Hakutulokset

  1. Käpe

    vaatekaappeja

    Meidän pitäisi vaihtaa taloomme uudet vaatekaapit kolmeen makkariin. Onko kokemuksia hinnoista eri kauppojen välillä? Jotain kolmen sarjaa 60 cm olen ajatellut ja suht selkeää linjaa. Kertokaapa, jos olette hankkineet.
  2. Käpe

    Vinkkejä Dubain matkaa varten?

    Hei! Mekin ollaan varaamassa Dubain matkaa, mutta olisiko teillä hyviä hotelli vaihtoehtoja? Meillä kaksi lasta 2- ja 4-vuotiaat, eli lasten ehdoilla mennään. Ollaan kovia olemaan auringossa ja uimaan, mutta olisi kiva olla lähellä ostoskeskuksiakin. Mikä on todellinen lämpötila dubaissa tähän...
  3. Käpe

    Onko lasten vanhemmilla oikeus...

    Riippuu tapauksesta.
  4. Käpe

    raskausoireketju(mahd.)

    Loistava ketju! Kiitokset siitä! Mulla seuraavanlainen tarina (sorry, pakko laittaa vähän taustaa, kun en oo ennen tänne kirjoitellut): Renkaalla ehkäisty pari vuotta ja perhesuunnitteluneuvolassa sanoivat, että renkaan voi ottaa pois koska tahansa. Nyppäsin sen siis n. 2 viikkoa sitten pois...
  5. Käpe

    Ystäviä tampereelta?!

    Minä tahtoisin kamuja joilla olis suurinpiirtein samanikäinen lapsi kuin minulla.Oon siis tampereen hervannasta ja mulla on viivi tyttö 9kk. Me kaivattais seuraa puistoon,rannalle,kahville jne. =)
  6. Käpe

    ENTEROROKKO

    Onkos kellään kokemusta kyseisestä taudista? Kauanko kestää ja tarttuiko muihin lapsiin? Meillä oltiin 4 päivää kovassa kuumeessa. Nyt kuume helpottanut, mutta suu on täynnä rakkuloita ja erittäin kipeä. Ikenistä ja rakkuloista vuotaa verta. Ei syö mitään ja juominenkin tuottaa tuskaa.
  7. Käpe

    korkea kuume ja rakkuloita suussa

    Onko kellään ollut vastaava ja mistähän johtuu? Meillä poika 1 v 8kk, kolme päivää kovaa kuumetta 40 astetta ja ylikin. Kuume jatkuu edelleen ja nyt kolmantena päivänä suuhun ja huuliin tyllut rakkuloita. Tulehdusarvot korkeat 89. Syö ja juo huonosti. Kauankohan mahtaa kestää ja onko tarttuvaa...
  8. Käpe

    2-3 kiloa pois?

    Onko mitään pikadiettiä millä saisi kuukauden aikana 2-3kg pois? Käyn erilaisisissa jumpissa 2-3krt viikossa lisäksi käyn lenkillä ja callaneticsiäkin teen lähes tulkoon jokainen päivä. Eli, liikuntaa ei tarvita. En ole ylipainoinen, mutta parikiloa pitäisi saada pois, kun olemme lähdössä...
  9. Käpe

    värilliset kaluluspaidat?

    Onko kellään tietoa mistä löytäisin pojilleni 92cm ja 104cm paidat. Paidat pitäisi olla limenvihreät ja vaaleán punaiset tai mustat.
  10. Käpe

    pojan pissan kirvely

    Meillä poika 3.4v ja eilen kävimme lääkärissä kun poika ei yksin kertaisesti pystynyt pissaamaan. Lääkäri teki pikatestin, mutta ei löytynyt mitään ja määräsi lääkekuurin. Pissaaminen kirvelsi ja sattui niin paljon, että hän ei pystynyt pissaan illalla ollenkaan. Yölläkin itki, kun satui niin...
  11. Käpe

    Bulgariaan

    Me oltiin viime kesänä 7kk ja 2.5 vuotiaan kanssa Bulgariassa. Mitään rokotuksia eikä maitohappobakteereja otettu. Kaikki säästyi mahataudeilta. Hotellimme oli neljän tähden Riu Helios ja pääasiassa söimme hotellilla, koska kaikki kuului hintaan. Nuorimmalla oli omat piltit mukana ja vaipat...
  12. Käpe

    LANZAROTE play blanca

    Ollaan lähdössä ensi perjantaina, onko kellään kokemuksia paikasta ja Finnmatkojen hotellista Blue village playa Flamingo? Mukaan lähtee 1v ja 3v lapset. Onko kokemuksia vielä puolihoidosta, millaiset ruuat?
  13. Käpe

    Mitä maksaa nämä ?

    Puuhapeten autot maksavat 13-19? riippuu vähän autosta. Hyrre taisi olla halvin. Meillä pojalla on näitä autoja ja miksikään eivät ole menneet, vaikka kaksi vuotta on leikitty, heitelty ja hiekkalaatikollakin ovat käyneet. Tomi traktorikin ja reetukin löytyy. Hinnat pyörivät siinä 15? tienoilla...
  14. Käpe

    ongelmia pingpongista tilaamissa Hartaneissa?

    Tilasin kesällä Hartanin kolmipyörä rattaat pingpong nettimyynnistä. Nyt olen havainnut, että vaunuissa ei käänny enään etupyörä niin kuin pitäisi, sekä se on jotenkin hemppa. Lisäksi työntöaisa on löystynyt tai siinä on ns. klappia. Mitenkä nyt pitäisi menetellä? Onko kellään ollut vastaavaa...
  15. Käpe

    Italialainen maito?

    Olimme viime kesänä 1.6 vuotiaan lapsemme kanssa. Hän joi ihan paikallista maitoa ja tein puurotkin siihen. Ei tullut mitään vaivoja, mutta kaikkihan ovat yksilöitä. Mihin päin Desenzano olette menossa? Olemme lähdössä 29.8.myös sinne.
  16. Käpe

    kolmivuotias huono syömään!

    Meillä marraskuussa kolme täyttävä poika, eikä suostu syömään oikein mitään. Tietenkin herkkuja menisi vaikka kuinka, jos annettais. PAri kuukautta sitten söi vielä vaikka mitä, mutta oksentaa heti jos ei halua syödä. MIkä neuvoksi?
  17. Käpe

    Bulgaria/ maito matkoilla

    mulla oli pojalla muutama "maito trippi" mukana, siis trippi purkissa olevaa maitoa. Mutta ei varmasti ole mitään väliä vaikka viikkoon ei maitoa saisikkaan, kunhan muistat juottaa vain tarpeeksi.
  18. Käpe

    Italia

    Voitko kertoa, mitä voisi Milanossa tehdä kolmivuotiaan ja yksivuotiaan kanssa? Muu porukka menee Formulakisoihin ja me jäädään hotellille. Onko lähellä mitään huvipuistoa, eläintarhaa tai muuta vastaavaa? Olemme hotelli concordessa (V.le Monza, 132)
  19. Käpe

    VENBU TEMBUMAA tallinna

    Millainen paikka, tekeekö kolmivuotiaan kanssa mitään?
  20. Käpe

    PINGPONG-toimitukset

    Sain tänään Hartan skater S:t saksasta ja tilasin niihin hoitorepun samaa sarjaa. Mutta... Reppu oli eri mitä piti ja kehuivat siellä, että laittoivat siksi toisen laisen, koska se mitä tilasin oli loppu. Mitä pitäisi tehdä reppu oli aika hintava n.60? ja toimitus takaisin saksaan maksaisi 40...

Yhteistyössä