Hakutulokset

  1. M

    Pientä kyselyä autoistanne

    Audi a6 automaatti ja kaikilla mausteilla, kulutus huipussaan(mut minkäs teet ku kyseisen auton halusi ja ittehän bensani maksan) kolmelle juuri passeli
  2. M

    LAURI-kilpauto DVD

    pitäisi olla jo kaupoissa...mulle tuli viime viikolla...tilasin leffa-kerhosta
  3. M

    Miksi kissa tekee tämmöstä

    kokeile leikittää sitä...meillä 10v kissa hyppi ees taas yks päivä ... siis ulos-sisään-ulos jne... leikitettiin niin rauhoittu hiukan ja myös leikatuilla kissoilla voi tulla kiima oireita... musta kyl toi kissasi kuullostaa ihan terveeltä
  4. M

    missä sun raskausarvet on?

    1raskaus takana, arpia rinnoissa ja reisissä (todella paljon)...ovat kyl vaaleita mut niitä on niin paljon et näkyy :'( tosin rintoihin tuli jo teininä ja mahaankin tuli muutamia silloin kun lihoin nopeesti ja sit laihdutin pika pikaa...nyt raskaus aikana ei mun mielestä ole masuun tullu...
  5. M

    Ei kai kukaan, jonka bmi ylittää 25 enää harrasta seksiä???

    Kyllä ja parasta kyytiä saankin
  6. M

    4vee hoidossa, äiti vauvan kans kotona?

    tekee hyvää teille kaikille, vauva saa pelkästään sut päivisin, sinä saat itselles aikaa kun vauva nukkuu päivällä ja 4vuotias saa kavereita ja erinlaista puuhaa päivisin ja sit illat ootte kimpassa ja puuhaatte keskenään kaikkea kivaa erinlaisella panostuksella ku ennen... tiedän monta...
  7. M

    Milloin syöttötuoliin ?

    meidän poika on 6kk ja olen nyt noin kk aina silloin tällöin syöttänyt syöttötuolissa...kyl se ilmoittaa milloin ei jaks aenää istua, sit vaan oon nostanut sitteriin jatkamaan, meil kyl jaksetaan jo purkillinen ruokaa syödä istualleen
  8. M

    Harmittaa... Mies piti "kotipäivän" eikä sitä sitten...

    tuttua mut mä kyl ärähdän ja pakotan ton ukon olemaan myös pojan kanssa...nyt se on kyl tajunnu ton ettei tarvii enää komennella. Kyl isän on oltava ainakin tunti per päivä lapsen/lasten kanssa (TÄMÄ ON MINUN MIELIPIDE!)
  9. M

    Minkä ikänen on vauva ollu

    eiks sitä vaihdeta sit ku vauva ei enää mahdu koppaan taikka se ei enää pysy siinä (siis kääntyy tai nousee istumaan) toiset vaihtaa myös sit ku vauva ei eenää viihdy siinä
  10. M

    Kauanko odottaisit pakettia?

    huomenna jos ei 14 mennessä ole postiin tullut niin sit ei ole pakettia laittanut....kannattaa soittaa postiin ja kysyä et onko sun nimellä tullu pakettia(selitä vaik asia ja sano et jos ei ole niin ota yhteyttä poliisiin) paketin pitäisi viikon sisällä tulla lähettipä sen sit vaikka inarista...
  11. M

    miten käsitellä jauheliha 6kk:lle vauvalle?

    kiitos neuvosta just tätä mietin et millä sen sit "muussaan" Olen kyl antanu lihaa,kanaa ja kalaa reilun kk:n, neuvolasta kyl olen luvan saanut ;) mut kaikki olen ostanut valmiina joten nyt ajattelin tehdä tämän itse kun tuolta kaapista löytyy tuota peruna-maissi sosetta
  12. M

    miten käsitellä jauheliha 6kk:lle vauvalle?

    Siis kysymys tulikin jo otsikossa....ajattelin sekoittaa jauhelihaa peruna-maissi soseeseen jotta tulisi vähän täyttävämpi ruoka, mut miten sen jauhelihan teen... keitän ja ? voiko sitä sit pakastaa?
  13. M

    Ostaako joku kaikki vauvan ruoat kaupasta?

    meillä on lasin ja metallin keräys astiat tossa korttelin päässä, koulun parkkipaikalla...siihen vien purkit joka toinen päivä (niitä tulee 3-5/pv)
  14. M

    Ostaako joku kaikki vauvan ruoat kaupasta?

    :wave: minä ostan, päivällä en halua tehdä ruokia pakkaseen, koska haluan olla lapsen kanssa ja illalla kun saan lapsen nukkumaan niin en jaksa enää keittelemään ja soseuttamaan tarkoitus olis kummiskin jossain vaiheessa itse tehdä (viim sit ku syö samaa ku me muut ;) )
  15. M

    Lottositko?

    4 oikein JEEEE =) (11.90?) kyl tää kannattaa :p
  16. M

    Mitä vaate ym. ostoksia vauvalle ä-pak. lisäksi? Auttakaa!

    vohan sen pukea mut iso se on (tai ainakin meillä oli)... mie ostin uuden 58/62 muistaakseni...se oli sopiva mun mielesä, mahtu allekkin paksumpaa
  17. M

    Jo on lasten aterimilla hintaa! (Huuttisjuttu)

    no joo on kyl kalliit jos ei alle 49 lähe..täällä noi samat on kyl 35? koska olen omalle pojalle niitä ajatellu mut en ole raaskinut tohon hintaan ostaa mut tuolla huutiksessa toiset pyytää pa..alta paljon....
  18. M

    oletko tekemisissä paljon serkkujesi kanssa..

    olen isän puolelta yhen serkun kans(niitä ois yht 3) (nähdään kerran vk:ssa ja soitellaan usein) ja äidin puolelta olen kaikkiin (eli2)Käydään kylässä noin kerran kk mut mesetetään aika usein.
  19. M

    Rota-rokote ja tartunta

    meille taas sanottiin et viiko pistoksesta niin silloin ulosteessa on sitä virusta ja ei tartu terveeseen aikuiseen, eli kehoitti lapsia ja vanhuksia välttämään koskettamasta vauvan kakkaan...ja käsien pesu+desifiointi pyllypesujen jälkeen ja mielellään pyllypyyhe kertakäyttöseksi pari...

Yhteistyössä