Hakutulokset

  1. D

    Oma mustasukkaisuus ahdistaa

    mikke66: itsellä täysin sama tilanne + extraa.. tiedän kuinka vaikeaa on elää mustasukkaisuuden hallitessa ja tiedän kuinka se hajottaa ihmistä. meillä siis mies istuu silloin tällöin chateissa ja kun olen vierestä seurannut niin aina välillä laittaa kommenttia naisille. hänen messengerissä...
  2. D

    pettääkö kaikki miehet?

    olin ex:än kanssa melkeen 4 vuotta yhessä. luotin sokeana ja hän kävi joka viikko baarissa, itse harvoin olin mukana.. loppujen lopuksi selvisi että oli löytänyt toisia naisia.. nyt uudessa suhteessa ja huomaan olevani ihan vainoharhanen ja mustasukkanen ihan turhaan, ja nyt kun mies on käynyt...
  3. D

    Keskustelukaveria 02-alueelta..

    Olen 21 vuotias 3 tytön äiti ja kaipaan keskusteluseuraa. Paikkakunnalla jolla asumme ei ole yhtään ystävääni jäljellä, kaikki ovat muuttaneet isomille paikkakunnille. (turku 80km & helsinki 120km) Mieheni on 2-vuorotyössä ja varsinkin hänen ollessa iltavuorossa olen todella yksinäinen.. Olisi...
  4. D

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    tiistai-iltana 7.8. menin näytille synnärille ku liikkeet oli hiljasia ja jotain tuntu pari kertaa lorahtavan kuten täällä epäilin. vauvalla oli kaikki ok mutta lapsivettä tuli, joten jäin osastolle. torstaiaamuna 9.8. lääkäri katso tilanteen ja sano painoarvioks 2,6g + että lapsivettä on...
  5. D

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    JoannaH: Onnea vauvan hakuun :flower: Heti aamusta tuun kertoilemaan "ihania" juttuja.. Mä oon huomannu että en voi käydä vessassa enää isommalla hädällä.. Tulee todella tuskaset supistukset sen jälkeen |O On se ihme jos ei torstaina tuolla alapäässä mitään muutoksia oo tapahtunu, sen...
  6. D

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    KUUMUUS |O JoannaH: Pidän peukkuja että sun synnytys lähtis käyntiin illan/yön aikana =) Kuten kaikille muillekin jotka vuoroaan odottelevat! Mä tänään puuhastelin aika reippaasti ja sit ku aloin rauhottumaan ja kävin vessassa ni iski semmoset krampit/supistukset etten meinannu pöntöltä...
  7. D

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Iltoja! Kuumuuteen läkähtyy |O Tytöt jäi mun vanhemmille yökylään ku huomenna heti aamusta mennään miehen kans hoitaa asioita. Nyt on ihan hiljasta ja orpoa, varsinkin kun olen yksin kotona :'( Supistelu jatkuu muttei kovin kipeänä, kuitenkin hiukan häiritsee puuhia.. OmituinenOtus...
  8. D

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Juu voihan se. Itsellä todella huono yö takana, koko yön jomotti menkkamaisesti ja siinä 4 aikaa alko supistukset. 10 min välein, kävin kaks kertaa suihkussa mikään ei auttanu. välillä sänkyyn makoilemaan ja oli pakko taas mennä pitkin asuntoa.. jossain vaiheessa olen sitten nukahtanut, mut...
  9. D

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Minä taas :) En varmaan oo ees maininnu että meillä kun on kaksi lasta ennestään ni ovat kaksoset. No kuitenkin.. Synnytys heistä kesti vain 5h40min, sitä ennen kaks kuukautta vuodelepoa sairaalassa. Nyt pelottaa kun tämä uusi tulokas lähtee syntymään että mennäänkö vielä nopeampaa vauhtia...
  10. D

    kaksosten jälkeen seuraava synnytys

    tämä kiinnostais myös minua. kaksoset kohta 3v, synnytys kesti heistä 5h40min ja nyt kolmosella laskettuaika tän kuun lopulla.. jännitän että onkohan eessä todella nopea synnytys vai ehdinkö mukaan ja "nauttimaan" synnytyksestä??
  11. D

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Mulla kanavaa jäljellä 1,5cm mut suu ainakin viimeks oli kiinni, joten kysyn tyhmänä että miten mulla on tunnettu vauvan pää?:ashamed: Ei vissiin sit vaikuta onko paikat auki, lääkäri tuntee kuitenkin? Viimeks kun tehtiin sisätutkimus (kaks viikkoa sitten) ni sano että ihan selvästi pää...
  12. D

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    emmasofia: meillä on sama synnytyssairaala :) Mulla tuntuu kauheen paineentunne kokoajan takalistossa mut vauva kai sinne painaa ku on niin alhaalla. Mut nyt on alkanu jomottaa oikeen jalan sisäreisi ja välillä tulee kipeitä supistuksia... Nyt ei vielä sais alkaa syntymään, ens viikon...
  13. D

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Onnea tuhannesti kaikille pikkuisen jo saaneille :heart: Mua ei tuolta listalta löytynyt, laskettuaika on 27.8. ja synnytyssairaala on SAS. En muista onko listaan merkattu kuinka mones, mutta meillä kyseessä on kolmas :) Tänään oltiin koko perhe mustikkametsässä, ei sieltä paljoa löytynyt...
  14. D

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Iltoja kaikille tasapuolisesti =) Onnittelut kaikille jotka nyytit tällävälin ovat saaneet kun oon ollu pimennossa :flower: Itsellä oli tänään neuvola: rv 36+1, painonmuutos vko 200g rr 95/45 sf: 30cm (viimeks 29) mahan ympärys 98 1/2cm (viimeks oli 99cm) rt vauva...
  15. D

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Pauzi: Mulla oli alussa kans tulehus, ja neuvolasta sano että jos tulee samanlaisia oireita ni voi hakea saman pakkauksen apteekista uudestaan. Mut kannattaa ehkä silti kysästä, koska sit ne voi kuitenkin sanoa että miks et meille soittanu ensin ja kysyny... Hei te jotka olette aiemmin...
  16. D

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Vähän olen kade sulle Hemu2 kun saat pikkuisen jo syliisi. Onnea huomiselle :flower: Vettä tulee todella rankasti, toivottavasti lakkaa kun pitäis lähteä ajelemaan. Meillä on asunnon katsominen tänään iltapäivällä, toivon todella että me se saataisiin mutta kuulemma on paljon katsojia...
  17. D

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Sillon ku olin vuodelevossa sairaalassa ni tultiin ottaa sydänkäyrää vauvalta ja kätilö just koitti masua ja ihmetteli et eikös mulla mee supistus ollenkaan ohi.. Lämmin tässä tulee mut ei mitenkään niin kipeitä ettenkö kestäis olla kotona. tuleva mami: aika hyvältä kuulostaa sun tilanne...
  18. D

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Alan heti selittämään teille mitä ihanampia asioita vaikka vasta esittäydyin.. :ashamed: Mulla äsken suolisto tyhjeni sihen tyyliin ettei mitään rajaa.. Nyt maha kovana (supistaa) KOKOAJAN ja selässä välillä myös kipu, mutta ei kuitenkaan sellasta supistusta et vois kellottaa. Niinku tuntuu...
  19. D

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    niiskuneiti83: Wau, tsemppiä koitokseen :wave: Olen hetken seuraillu teiän juttujanne ja nyt oli pakko tulla kirjottelemaan ja ilmottelemaan itsestään :) Täällä odotellaan kolmatta ja laskettuaika ois 27.8. eli nyt rv 35+4. Supistuksista kärsiny jo jonkin tovin (n.2kk) ja vuodelevossakin...

Yhteistyössä