Hakutulokset

  1. M

    Porvoosta päivää

    Kuinkahan monesta jutusta olen tuon Porvoosta päivään bongannut.. Yöks. Minusta on tullut ihan allerginen tuolle Porvoosta päivää -ilmaisulle. Yöks. Omakin elämäni on ollut sellaista Porvoosta päivää -elämää, että uskon, että monenlaisia tarinoita on ihan oikeasti olemassa. Tiedän, että...
  2. M

    Laskuri Facebookiin?

    Tiedättekö miten faceen saa liitettyä laskurin? Olen tehnyt laskuri.net sivuilla laskurin, mutta sitä ei saanutkaan suoraan liitettyä faceen. Kokeilen nyt tässä samalla, onnistuuko liittäminen tähänkään... Ja jos onnistuu, niin samalla pääsen vouhottamaan tupakoinnin lopettamistani......:D...
  3. M

    Unihalvaus

    Onko kenelläkään kokemusta unihalvauksesta? Läheisenii siitä kertoi, koska netistä lukemansa perusteella itsellään epäili tuota olevan. Ko. läheinen meinasi, että oli helpottunut, kun lukemansa perusteella se on ihan yleistä. Itse en ollut koskaan kuullut unihalvauksesta mitään. Tietenkin...
  4. M

    Vähän myöhäinen vuorokaudenaika kysymykselleni... ja liittyy vain jouluruokaan... :)

    Tässä lanttu- ja porkkanasoseita valmiiks keitellessä tuli mieleen, että mitä, jos porkkanalaatikon tekisi samoin kuin lanttulaatikon...Olisikohan maukkaampaa ilman sitä riisipuuroa? Pienenä rakastin porkkanalaatikkoa, mutta nyt on muut laatikot vieneet voiton. Varmaan joku on kokeillut...
  5. M

    "Uuden vuoden lupaukset"...että mä inhoan niitä....

    Ja silti itsekin ajattelen, että ensi kesään mennessä kyllä laihdun ainakin 5 kiloa (realistinen tavoite kyllä, kun kiloja pitäisi saada pois ainakin kymmenen *Jope Ruonansuun äänellä ainakin kaksitoista*...) Mutta enhän minä sitä nyt aloita, vaan vasta ensi vuonna.... Ärsyttävä mukamas...
  6. M

    Parveketupakointi

    Harvoinpa minä teen aloituksen, mutta nyt sen teen. Parveketupakoinnin kieltäminen...hmm. Itse poltan, mutta kovasti haluaisin toki eroon siitä. Ok, että työpaikkani on savuton, en polta siellä. Ok, että ravintolat on savuttomia, käyn niin harvoin, ei haittaa. Mutta jos mun KOTIA...
  7. M

    Huippumalli -ohjelma

    Mä kattelin jotain huippumalli-ohjelmaa tänään ja mua jotenki huvitti ja jopa nauroin ääneen, ku yks pienen pojan äiti sano, että hän on kotona avoimesti alasti, ku ei halua, että pojasta tulee homo... Tiiän kyllä, että noissa ohjelmissa tahallaan provosoidaan, mutta ku oikeesti tunnen...
  8. M

    Meiän tunnollinen netti-ihminen (ainaki vielä...)

    Meiän 8-v tyttö kysyi multa eilen, että saako hän kuunnella netistä kappaleen, jossa on yksi ruma sana.... Kyseessä oli PMMP:n rusketusraidat. Lupasin, että saa kuunnella. =) Seuraava kysymys oli, että entäs se, jossa on kymmenen rumaa sanaa, mutta joita ei oikeesti sanota. Arvasin kyllä...
  9. M

    Lauantai-illan vanhain tanssin innostamana kysyn...

    Tässä tunnin ajan ainakin selaillut youtubea tuon ketjun innoittamana (kiitos =) ) ja tuli mieleen kysyä, muistatteko, mistä omat vanhempanne tykkäsivät, kun olitte pieniä/nuoria. Mä muistan, että äiti tykkäsi Jukka Kuoppamäestä ja isä Aretha Franklinista. Kai ne muistakin tykkäs, mutta...
  10. M

    Kotimaisen musan ystävät

    Laittakaa linkkejä omasta mielestäsi hyvään kotimaiseen musaan. Pliiiiiiis ja kiitos =) Tässä kuluttanut aikaani youtubessa ja jos vaikka löytyisi jotain uutta tätä kautta. Tai sitten vanhaa, minkä olen jo unohtanut. Siis kiitos ja pliiiiis :D
  11. M

    Sanonnoista ym.

    Mä lähetin tyttärelle (21v) synttäriviestiksi "onnea onnea onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa" tahallani ihan järjettömässä järjestyksessä. Ja sit tuli mieleen, että tajuskohan tyttö ollenkaan.... Ja soitin perään...Oikein arvasin, tyttö oli ihmetellyt viestiä, ja ajatellut, että jotain...
  12. M

    "Perinteiset synttärit"

    Onko kukaan vielä niitten perinteisten synttärien kannattajia? Mä en aio luopua siitä, että synttärit vietetään kotosalla. Ja kakkuna saa olla ihan tavishölmönnäköinen kakku. Ja leikkeinä ne tavisleikit =)
  13. M

    Jos olist eläin....

    Mikä olisit? Oikeestaan mä vihaan tätä kysymystä, ku epäeläinihmisenä en haluis olla mikään eläin, heh. Mutta tänään kuites tuo kysymys tuli mieleen ja rupesin miettimään kysymyksen tai oikeestaan vastauksen merkitystä..... Ja löysinkin merkityksiä, vaikka ensin tosiaan tuhahdin...
  14. M

    Kertokaa, mitä on vapaa kasvatus

    Kun tuohon sanaan törmää niin usein. Omassa lapsuudessa/nuoruudessa vanhempani saivat kuulla moitteita vapaasta kasvatuksesta. (koska isot siskoni pitivät bileitä) Meitä ei kuritettu ikinä, meille riitti vain isän "tietty yskähdys". Meistä on tullut aika normaaleja aikuisia. Oikeestaan en...
  15. M

    Pidetään huolta -kerho

    Eikö se ole se entinen Hyvä Sydän -kerho? Mä halusin pitkästä aikaa kirjautua sinne, mutta salasana ei tainnut olla sama ku ennen (tai sit mä muistin sen väärin) Muistaakseni sen sai paljastaa y-viestillä muutkin kuin perustaja Keittiönoita. Ainakin näin oli Hyvä sydän -kerhossa. En tiiä...
  16. M

    Paras euroviisu

    Etin kyllä youtubesta ihan muita juttuja, mutta tää pomppas sieltä tyrkylle. Elikkä tuli mieleen euroviisut....heh. Mä oon kattonu euroviisuja tuhat vuotta ja kyllä tämä on niistä paras voittaja! Ite kisoissa ei sytyttäny ollenkaan, mutta jälkeenpäin ku kuullu radiosta, niin oon ihan...
  17. M

    Oletko fanittanut jotain muusikkoa/bändiä/artistia kauan?

    Tästä Madonna-huumasta mieleen tullut kysymys. Siis mainitse henkilö/bändi, mistä oot tykänny aina ja tykkäät vieläkin. Mulla Ismo Alanko musiikkeineen on vaikuttanu elämässäni Hassisen koneen alkuajoista lähtien. Myös J.Karjalainen on ollut kauan mun kuvioissa, mutta se ei ole just tällä...
  18. M

    Astiakeskustelusta huvittuneena kyselen

    Kenelle kelpaisi juhlapöytään vaikka Tiimarin astiat? =) Ainaski mulle :wave: (ja tuo Tiimari oli vain esimerkki) Mä oon kyllä muutenkin kaikenlainen "merkki" -kammonen.... =)
  19. M

    Mitä tulee mieleen näistä sanoista?

    Eihän sitä tietty voi tietää, mitä sanottaja itte ajaa takaa. Mutta tuleeko mitään mieleen? Mulla tulee mieleen, että on ollut aamuyön epätoivoinen olo. Ja blaa blaa blaa. Elämä on vakavaa, mutta vieläks sitä kaljaa on...blaa blaa blaa (ois niin paljon sanottavaa, että ei kukaan jaksas lukee...
  20. M

    Diagnoosit

    Tuosta eräästä ekaluokan viivästymis -ketjusta tuli mieleen, että melkeen kauhistuttaa, ku tuntuu, että kaikenlaisesta käyttäytymisestä tehdään joku diagnoosi. Tuossakin ketjussa mainittiin joku diagnoosi (oliko se nyt add) ja mun mielestä tuossa "taudin" kuvauksessa ei ollut mitään...

Yhteistyössä