Hakutulokset

  1. P

    Pissiminen neuvolassa

    Ekalla neuvolakerralla muistaakseni piti olla pari tuntia pissimättä ennen näytteen antamista. Pälkähti yhtäkkiä päähän, että ei kai muilla kerroilla olisi tarvinnut? Sillon ekalla kerrallahan katotaan ne kaikki aidsit ja muut, mutta eikai joka neuvolakerralla tarvi olla pissilakossa? :attn:
  2. P

    mitäs ohjelmaa tälle päivälle?

    :wave:
  3. P

    Tv-sarjoista

    tietääkseni pako ja täydelliset naiset jatkunee syksyllä,tarkempaa en tiiä.
  4. P

    apuja kaipailen ja nopeasti..

    Vauvarokko tuli ekana mieleen.
  5. P

    BabyWelt

    Heips! Ainakin ping-pong-online.com myy rattaita, itse meinaan juuri tilata. Vielä vaan katselen löytäisinkö lisää kokemuksia kyseisistä rattaista
  6. P

    Chili-suklaakakku

    Löytyyko keltään ohjetta chili-suklaakakkuun?
  7. P

    Onko kellään hyviä thairuokaohjeita?

    Olen ihan vastikään kiinnostunut thaikokkailusta ja olisi kiva saada vinkkejä!
  8. P

    Kuinkas usein seksiä???

    2lasta ja seksielämä voi hyvin.........noin4-5krt vko,joskus vähemmän ja joskus jopa parikertaa pvässä,vaihtelevaa mutta hyvää :heart:
  9. P

    Nuoruuden seksikokemukset

    ei kaduta aiemmat sexjutut!! oikeestaan en vakavasti seyrystellutkaan ennen miestäni jonka tapasin 22v.sitä ennen seurustelut oli lyhkäsiä ja seksiähän sai ilman seurusteluakin. mukavía muistoja!! yx juttu vaan harmittaa,kun siltä yhdeltä unelmieni mieheltä(olin 16v ja hän 26v) en saanut...
  10. P

    SALARAKAS

    ei oo salarakasta,ei oo tarvetta.ja niin pienel paikkakunnal asustan etteise salarakas kauan salassa pysyisi.mielestäni tommoset salasuhteet on ihan out!!!!!!!erota kunnolla jos ei nappaa,mitä sitä salaa suhteeseen,ei sovi mulle!
  11. P

    miehen kaverin munat.......

    no tuskin siit oli täässä tapauksessa kyse
  12. P

    miehen kaverin munat.......

    hassu otsikko,mutta en keksinyt muuta.... siis,sattuipa bileissä vähän aikaa sitten, että mieheni hyvä ystävä intoutui esittelemään vehkeitään mulle...(molemmat oltiin kännissä)no,mitään ei tapahtunut,paitsi mun kommentti että ompas pieni...heh.joo,nyt naurattaa koko juttu ja tuli vaan mieleen...
  13. P

    Juoko teiän miehet

    vkoloppuna juodaan muutama bisse,siis yhdessä,joskus enemmän joskus ei ollankaan.lapsille saunalimsat ku aikuisille saunakaljat.me kyl voidaan otta bisset lasten näkösillä,miksi juoda salassa??baarissa käydään harvakseltaan..........
  14. P

    Miehellä ollut laskeutumaton kives..

    Mun miehellä oli kans pienenä kives "ylhäällä", mut laskeutu ennen ku oltais operoitu. Tämä asia kylläkin ilmeisesti vaikutti niin, että miehelläni todettiin kivessyöpä kun oli 26-v. Kives poistettiin, mut yhelläkin pärjää ihan hyvin sano lekuri..
  15. P

    Kotihoidontukea ´3-vuotiaasta?

    äitiysrahakaudella ei saa muutakuin kodinhoidontuen lisäosan jos tulot eivät ole liian isot. ja kun jäät äitiysloman jälkeen kodinhoidon tuelle niin saat yli 3 mutta alle 7v 50e. käsittääkseni tuo 50e tulee vain yhdestä yli kolme vuotiaasta lapsesta. korjatkaa jos olen väärässä
  16. P

    Tietoa kaivataan

    Ilmeisesti Hesassa on ns. kahden lapsen politiikka, mun tietojen mukaan.
  17. P

    Pystyisittekö jatkamaan?

    monoa vain tommoselle ukolle,ei se muutu,pettää kumminkin ku makuun on päässyt. :ashamed:
  18. P

    mahan venymisestä

    yves rocherilla hyvä vatsaa kiinteyttävä voide!!tehoaa ku käyttää säännöllisesti,koklaa
  19. P

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    Ainii, ja viel tämmönen muistu mieleen. Siskoni velipuoli teki itsemurhan muutamia vuosia sitten. Sisko ja hää oli aika hyvissä väleissä jne. Tiedättehän kun vessa menee höyryyn ja peiliin voi kirjoitella jottain. Ni tälleen samaan tapaan siskoni vessan peiliin ilmestyi risti vähän sen jälkeen...
  20. P

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    Mun toisen kaverin kodissa monia vuosia sitten tapahtui kummallisia. Joka yö, kun kaikki olivat menneet nukkumaan alkoi kuulua selviä askeleita eteisestä vessaan. Oli siis pitkä kapee kaytävä, jossa huoneet ympärillä, ja olkkari ja keittiö päässä. Tää saattoi tapahtua monta kertaa yössä. Ja ovi...

Yhteistyössä