähän...
  18. K

    Lokakuun 2007 Taaperot Toukokuussa

    Heippa kaikille ja hauskaa vappua! Tulin vaan sanomaan, että meikäläisen la on tosiaan 1.6. Jos joku näistä kirjaa pitää (vaikka olen vähän "ulkopuolinen"). Eli tasan kuukausi enää, kääks! Terkuin Kiisumirri :heart:
  19. K

    LOKAKUUN 2007 taaperot, huhtikuussa

    Moikka taas! Eilen alkoi äippäloma ja loppusuoralla mennään :) Ollaan nyt käyty näytillä Lahdessa sekä Tampereelle ja vauvelilla pitäisi kaikki olla hyvin. Lapsivettä näyttäisi kuitenkin olevan normaali määrä vaikka välillä jo näytti vähentyneen. Lääkärin mukaan saattoi johtua ihan vauvan...
  20. K

    LOKAKUUN 2007 taaperot, huhtikuussa

    Moikka kaikille! Täällä mennään rv 32+0. Joskus ihan ihmettelen että näinkin pitkälle on päästy, meillähän mikään ei ole ollut itsestään selvää näissä vauvatoiveissa. Jäin nyt töistä 3 viikkoa aikaisemmin saikulle. Teen edelleen seisomatyötä ravintolassa ja kyllähän se jalkojen päälle jo...

Yhteistyössä