Hakutulokset

  1. N

    40+ so what (vol. 3)

    Päikille Lämpimät onnittelut!!! Tänään kp2. Samalla ilmoitan päivittäjälle, että minut voi listasta nippaista pois. Toivotan kaikille onnea kuumeilussa ja kiitän mukavista hetkistä kanssanne. Voikaa hyvin ja plussatkaa!!!!
  2. N

    40+ so what (vol. 3)

    Tiruliille pahoittelut :hug: Ihanaa, huomenna lähdetään perheen kanssa reissuun ja Pohjanmaalle mennään. Mukava päästä edes hetkeksi pois näistä arkisista ympyröistä. Tikutin äsken ovistikulla ja sain melkein yhtä vahvat viivat :/ ja oikein humina käy, kun tuo mieli alkaa...
  3. N

    40+ so what (vol. 3)

    Äitijo2X lämpimästi tervetuloa kuumeilemaan Haave3 Pahoittelut :hug: ja siiten taas etiäpäin :) Kaikille pinolaisille Ihanaa ystävänpäivää!
  4. N

    40+ so what (vol. 3)

    Nyt tää heittää ovistikut menemään. Tänään taas vahva viiva testissä ja tätä on nyt kestänyt viikon :headwall: Olis kiva tietää mistä moinen johtuu.
  5. N

    40+ so what (vol. 3)

    Lumeton Kiitos vastauksesta. Ajattelin jo, että enhän minä voi jatkuvasti munia :laugh: Onnellinen olen jos edes sen yhden saisin puserrettua ja mielellään joka kuukausi. Mukavaa päivää kaikille pienestä melankoliasta huolimatta :)
  6. N

    40+ so what (vol. 3)

    Babolle jaksamisia :hug: Mulla menee kohta hermot näiden rapisevien kanssa voi h....i. Yhdestä "vaivasta" kun pääsee eroon niin jo toista pukkaa. Eli tikutin oviksen perjantaina ja aika vahvana viivana. Samana päivänä oli lääkäri ja ultraus eikä hän mistään oviksesta maininnut. Kaksi...
  7. N

    40+ so what (vol. 3)

    Plättää peesaan eli kolmen raskauden perusteella voin sanoa, että minulla ei ole ollut yhtään mitään tuntemuksia kiinnittymisen tms. suhteen. Vasta kun kuukautiset ovat jääneet pois olen alkanut miettiä testin tekoa. Ja kun raskaus on varmistunut oireet ovat alkaneet vasta viikolla 6-7. Näin...
  8. N

    40+ so what (vol. 3)

    Matsalu Sun täytyy kyllä vaihtaa vessapaperi ;) Ikiemo Minusta tuo 70 prossaa on aika iso luku jos yleensä raskautuu, mutta kuitenkin. Aamupäiväisestä gynekäynnistä toivuttu ja jotain hyvääkin, sillä sain ovistestiin ensimmäisen kerran kontrolliviivaa VAHVEMMAN viivan. Että voi ihminen...
  9. N

    40+ so what (vol. 3)

    Heippaus kaikille ja hyvää alkavaa viikonloppua! Gynekäynti takana..huh huh. Kyllä minua jännitti. Ihan lakanan valkoisena istuin odotushuoneessa ja kuulin kun sydän tykyttää korvissa. Sinänsä kaikki ihan ok siis ikään nähden. Limakalvo oli aika ohut eli 5mm nyt kp10 ja kuuluu siis...
  10. N

    40+ so what (vol. 3)

    Lapsellinen, mimmimamma ja pikkumyy Heti takaisin pinoilemaan. Eihän tämä ole pino eikä mikään ilman teitä. Mars takaisin :)
  11. N

    40+ so what (vol. 3)

    Heippa kaikille! Kaikille hoitolaisille onnea toivottelen ja parasta toivon. Kuten myös luomuilijoille. Täällä taas yksi luulotautinen vouhkaa eli kertokaa mitä tämä voisi olla. Tänään kp7 ja menkat kestivät 3 pvää ja lopputuhruilu jäi kokonaan pois :/ Sitten kaksi päivää ilman mitään...
  12. N

    40+ so what (vol. 3)

    Heippaus kaikille ja samaralle onnitteluja plussauksesta. Niin se vaan kp 1 kolahti tännekin eli jos minni viitsisi sen mulle laittaa kunhan kerkeää. Vai kukakohan se mahtaa olla se virallinen päivittäjä? Minäkin sitten varasin gynelle ajan ja on parin viikon päästä. Nyt jo jännittää ihan...
  13. N

    40+ so what (vol. 3)

    Pikku Myy Mitä sitä sen enempää mietiskelemään. Tänne vaan takaisin ;)
  14. N

    40+ so what (vol. 3)

    Lämpimät onnittelut Torpeedolle. Hienoa, että kaikki meni hyvin. Inialle tervetulotoivotukset! Solakka silakka Hienon ovisviivan olet saanut.Minä en ole koskaan saanut noin vahvaa, juuri ja juuri tasavahvan. Tilasin kotitestin liuskatesteja ja tuntuu että kontrolliviivakin on tosi hailea...
  15. N

    40+ so what (vol. 3)

    ONNELLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!
  16. N

    40+ so what (vol. 3)

    Hyvää Tapania kaikille! Niin se pukki taas kävi ja paljon toikin lapsille lahjoja ja voi sitä riemun määrää. Lapsellinen: jos viittisit päivitää mulle kp2. Että semmosen "lahjan" meikäläinen sai. Kyllä minä sen tiesinkin, kun en edes ovista saanut kiinni. Nyt sitten vuoden vaihdetta...
  17. N

    40+ so what (vol. 3)

    Hyvää ja Rauhallista joulua!
  18. N

    40+ so what (vol. 3)

    Voi voi, miten surullisia uutisia täällä meidän pinossa :( Jaksamisia Myylle ja tiruliille. Voimia kaikille hoidoissa oleville. Joulu se lähestyy päivä päivältä ja kiire on sen mukainen(mukamas). Kauheaa hössötystä monta viikkoa ja sitten joulu onkin ohi. Minulle tulee aina aaton jälkeen...
  19. N

    40+ so what (vol. 3)

    Samaa asiaa kuin Matsalullakin eli kp 1.
  20. N

    40+ so what (vol. 3)

    Heippaus vaan kaikille! Kyllä vaan suklaa on ihanaa ja auttaa kaikkeen. Tosin ongelmaakin alkaa olemaan moisets herkusta kun tuppaa tuo paino nousemaan. Minä olin aivan varma, että olen jo luopumassa vauvahaaveesta ja hyväksymään nykyisen tilanteen ja nauttimaan siitä mitä on mutta ...

Yhteistyössä