Hakutulokset

  1. P

    onko hyväntahtoisuus tosiaan loppuun kulutettu vai liian hyväksikäytetty etu?

    halu olisi kova auttaa mutta mistä etsiä autettavia?täältä sai näköjään kettuilua heti samantien kun yritti auttaa. onko se todella niin harvinaista että tarvitaan kettuilua?
  2. P

    onko täällä yhtäkään seinäjokista joka tarvisi apua?

    mulla ei ole paljon muta tekemistä joten jos tarvii apua niin olisi tarjolla?
  3. P

    kertokaas miten hoidan itseni kuntoon ilman lääkäriä ja lääkkeitä

    stressi,paha sana on astunu jälleen mun elämään... pelkkä arki tuottaa tuskaa ihmiselle joka rakastaa rauhaa ja hiljaisuutta,tasaisuutta ja turvallisuutta. pahinta tässä on se että todellakin kun astun työpaikan ovesta sisään tunnen rentoutuvani.olen suojassa töissä. haluan kyllä kotiin...
  4. P

    hei..onko kellekkään käynyt niin että ennustaja on ennustanut asioita jotka ovatkin toteutuneet?

    itse luin vuodn vanhan ennusteen ja pitää paikkaansa... :o
  5. P

    voisko joku kiltti tehdä mulle listaa omakotitalon kuluista?pliiiiiis

    mitä kaikkeapitää muistaa kun tekee laskelmia lainasumman lisäksi?(tarkoitan että mitä kaikkia kuluja omakotitalosta tulee?) listatkaa ihan kaikki mitä tulee mieleen!
  6. P

    i`m back..mutta ohkasempana!

    :D marras-toukokuu: 7kk reisi -8cm vy -12cm kg -13,5kg vaatekoko 42--->38
  7. P

    haamutiimistä tuli mieleen et millasia kokemuksia teillä on?

    mulla on pelkstään tuntemuksiin perustuvia"kokemuksia". sekä näin kahtena yönä peräkkäin unia kuolleista läheisistäni ja kolmantena päivänä mieheni mummu oli kuollut.
  8. P

    alkaa tää naputtaminen...

    eli mies on ollut paljo pois kotoa,töissä plus remonttia sukulaisella. mulla ollut omat vähäiset työni ja oon sitten yksinäisyyttäni alkanu suunnittelemaan sisustusta mökille ja ostellu tavaraa/askarrellu kaikkea. jotenkin tuntuu että välit on viilenneet. jostain hassusta syystä tunnen...
  9. P

    tässä näette siis kuvan

    matkalaukusta,vanhasta sellaisesta. aattelin viedä sen mökille mutta sitä ennen sitä pitäisi jotenkin kunnostaa..mutta niin ettei sen vanhuus menisi pimentoon. sisäpuolelta tummunut ja siinä on sellasta jännää ihan kuin tapettipaperia. kolhuinen se on ja siksi sitä ei saa kunnolla kiinni...
  10. P

    no nyt on käsivarsi "tyhjä"jipii!

    ;) kapselit otettiin pois jos nyt tulis vaikka menkatkin normaalisti ja iho lakkais kukkimasta.. lihoin laiton jälkeen 10kg(saattaa olla osasyy toi kapseli) nyt oon saanu pois siitä onneks 8kg :D
  11. P

    millos ton pojan kanssa voi mennä seuraavan kerran kauppaan?

    on meinaan niiiiin vaikeeta käydä kaupassa/liikkeissä.saataa ykskaks ilman syytä mököttää,ei kuuntele,ei tottele...eli oikea jäärä! tänäänkin koitin käydä jyskissä ja yli puolet ajasta istu lattialla,otti petivaatepakkauksen mukaansa ja tiputti lattialle,ei itkeny ei raivonnu tai...
  12. P

    mitä luulette ryypätäänkö sielä?

    mies on veljensä luona remonttia tekemässä. oli hankkinut lapsille yöpaikan mummulasta koska meen töihin pariksi tunniksi illalla. pyysi hakemaan hänen töiden jälkeen... hmm..ryypätäänköhän siellä...?
  13. P

    askartelua..

    ja
  14. P

    MÖKKIHÖPERÖT riviin!(mars)

    oma mökki vai jonkun toisen?onko oma suunnitteilla/rakennusvaiheessa? mulla on nyt jo tullut kova hau päästä sinne laittamaan mökkiä kuntoon taas pitkän talven jälkeen. mökki on vedetön ja sähkötön paitsi että siellä on pieni agregaatti millä saa valaistukseen ja muuhun pieneen virtaa. oon...
  15. P

    se kuilu mun ja miehen välillä...

    mulla on kuoleman kautta mennyt jo pienestä asti isä,mummu,vaari,ja eno. mulle todella läheisiä. mulla on uusi huolen aihe siitä että mun täti(tosi läheinen)laittoi ison summan rahaa tilille ja sanoi että haluaa antaa enneku kuolee. isä menehtyi siis 38v ilman erityistää syytä,sydän pysähtyi...
  16. P

    KiVaT MiTaT!

    reisi: -3cm vyötärö navan kohdalta: -4cm levein kohta(makkara:) : -4cm pepun ympärys: -3cm vyöt.kapein: -5,5cm vaaka sanoi -8kg. tämä siis ajassa (viikot 44-8) eli noin 17viikossa (päälle 4kk). paha vaan kun oon...
  17. P

    pian kaartaa pihaan meidän "uusi" auto!!!jihuu!

    http://www.balticlines.lv/images/toy_ave_sed_1.jpg ei kuvan avensis. vuoden 2000 toyota avensis,metallinhohtovihreä "riisseli" :D i`m so happy!
  18. P

    näin lauantaina jotain sellasita johon en halua törmätä enää ikinä...mikäli oli totta

    oltiin yhdessä baarissa(hieman pahamaineisessa)istuttiin vastapäätä yhtä "pariskuntaa".nainen nukkui ja vanhempi(noin 20vuotta vanhempi kuin nuori nainen)mies istui vieressä,heidän seurassa oli iso kalipäinen jätkä. eräs meille tuntematon nainen liittyi seuraan ja nyökkäsi pariskuntaa ja kertoi...
  19. P

    vaatekappale!jonko olet omistanut enemmän kuin 5vuotta?

    mikä se on? onko pienempi,suurempi vai mahtuuko edelleen? miksi se on sinulla vieläkin? vaaleat kerman väriset housut kokoa M. pienemmät kuin olen nyt. ovat nätin väriset,mukavaa kangasta ja käytin niitä suhteen alkuaikoina+raskausaikana(joustavat) ja sain paljon kehuja mieheltäni noista...
  20. P

    kuinka paljon menetyksiä ihminen pystyy kantamaan?

    onko siihen joku tietty ra´ja vai onko se niin että jokanen kantaa sen verran kuin on annettu kannettavaksi?

Yhteistyössä