Hakutulokset

  1. S

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    täällä yks joka vähän haluis uuden vauvan :whistle: tää vauvakuume ei taida hellittää vaikka ois kuinka monta lasta tai ikää minkä verran. mut oon nyt ryhtyny pudottaa painoa ja käymään jumpassa. et oisin välillä vain itseni kans ja muistas et on elämää muuallakin. tämä on kova pala...
  2. S

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    moi bella mietin samaa kuin änkkäpöö tota konais kiinteän ruuan määrää päivän mittaan. jos yrittäisit lisätä sitä vähitellen. kaikki on itellä ainakin hankalaa välillä josnei saa nukuttua niin ei jaksa mitään uusia nukutus juttuja. meillä nukkunu koko ajan tississä vieressä ja olis kauhistus...
  3. S

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    huomenta pitkästä aikaa :wave: meillä sanni-lotta jo 7kk eilen täytti. 6kk neuvolassa pituutta 65.7 ja paino 7865g pieni kirppu. sai pelkkää tissiä 5,5kk ja nyt syödään puuroa,velliä ,lihaa,hedelmäsosetta. meillä oli aluksi hankalaa toi vellin syöttö kun ei huolinu pulloa ollenkaan,mut...
  4. S

    *HEINIKSET 2008*

    moi kaikille mammoille meidän sanni-lotta syntyi 14.6 ja laskettu oli 7.7 ollaan kohta 4kk. täysimetyksellä mennään ja meillä ei oo nukkuttu yhtään täyttä yötä. yleensä äidin tississä yöt ja en ole varma et monesti syö oikeasti. myös päikkäritnukutaan iso siskon kans pari tuntii päiväsä...
  5. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    moikka pitkästä aikaa :wave: PALJON ONNEA kaikkille vauvan saaneille. en ole kerinny käydä koneella kun on tota tohinaa täällä kotona. sanni-lotta on tosi rauhallinen tyttö mut sisko 1,8 järjestää meille ohjelmaa. mies lähtee huomenna töihin ja minä jään sit ekaa kertaa lasten kans kotiin...
  6. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: :hug: kävinpä yks päivä jo kirjoittamassa mut neiti 1,7v kerkes just ennen viimeistä painallusta lähettää mun tekstin bitti avaruuten :kieh: vauva voi hyvin syö tissiä ja nukkuu. minä itse sain kohdun tosi kipeäksi juhannuksen aikaan kun...
  7. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Onnea titta-83 :hug: :flower: :heart: täälläkin kotiuduttu pikku-lotan kanssa tänään :heart: vedet meni sit 14.6 klo.1345 ja tyttö syntty klo.16.18 paino 3100g,pituus 48cm ja pipo 34. rv.37+1 isikin kerkes mukaan synnytykseen :D hyviä vointi teille kaikille :wave: senttu...
  8. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    onneksi tirpiäisen kaunolla oli sit kaikki kunnosa :heart: omaa napaa olin toissa yön saikkulla mut ei vielä tullu lasta :laugh: mut eilen alko sit vähän limaa irtoo,mut makasin kyllä kiitettävästi kun mies oli päivän kuopiossa eikä ois siihen hätään kerinny mukaan jos lähtö ois tullu :p...
  9. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    eipä eilinen pupuilu aiheuttanut synnytystä vaan oli todella hyvä yö :heart: :p neuvolassa käyty painioa parissa viikossa tullu 3kiloa :whistle: rr 126/89 pissa puhdas paastosokeri 4,9 hb 137 sf 37 :o vatsanympärysmitta muhkea 117cm pitäs varmaan kiinnittää huomioon...
  10. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    täällä on sit käyty tänään tarkistaa tota kanavan tilannetta ja otettu käyrää saikulla. ei vielä jääty synnyttää ;) mut siellä ei oo ku joku lima jäljellä ja kahdelle sormelle auki :o käyrään ei tullu kunnon supisteluja,muuten vaavin sydän äänet hyvät jaliikkeet :heart: toivottavasti...
  11. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    huomenta mammat taas on valvottu yö, alkuyö vessassa ravattu ja sit noustu neljä jälkeen kattoo yks leffa, sit takas nukkuu |O tyttö meni tänään tarhaan niin on kyllä hiljaista tässä kotona. mut soitin vanhemmalle tytölle ja lähdetään ulos syömään niin ei aika pitkäksi :p mulla on...
  12. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    täällä taas herätty neljän aikaan :whistle: ennen sitä vielä ravattu kolmesti vessassa |O ei niitä liikkeitä täällä tarvitse kuin kymmenen tunnissa saada ja niin oli 20v sitten kun esikkoa odotin :heart: eikä myöskään koko päivää. mulla kun on tosi huonosti tuntunut tässä odotuksessa...
  13. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    ONNEA TULEVILLE MORSIAMMILLE :hug: :flower: :flower: täälläkin valvotaan aamuyöstä :kieh: mulla on vanhin tyttö 20v,muutti marraskuussa omilleen,on käyny tällä viikolla joka päivä hoitamassa pikku-siskoa 1,5v mun apuna ja samalla auttaa kotihommissa.muuten pikku-neiti on hoidossa...
  14. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    noi pipsan27 kivut kuulostaisi supistuksilta tai sit vain päivän mittaa koituvasta rasituksesta. mulla oli tota repimista vatsata kun yritin viime viikolla siivota,mut rauhoittui levossa. olenkin voinut aika hyvin kun en nostele enkä kyyki lattioilta tavaroita. tänään onkin mennyt päivä...
  15. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    haleja kaikille äitinsä menettäneille :hug: kuulun myös itse niihin,mut aikaa 12v.kyllä se vaan muistuu mieleen odotusaikana. oma (.),onneksi se liman tulo loppu. nyt olen pessyt vauvan vaattet valmiiksi. turvaistuin on vielä lainassa,sairaalakassa laittamatta,mut kyllä mies osaa ne...
  16. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    tänään vasta rupes tulee tota limaa,mut pelottaa et tulee äkkilähtö. varsinkin nyt kun vauvan pääkin jo alhaalla. viimeisin alatie synnytys kesti n.36min. :o maanantaina oli tota kanavaa sormin 1.5. senttu ja lotta
  17. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    sectiosta vielä!! ei se puudutus kamala ole,kun on ihan tunnoton olo rinnoista alas asti. onhan se outo kun ei tunne ruumiistaan :o kävin neuvolassa tänään kaikki kunnossa,mut nyt on joka vessa reissulla tullu LIMAA PAPERIIN. rupes jännittää et milloin tulee lähtö. ei kuitenkaan...
  18. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    vaavi sängystä meillä oli tuo käytössä tuolla neitillä viimeksi. oli tosi kätevä kun voi liikutella mukana ja on vaunuja pienempi kooltaan. tilataan myös tällä kertaakin toi sänky. ainut huoli et miten kovaa kyytiä saa siskoltaan :/ meillä myös on tuollainen vauvakeinu ja siinä neiti...
  19. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    täällä yks joka uni vaikeuksista :kieh: monena aamuna olen jo ylhäällä jo 3-4 aikaan ja sit pitää ruveta uudelleen nukkuu ku muut on menneet kouluun,tarhaan ja töihin. kyllä tympii kun tekis mieli lähtee tekee jotain muuta ku maata. :( olen kyllä viikon verrn tehnyt ruokaa,siivonnut...
  20. S

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    NiiVe mullahan oli kans toi kipu tossa ylämahassa ja kesti n.päivän välilä helpotti. mut nyt poissa ja en uskalla syödä kuin vähän kerrallaan. mut voi olla vatsatautiakin kun näkyy olevan sitäkin liikkeellä :kieh: senttu ja lotta 33

Yhteistyössä