Hakutulokset

  1. H

    Lapsen palkitseminen / rankaisu

    Liittyen IS-artikkeliin: Teetk Miten palkitsette ja rankaisette lapsianne? Me olemme huomenna menossa elokuviin koko perheen kesken palkintona siitä että kuopus on suostunut /onnistunut pari viikkoa menemään nukkumaan ilman että aikuinen on läsnä nukahtamiseen saakka. Onko tämä...
  2. H

    Ovulaatio havaittu, vauvaa yritetty, menkat myöhässä, testi NEGA. Siis täh?

    Minulla testi näytti plussaa vasta noin viikon päästä siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
  3. H

    Käytittekö nuorempana turvavöitä?

    En usko että olen milloinkaan ollut metriäkään auton kyydissä ilman turvavyötä jos kyseisellä istumapaikalla vyö on ollut.
  4. H

    Muita joilla ei joulusta tietoakaan? :(

    Suosittelen että teet/te pikasiivouksen puolessa tunnissa, laitatte koristeet, unohdatte jouluverhot ja juotte glögiä kuunnellen joulumusiikkia. Antakaan itsellenne anteeksi että jotkut asiat jäivät tekemättä ja nauttikaa rauhasta.
  5. H

    Kampaamosta "loivat kiharat"?

    Haluaisin hiuksiini laineet tms loivat kiharat jotka toisivat ilmavuutta, mutta onko tuollaista käsittelyä edes olemassa? En siis halua kamnpausta, vaan käsittelyn joka kestää mielellään ainakin pari kuukautta. Alla kuva minkätyyppistä tarkoitan.
  6. H

    Kastike joulupöytään

    Kiitos vastauksista, taidan kokeilla myös tuota Snellmanin listan ensimmäistä.
  7. H

    Kastike joulupöytään

    Mitä kastiketta tarjoaisin joulupöydässä? Perinteisesti ollut palapaistia jossa siis kastike mukana, mutta tänä vuonna jätän sen pois. Tässä siis mitä suolaisia tarjotaan ja tähän kaivataan kastike vielä: - graavilohi - silli - kinkku - rosolli + - kermavaahto - perunalaatikko -...
  8. H

    Raskaus ja hammaskipu = milloin lääkäriin?

    Minulla oli keväällä lievä hammaskipu pari päivää, la-iltana se yltyi sietämättömäksi ja pääsin "vasta" su-aamupäivällä lääkäriin. Tuo vajaan vuorokauden tuskailu oli ihan järkkyä, ensi kerralla menen samantien kun alkaa oireilemaan kun en tiedä mikä kipu olisi sellainen että loppuisi itsestään...
  9. H

    Kuva-arvoitus, apua

    asteikko
  10. H

    Vinkkipino tähän, että mitä laittaa pikkujoulupakettiin

    Ostin pojalle prismasta kynäsetin missä on 10 metallinhohtoista kynää + 10 neonväristä kynää + 10 kimallekynää. Hinta oli muistaakseni 6,90€, mutta luulisi 4-5 eurollakin kivan setin saavan jostain.
  11. H

    Minulla on itseäni 20 v nuorempi miesystävä

    Tunnen 39v miehen joka on avoliitossa 58v naisen kanssa. He ovat olleet yhdessä jo 20 vuotta ja ainakin mies vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä. Naista en ole ikinä tavannut joten hänen onnellisuudestaan en osaa sanoa, mutta oletettavasti on kuitenkin parisuhteessa omasta tahdostaan.
  12. H

    Osaako joku sanoa mistä johtuu

    Mulla oli joskus kysta, rakkula tai muu vaaraton patti emättimessä joka vuosi verta yhdyntöjen aikana/jälkeen. Menin gynelle, hän poisti sen kokonaan. Oli ihan pikku juttu normaalilla vastaanotolla, ei muistaakseni mitään puudutusta tms. Olikohan niin että sain sen jälkeen jotain emätinpuikkoja...
  13. H

    Ostaisitko lahjan ihmiselle, joka ei edellisestäkään ole pitänyt

    Ostaisin jos haluaisin antaa kyseiselle henkilölle lahjan.
  14. H

    Kuuluuko teidän joulupöytään alkoholi?

    Ei kuulu, eikä kuulunut lapsuudenkodissanikaan. Tarjolla on kotikaljaa (vanhaa enoa varten) ja maitoa.
  15. H

    Suututko jos miehesi ei muista sinua jouluna?

    Me ei taideta toivottaa toisillemme hyvää joulua. Lahjan oletan saavani, mutta en usko että suuttuisin vaikka lahja jäisi saamatta.
  16. H

    Mies raivoaa kotona. Puutteessa olemisen takiako?

    Tässä ketjussa on aika paljon mun mielestä hassuja ajatuksia, tässä Heinekeenin kommentit näihin: 1) nimimerkki "lapsiperheen arkea": kyllä aikuiset voivat harrastaa seksiä vaikka 2-vuotias lapsi olisi kotona. Parasta olisi että vanhemmat nukkuisivat samassa sängyssä, mutta voihan sitä panna...
  17. H

    Tökeröt kommentit raskaana olevalle

    Ihme herkkiksiä monet raskaana olevat: valittamassa siitä mitä sanotaan tai jätetään sanomatta. Se harmittaa kun joku haluaa koskea mahaa ja se kun toinen ei ole raskaudesta lainkaan kiinnostunut.
  18. H

    Flirttaileeko miehet baarissa vitsillä lihaville naisille?

    Mä luulen että jotkut 18-20 -vuotiaat miehet pitävät keskenään kilpailuja kuka iskee vanhimman/rumimman/jne. Ainakin näin joskus kun olimme abeina luokkakavereiden kanssa laivaristeilyllä. Mutta yleisesti ottaen kuvittelen että miehet juttelevat naisille siksi että ovat aidosti näistä...
  19. H

    selviytyisitkö 9 lapsen vanhempana?

    Kai sitä olisi pakko selviytyä jos noin monta lasta olisi maailmaan saattanut, mutta luulen että elämä olisi silloin nimenomaan selviytymistä eikä nautintoa.
  20. H

    Eskarilaiselle kaksiosainen toppapuku vai toppahaalari?

    Kysy lapselta, meidän eskarilainen ei halua haalaria vaan hänellä on kaksi takki+housu -yhdistelmää.

Yhteistyössä