Hakutulokset

  1. J

    Mitä tiellä maksaa pukki?

    ei mitään
  2. J

    Moneltahan hotellihuoneeseen pääsee?

    klo 14. edellinen asukas luovuttaa huoneen avaimet viimeistään klo 12 jonka jälkeen huone siivotaan.
  3. J

    miksi pitäsin kihlasormusta jos mies ei halua naimisiinkaan ?

    no oisit vaatinu papin aamenen enne lasten tekoa.... ja aika löyhät eroperusteet sulla jos muutoin kaikki suhteessa ok.
  4. J

    Ongelma 8 v pojalle lahja

    legoja, kirja, lautapeli....
  5. J

    Halvalla lapselle kengät

    Toi onkin siitä syystä että olen kesätienesteistä säästänyt juurikin sen vuoksi että saan lapsille talvikamppeet! Ja mä en ole missään vaiheessa väittänyt ettei mun lapsilla ois goreja vaan olen koko ajan sanonut että kaikilla ei välttämättä ole varaa ostaa!! Kuten ei meilläkään jos en ois...
  6. J

    Halvalla lapselle kengät

    Tuotapa en ole tullut ajatelleeksi! Muuttuskohan ne halpakaupan paska kengätkin hyviksi jos niistä väkipakolla maksais enemmän kuin ovh on? :o
  7. J

    Halvalla lapselle kengät

    Niin ja ajatella miten kalliit niistä tuleekaan ku ihan varta vasten lähdet niitä suomesta ostamaan! Luulis ap:n kin olevan tyytyväinen!
  8. J

    Halvalla lapselle kengät

    No totta puhuen meidänkin lapsilla on kaikilla goretexit ens talveksi :ashamed: Mutta mun pointti olikin se, että en ymmärrä ihmisiä jotka kyttää muiden vanhempien toimia noinkin tarkkaan kuin ap. Toivottavasti ap on muistanut sanoa lapsilleen etteivät valita nälkäänsä.. onhan heillä kuitenkin...
  9. J

    Oisko kenelläkään jotain hyvää lehtitarjousta? Kodin kuvalehti...

    Etkö sää oo seuraillu tän palstan keskusteluja... lehtien tilaus on ehdottomasti kielletty! Osta sillä rahalla lapsellesi mahdollisimman kalliit kengät ja useammat mieluusti! :xmas:
  10. J

    Halvalla lapselle kengät

    No vähintään joo, ainakin marimekkoo!!! Hällä väliä sillä onko se hyvä jalalle pääasia että on merkkituote ja maksaa mahdollisimman paljon!
  11. J

    Halvalla lapselle kengät

    :D :hug: Ne meidän vuoreliset kumpparit on siis pannassa? :xmas: Kumisaapas!!!!Mikä kauhea kenkä! Kyllä sun lapses tulee tarviin todellakin psykiatrista apua aikuisena! :xmas:
  12. J

    Halvalla lapselle kengät

    No et kai sä herranjumala aio lapselles ostaa VAIN 45e hintaisia kenkiä!!!! Tosi vastuuton äiti! Ilmoitan susta kyllä lastensuojeluun HETI!
  13. J

    Muita joilla pienikokoinen vauva tulossa?

    No ei välttämättä mikään oo hätänä. Ei noi mittaukset ole aina satavarmoja, suurimmat virheet tulee juuri pienimmissä ja suurimmissa tapauksissa. Meillekkin naistentautien erikoislääkäri mittoi lasta ja sanoi huolestuneena että lapsi on kovin pieni kokoinen. Tyttö oli syntyessään 3780.... eli...
  14. J

    Halvalla lapselle kengät

    Ap:ltä tais loppua paukut ku ei oo kommentoinu.. Ja mitäköhän se ap:n lapsi tekee kalliilla kengillä ku eihän se ehdi ulos ku äiti istuu netissä kyttäämässä muiden lasten kenkiä!
  15. J

    Kulujen karsimisesta, nettimaksu, toisesta ketjusta tuli mieleen, ärsytys

    Niin, ja ajatella että se maksu automaatti löytyy kaikilta ihan kävelymatkan päästä!!!! Meillä ainakin sinne pitäisi mennä autolla. kumpaankohan menee enempi rahaa, nettiin kuussa vai bensaan kun ajeltas maksuautomaatille...
  16. J

    Halvalla lapselle kengät

    No, tää on tällä hetkellä meidän tilanne. Mutta eihän tätä kestä loputtomiin, kolme vuotta ja opiskelut on päätöksessä.
  17. J

    Lähihoitajat

    Lapsi ja nuorisotyöhön suuntauduin. Vuodeosastolla heitä keikkaa ja samalla opiskelen sairaanhoitajaksi.
  18. J

    Halvalla lapselle kengät

    No haloo! Eihän meillä arkena olekkaan 2 lämmintä ateriia, mutta tottakai viikonloppuna lapset tarttee kaks lämmintä ruokaa. Ja todellakin kaikki ylimääräiset on karsittu pois! Ja auto kun ei kulje ilman bensaa....ja meiltä ei töihin/kouluun pääse kävellen/pyörällä. eikä myöskään bussilla kun...
  19. J

    Halvalla lapselle kengät

    Et mä en kyllä henk. koht. ymmärrä et mistä ihmeestä me voitas säästää!! Ja kyllä mä mieluummin takaan lapsille 2 lämmintä ruokaa per päivä ja ostan kengät halvemmalla. Luulen et lastensuojelu puuttus ennemmin lasten nälässä pitämiseen kuin halpoihin kenkiin!

Yhteistyössä