Hakutulokset

  1. Sartsa-81

    Ero vai mikä neuvoksi.

    Puhuminen on parisuhteen kulmakivi, ainakin minusta... Asiat pitää nostaa pöydälle ja käydä yhdessä läpi... Vuosien yhdessä oloa ei pidä heittää noin vaan menemään. Minusta teidän täytyy Puhua miehen kanssa yhdessä asioista, mistä sitä tietää jos miehelläsikin on saman suuntaisia ajatuksia...
  2. Sartsa-81

    nyt ne tuli, nyt ne tuli, verolaput jee jee :D

    Tulihan tuota yhteensä pari tonttua palautuksia... =) =) =)
  3. Sartsa-81

    Savonlinnasta ja ympäristöstä äitejä!

    Heissan! Täältä löytyisi naapuripitäjästä Enonkoskelta yksi kohta 27-vuotias äippä :wave: :wave:
  4. Sartsa-81

    millainen ikäero lapsillanne??

    tyttö tulee heinäkuussa 7.v poika joulukuussa 4.v ja kolmas syntyy kesällä.... Ikäero on tuntunut ihan sain tytön pois vaipoista ennen kuin poika syntyi ja nyt on sama homma pojan suhteen että ilman päivä vaippaa mennään jo... Helpottanut omasta mielestäni kummasti kun ei tarvitse vaihtaa...
  5. Sartsa-81

    voiko korva "puhjeta" jos siellä on kova tulehdus?

    No kyllä se siitä lähtee paranemaan :hug: tiedän että imu ei ole kiva juttu, kyllä minuakin sai kiinni pidellä aina kun korva puhdistettiin ja ei riittänyt äiti yksin siihen hommaan... Ja varsinkin kun sitä tehtiin vuodessa lähemmäks kymmenen kertaa :|
  6. Sartsa-81

    ei oikein kiva lasten villitys liikkeellä

    Minä vetäisin rajan tuohon hiusten värjäämiseen... En antaisi värjätä... Anna tytön pitää mustia vaatteita kunhan ovat siistejä... enkä kyllä ostais uutta takkiakaan... valkoinen sais kelvata. Tsemppiä kovasti esimurkkuikään! :hug:
  7. Sartsa-81

    voiko korva "puhjeta" jos siellä on kova tulehdus?

    Tiedän tasan tarkkaan miltä lapsestasi on tuntunut... se sattuu ihan sikana kun on painetta korvassa... Minulla puhkesi aina lapsena itsestään korvat... ja olin korvakierre lapsonen... ja sinun kysymykseen siis vastaus on että korva on puhjennut itsestään... Lääkäri todennäköisesti...
  8. Sartsa-81

    Kertokaas miten synnytysmasis voi ilmetä??

    Itselläni ilmeni, itkuisuutena, väsymyksenä.... En osannut keskustella edes lapsille kuin huutamalla... Mikään ei kiinnostanut, mitään ei huvittanut tehdä... Lapset ja mies olivat maailman turhimmat ihmiset... Seksi ei voinut vähempää kiinnostaa... Kunhan vain sain olla ja mennä niin...
  9. Sartsa-81

    MOIKKULI!! kertokaas mitä laitatta tonnikalasalaattiin??

    jäävuorisalaattia tai riisiä tai makaroonia (oman mielen mukaan) tomaattia tuorekurkkua suolakurkkua tonnikalaa(öljyssä) hernemaissipaprika Sit heitän majoneesia sekaan( majoneesin voi maustaa esim. et laittaa vähän sinappia ja appelsiinimehua sekaan...) Kaikilla on oma tyylinsä...
  10. Sartsa-81

    Ois aika hienot vihkisormukset

    Erikoiset, ei varmaan tulis ihan heti vastaan.... Kivan näköiset kyl voisin itekkii ottaa, mut kyl kelpaa tämäkin vihkisormus mitä oon kantanut kohta 5-vuotta :)
  11. Sartsa-81

    irc-galleria

    no jos se oli ihan nimellä plussalaiset niin löytyi =) ja liityin... =)
  12. Sartsa-81

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    En voi mitään mutta minulle tulee Milla nimestä aina aku ankasta tuttu milla magia mieleen... :) Milla on nätti nimi, tämä Magia juttu ei ollut millään pahalla... vaan ihan hyvällä :hug: Omien mukuloiden nimet ovat Vera Viivi Julia ja Onni Koitto Ilmari :)
  13. Sartsa-81

    irc-galleria

    Tuli vaan mieleen pitäskö tehdä sinne joku kiva yhteisö...??? et saatas kaikki "saman katon alle" :)
  14. Sartsa-81

    irc-galleria

    löytyyhän sieltä kuvia nikillä sarmi
  15. Sartsa-81

    Onko meillä oikeus viedä lapset hoitoon

    Nipottavat hoitajat saavat näkemään punaista.... |O Täällä päin on hirveä valitus siitä kun on niin isot lapsiryhmät ja hoitajia liian vähän... Onhan se totta paikka paikoin kyllä, mutta itseni on ollut helppo heittää takaisin et luuletteko että muuten hoito alalla on sen enempää hoitajia...
  16. Sartsa-81

    Miks toi mun söpöliini voi olla noin hitsinpimpulan höppänä!!

    Tunteet ovat sallittuja... myös vihamieliset... kyllä sitä itsekkin joskus ajattelee samalla tavalla... Nämä palstat on myös tunteiden tuulettamista varten... Kukaan meistä ei ole täydellinen äiti eikä isä!!! Minä en osaa muuta sanoa kuin :hug:
  17. Sartsa-81

    Saanhan ihan pikkusen kehua?

    hirmuisen paljon Onnea!!!!! :flower: :)
  18. Sartsa-81

    G:mikä ehkäisy?

    ei mitään.... Syyskuussa otatin kierukan pois.... ennen kierukkaa pillerit, mut hormonit meni sekaisin synnytyksien jälkeen niin en saa enää käyttää hormonaalista ehkäisyä...
  19. Sartsa-81

    Kenen muun lapsi hoidossa, kun nyt itse olet kotona? :)

    Itselläni on tuo pojan viikari kahtena päivänä viikosta hoidossa... Vaikka olen kotona, tylsistyisi täysin kun isosisko on eskarissa eikä muita kavereita ole naapurissa... :flower:
  20. Sartsa-81

    Tulipa ihana sähkölasku :(

    Meillä maksetaan joka kuukausi 158?...

Yhteistyössä