Hakutulokset

  1. I

    **Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

    eipä oo mensuja näkyny..lääkäri sano viimeks kun kävin että täällä on vuoto tulossa vaan ei ole tullut.kävin siis ultrassa viime viikon keskiviikkona. voiko siellä joku muu näkyä kun vuoto? kysyy epätoivonen..kuukautiset yleensä tosi säännölliset.
  2. I

    IVF Toukokuussa

    jep ihan oikein tuo minun kohta.en tiedä millä viikolla päästään tosi toimiin kun menkat ei oo vielä alkanu.joten sitten tiedän millon sumuttelut alkaa kun alkas ensin nuo menkat...piru vie!
  3. I

    IVF Toukokuussa

    Minäkin taidan kuulua nyt tänne pinoon.. Meillä tulevana hoitona on icsi hoito koska miehen simpat ovat huonosti liikkuvia ja niitä on vähän. kohta pitäs alkaa mensut nyt on kp 26.(28-30) Eli kun seuraavan kerran mensut alkaa joskus toukokuussa niin ennen sitä pitää vissiin alottaa sumuttelut...
  4. I

    Punktio..onko kellekään tehty nukutuksessa?kuinka paljon tulee lisää kustannuksia?

    kyselen tämmöstä kun olen maailman kipuherkin ihminen..
  5. I

    myöhemmin onnistuvat tammi/helmikuun IVF-pinolaiset:)

    Hei! kysyisin punktiosta..olemme miehen kanssa siinä tilanteessa että ei auta muuta kun ivf tai icsi hoito. onko kivuliasta tuo punktio..onko kukaan kuopion in-tiimissä?kiitos jo etukäteen jos joku viihtii vastata.pelottaa niin hirveesti tämä kaikki kun tuli niin puun takaa että meillä miehessä vika
  6. I

    **Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

    taas vähän viisaampi ilmoittelee..ukon siittiöt ovat huonosti liikkuvia ja eivät olleet selvinneet testistä juuri lainkaan.joten ukossa vikaa.itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta mutta ei se ole minua juurikaan vaivannut eikä kierto ole epäsäännöllinen. joten meidän ainoa tuleva vaihtoehto...
  7. I

    **Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

    no nyt ollaan vähän viisaampia. ukko tutkittu ja huonosti liikkuu siittiöt ja niitä ei vissiin ole kovinkaan paljoa..huomenna soitto aika että ne miten ne siittiöt on selvinny siitä pesutestistä. jos huonosti niin lääkäri kyllä puhu ivf-hoidosta.ja multa täytyy kahtoa onko munajohtimet auki..pää...
  8. I

    **Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

    höh miten se tuohon jäi tuo kp..
  9. I

    **Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

    Perjantai 4.4.2008 Tärpittäjät =) Pupuvaimo...........Menopur,Pregnyl,Luget.....kp 1/29-32 soja.....................clomit, Menopur, Pregnyl....kp 8/28-30 Iitukka................. Pimazu............... tauko kp 13/28-30 Orion...................Clomit...
  10. I

    **Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

    täällä kp 12 menossa!!sain sairauskertomuksen omalta lääkäriltä sinne in-tiimiin aijemmista tutkimuksista.mitä tarkoittaa tilkka nestettä fd:ssä?lukee tuossa mun kertomuksessa..muuten kaikki normaalia, ei kystiä, munasarjat rakenteeltaan ja kooltaan normaalit...
  11. I

    **Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

    joo onhan tässä jo useampi vuosi yritystä takana!toivottavasti nyt asiat menisivät nopeampaan tehtiin eteenpäin ja tietäisi tarkan syyn lapsettomuuteen..
  12. I

    **Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

    aika varattu ja ensviikolla mennään tutkimuksiin!aikovat heti ekaks tutkia ukon!joten purkki käteen siellä!sano että puolen tunnin päästä näytteen otosta saa jo tuloksen.olipa ihana vastaanotto kun soitin toivotti tervetulleeks ja sano että lääkäri on tosi pätevä ja auttanu monia tässä asiassa! B)
  13. I

    ~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

    onnea caffee81!!ihania uutisia! voi ku itekki sais joskus tulla kertomaan että on onnistunu!en oo vielä rohjennu soittamaan sinne in-tiimiin..kun sitte varmaan alkaa rankemmat hoidot niin en tiedä miten sitä jaksaa..kun nyt jo masentaa niin paljon! :attn:
  14. I

    ~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

    joo nyt tulossa luomukierto ja meinattiin miehen kanssa mennä hoitoja jatkamaan in-tiimiin. maksakoot mitä maksaa tympeetä tämä oottaminen!onko kellään kokemuksia in-tiimistä?nyt siis mulla 6 kiertoa clomeja takana. ei ole seurattu ultralla mittään missään kierrossa.eikä ukkoa ole...
  15. I

    ~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

    kp 2 täällä ja olo sen mukainen!turvonnut, vittuuntunut ja joka paikkaan koskeen!ei näköjään ikinä onnistu
  16. I

    ~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

    joo.kuudes kierto clomeja tosiaan takana ja aina samanlaiset oireet niistä tulee.kauheet kuumat aallot ja hikoilu.nyt on tissitki niin kipeät että!tikutin oviksen kp 14.ja olen tikuttanu sen kyllä joka kierrosta.en vaan tiedä irtooko sieltä mitään vai onko vika miehessä.se selviää...
  17. I

    ~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

    mulla kp.23/28-30 ja 6kierto clomeja menossa
  18. I

    ¤¤¤ Ovulaation induktio helmikuussa ¤¤¤

    tänään kp1.plääh :'(
  19. I

    ¤¤¤ Ovulaation induktio helmikuussa ¤¤¤

    mulla todennäkösesti ovis oli sunnuntaina..eipä ollu tikkuja millä testata mutta semmosia oviskipuja kyllä oli..maanantaina sain tikut ja testasin niin viiva oli vielä lähes yhtä vahva kun kontrolli.joten päättelin että oiskohan se ovis ollu su. sillon kyllä pupusteltiin ja...
  20. I

    ¤¤¤ Ovulaation induktio helmikuussa ¤¤¤

    marianne22 on nyt sitten pimazu..muutin nimimerkkiä kun yks tuttu täällä kyyläilee..

Yhteistyössä