Hakutulokset

  1. soap

    Ystäviä ja leikkiseuraa Helsingistä (keskusta/etelä)

    Hei! Löytyisikö tätä kautta seuraa meille, 32-vuotiaalle äidille ja 4-vuotiaalle esikoistyttärelle Helsingin keskustan lähialueelta? Meille tuli vauva huhtikuussa, joten tytär lopettelee pian päivähoidossa. Muutenkin kyllä seuralle olisi tarvetta vaikka viikonloppuisinkin... Olemme aktiivisia ja...
  2. soap

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Onnea kaikille plussanneille!! Minut voinee poistaa listalta, vuotoa ollut kokoajan melko runsaasti ja eilen kun testasin niin todella todella haalea viiva oli havaittavissa. En oikein jaksa uskoa et raskaus jatkuisi. :( Onnea teille muille odotukseen!
  3. soap

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Lime: mulla oli ainakin se yksikin testi mihin ei meinannut tulla viivaa ollenkaan (tosin se oli illalla enkä ollut ollut kuin pari tuntia virtsaamatta)... Muutenkin epätodellinen olo et onko ees raskaana kun oireita ei juuri ole. Sama taisi kyllä mulla olla esikoisellakin et oireet alko vasta...
  4. soap

    Huhtikuisia 2011?

    Tervetuloa myös Lime26! Sullahan Napakissa on jo paljon oireita, mulla ei mitään vielä. Paitsi turvonnu olo, mutta en tiedä johtuuko raskaudesta vai yleisestä lomaylensyönnistä ym. ;) Mun puolesta voidaan tehdä pinosta virallisempi, ite en oo vaan hyvä tekeen noita listauksia... Mun tiedot...
  5. soap

    *Kolmekymppiset tokakertalaiset ELOKUUSSA*

    Hei kaikille! Perustelin tuossa huhtikuun 2011 pinoa, mutta siellä on niin hiljaista että ajattelin ilmoittautua tännekin. Etenkin kun täällä varmaan vielä yhtenevämmät elämäntilanteet porukalla, jos kaikki on kakkosen odottajia! Meillä tyttö 05/08 ja huhtikuun alussa 3.4.2011(?) lienee laskettu...
  6. soap

    Huhtikuisia 2011?

    Kiva että uusiakin on tänne tullu ja toivotaan että tulee lisää! Mäkin menin hätäpäissäni uuden testin vielä ostaan ja siitä tuli ensin nega ja sit vasta reippaasti testiajan jälkeen oli jotain tosi haaleaa havaittavissa (ja silloin olin kastanut tikun vielä uudelleen). Ihan siis sen takia...
  7. soap

    Huhtikuisia 2011?

    On se tylsää et kaikkee tollastakin pitää tapahtua... Onko silloin runsasta se vuoto? Mullakin on ollu vähän vuotoja ja ajattelin et testaan vielä uudelleen tässä joku päivä... :|
  8. soap

    Huhtikuisia 2011?

    Kemiallista raskautta, mitä se tarkoittaa? Iloita pitää ja toivoa vaan et kaikki menee hyvin! :)
  9. soap

    Huhtikuisia 2011?

    Tervetuloa NapaKissa! Kiva kun täältä alkaa löytyä kohtalotovereita! :)
  10. soap

    Huhtikuisia 2011?

    Meillä myös Sipsuttelija kyseessä olisi pikkukakkonen (ensimmäinen tyttö -08). Tsirpukka, voi harmii että olet noin monta keskenmenoa joutunut kokemaan, ei ihme että olet "varuillasi". Itelläkin on olo, ettei pitäisi nuolaista ennen kuin tipahtaa... Oon kertonutkin jo lähipiirillä, ei mulla...
  11. soap

    Huhtikuisia 2011?

    Et ole Tsirpukka vielä testannut vai? Mulla eka plussatesti torstaina ja la tein uuden, sellaisen joka näyttää viikot hedelmöityksestä; tulos 1-2 vk. Sain lasketuksi ajaksi 3.4. tai 7.4 riippuen kummalla kerralla on tärpännyt. :) Toivottavasti teillekin tulee toivottu tulos!
  12. soap

    Huhtikuisia 2011?

    Hei! Onko vielä muita huhtikuisia 2011? En ainakaan löytänyt pinoa, mutta täytyyhän muitakin löytyä!? Ilmoittautukaahan! :attn:
  13. soap

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

    Huomenta (sama viesti vielä tänne kuin tuonne marraskuun puolelle), pitästä aikaa kirjoittelen tänne. Olen ollut vain passiivisena lukijana pitkän aikaa... Katrinainen: meillä oli pari yötä ihan samanlaista, pahimpana toissayö jolloin vauva oli lähes kokoajan levoton (kuitenkin unessa) ja...
  14. soap

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Huomenta, pitästä aikaa kirjoittelen tänne. Olen ollut vain passiivisena lukijana pitkän aikaa... :) Katrinainen: meillä oli pari yötä ihan samanlaista, pahimpana toissayö jolloin vauva oli lähes kokoajan levoton (kuitenkin unessa) ja itkeskeli noin tunnin välein! Aina ei tissikään auttanut...
  15. soap

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    kiitos vastauksesta naukuri!
  16. soap

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    huomenta, flunssa vaivaa täälläkin. kertokaa joku kiltti pian, voiko nuhaista lasta ollenkaan nukuttaa ulkona?
  17. soap

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    moi pitkästä aikaa! Oon kirjotellu kerhon puolelle, mut täällä tulee käytyä kans lueskelemassa. :) summer: meillä oli ennen sama ongelma, vauva ei nukahtanut vaunuihin vaan piti aina sylissä nukuttaa ja sit laittaa varovasti vaunuihin. Jos muuten työnteli vaunuissa niin hän vaan huusi. Sit...
  18. soap

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Huomenta, onnellinen olen tietysti päällimmäisenä vauvasta ja siitä että kaikki on mennyt hyvin! Olen onnellinen myös parisuhteesta, hyvistä ystävistä ja lämpimistä väleistä lapsuudenperheen kanssa. Myös asumiseen olen melko tyytyväinen. Lisäksi ilonaiheena on alkava lomakuukausi (miehen...
  19. soap

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    moi taas, kateellisena niille joiden vauvat on nukkuneet hyviä pätkiä... Täällä nyt pari päivää nukuttu päivisin vain alle tunnin unia ja oikein mitään en kerkeä tehdä, varsinkaan nyt kun mieskin on poissa. Muutenkin hankalaa ollut kun nukuttaminen on yhtä taistelua meillä. Vauva ottaa kitisten...
  20. soap

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Iltoja, kyllä olette nopeita ja ahkeria kirjoittajia! Mutta minä pysyn taas lyhyenä ja ytimekkäänä: kiloja pitäis karistaa täälläkin, tosin nyt kun miehen kesis alkoi niin varmaan suosiolla lykkään projektia vielä kuukauden (syy se on tekosyykin). Jotain 6-10 kg voisin pudottaa. Meillä ollu...

Yhteistyössä