Hakutulokset

  1. K

    millä home pois?

    meiltä löytyi varastosta vanhat vaunut.. Ainoa että niissä on home?pilkkuja. Pesin pesukoneessa vaunun päälliset, ja sinisestä osasta hävisi homepilkut kokonaan, mutta beigestä osasta ei.. Onko mitää tietoa millä homeet saisi pois? Hyvät rattaat mutta ei niitä homeisena voi käyttää :(
  2. K

    vauvan ummetus

    Elikä 3kk vauva ei vaan saa kakkaa tulemaan. On kokeiltu kuumemittari, luumu, levolac ja mallasuute. Siltikään ei mitään tulosta, vauva yrittää kovasti kakata, mutta tuloksena on pienen pieni ja kova pökäle joka jää takapuoleen kiinni.. Mikä avuksi? Kohta on viikon ollut jo kakkaamatta.. Tiedän...
  3. K

    Glukoosi pissassa??

    Eli mitä meinaa noissa pissatikuissa Glukoosi? Vitsillä testasin äsken tikulla kun kävin pissalla, ja sehän holahti VIIDELLE plussalle, ihan vihreeks.. :headwall:
  4. K

    Mansikanpoiminta

    Tietääkö kukaan mitä nykypäivänä maksaa kun menis ite poimiin mansikoita? Paljon kilo? Pakko saada mansikoita pakastimeen ja PALJON :D eikä mitää pakastemansikoita vaan aitoja :laugh:
  5. K

    Äitiyspäivärahan verotus

    Siis mitä ihmettä, auttakaa idioottia. Laskeskelin tossa uutta veroprosenttia vero.fi sivuilla äitiysrahalle, no, laskin sit palkkatuloina sen, ja prosentiksi sain 15%, sit hokasin että sielä onkin kohta "etuudet" ja sielä äitiysraha, ja laskin sen mukaan, aivan samansuuruiset tulot ku...
  6. K

    Äp:n kestovaipat

    Sanokaas paljon kehtaa kirpparilla pyytää äitiyspakkauksen 2008 kestovaipoista.. niitä on siis 4sisävaippaa ja 1 vaippakuori.. 3-6kg.. en niitä itse tarvi ja ajattelin myydä.. mikä siis hyvä hinta?
  7. K

    Tuttipulloihin varaosia??!!

    Siis onko olemassa?? :D Elikkäs normaaleihin tuttipulloihin sitä rinkulaa ja korkkia? saako niitä erikseen? meillä on noita pulloja vaik millä mitalla, mutta niistä puuttuu rinkulat ja korkit.. tuttiosia nyt tietty myydään.. mut mites noitten laita? tietääkö joku? onko jollain ylimääräsiä?? =)
  8. K

    Serenaan raskaana?

    Ootteko olleet raskaana serenassa pulikoimassa? Nyt menossa raskausviikko 32.. Olis niin huippumukavaa mennä, mutta uskaltaakohan sitä mennä ja mihin uskaltaa mennä ettei vaaville satu mitään.. Oonko vähän hysteerikko :laugh: :kieh:
  9. K

    Oksutauti ja raskaana

    Heissan!! Täällä onkin sit sairastettu su-ma yönä kunnon oksutauti, raskausviikkoja kasassa 30+2. Kuumekin nousi ja 38 astetta näytti.. Pitimänikin kysyä, että onko oksutauti aiheuttanu muille supistuksia? Normaalisti mua ei oo supistellu,mutta nyt on, ei niinkään kipeesti, välillä kivuttomia ja...
  10. K

    Herqules raptor 3-spin

    Onko kellään hajua paljon maksaa uutena tämmöset vaunut?? Muuten käyttökokemuksia kenelläkään?? aluks tulossa vauvalle pehmeellä kantokopalla ja siitä sit rattaina kun ikää tulee :)
  11. K

    yksilaina.fi

    Onko kellään tietoa tästä lainanyhdistämisestä? Että jos he maksavat mun laskuja ym pois, ja sitten jos maksavat luottokortteja, niin sulkevatko he kaikki luottokortit ettei niitä enää saa ikinä käytettyä ja pitää hakea uudelleen jos tarvii luottokorttia? Vai maksavatko ne ja eivät tee muita...
  12. K

    Erikoinen nimi pojalle..

    Kertokaas joku erikoinen/ ei niin yleinen nimi pojalle :) Toiseks nimeks ollaan mietittyä Valtteria mun isän mukaan.. Mutta etunimi hakusessa..
  13. K

    Äitiyspäiväraha

    Kertokaas minkäläisillä tuloilla olette saanut minkäkin verran mammarahaa?
  14. K

    Härski kissa!!

    Mitä ihmettä mä teen ton meidän kissan kanssa, en oo härskimpään koskaan tavannu!! Se vie kaiken pöydältä, mikä on syötävää tai ei, paperit, banaaninkuoret,jopa syö KIIWIÄ ym.. Noo, ei siinä mitään, tulin kaupasta,laskin kassin lattialle, äkkiä pissalle ja kun tulin takas niin kissa repiny...
  15. K

    Kertokaas joku fiksu äiti tai odottaja..

    Olen raskaana 19+4 viikoilla. Tänää on ollut semmosia kipuja, kuin olis fillarilla vetäny hirveen lenkin missä on huono satula, eli siis tuola tavallaan alhaalla luussa kovaa kipua kun kävelee niin sattuu..?? En ole siis lenkkeilly tai mtn :D
  16. K

    Purkinavaaja hukassa

    MILLÄ IHMEELLÄ mä saan tonnikalapurkin auki,kun avaaja on hukassa??
  17. K

    <3

    meiän kisunpentu nukkuu mun masun päällä.. vauva ei tykkää vissiin kun potkii sitä.. :) lisäks huomasin että kisulta on lähteny yks kynsi kokonaan irti, yök!!
  18. K

    KISSAN PISSA SOHVASSA?!

    AUTTAKAAS joku, millä ihmeellä saa kissanpissan pois sohvasta? Meitin kolli osotti mieltään, ja kusas VALKOSELLE kangassohvalle, kyllä haju lähtee, mutta keltainen läikkä EI. millä sen sais pois sohvapatjasta?!?!?
  19. K

    Möykky mahassa?!

    päivää! Sanokaas nyt joku kokeneempi, kun mulle tulee kun makaa, niin patti tohon vasemmalle mahaan, tänää tuli oikein mun KÄDEN kokonen patti, siis onko se vauva joka sielä myllertää? Selvästikin se on kohdussa se pallo ja möykky.. Miten sen liike voi tuntua niin selvästi, ihan kun yrittäis...
  20. K

    Paras kissanhiekka???

    Mikä olis todella todella hyvä kissanhiekka? Meillä kolme kattia, eli paskoja saa olla koko aika putsaamassa, pissoista puhumattakaan..

Yhteistyössä