Hakutulokset

  1. U

    Keskosten äitejä.

    Tyttö syntyi rv 36+2 ja painoi 2300g. Kotiutettiin kahden viikon ikäisenä, muuten kai kaikki ok, mutta 4 kk iässä sairasti sai rs-viruksen ja oltiin viikko lastenosastolla. Kasvu on hidasta ollut koko ajan, tyttö on nyt 9kk ja painoa reilu 6 kg :|
  2. U

    Callanetics

    Ja näyttäis tuo kirja vieläkin löytyvän :D Callanetics ekstra, Callan Pinckney on tekijä. Pitäisköhän... :confused::rolleyes:
  3. U

    Callanetics

    Mä oon tosi kauan sitten jumpannut yhden kirjan läpi ja en oo koskaan ollut niin timmissä kunnossa kuin silloin. On tehokasta :p
  4. U

    G: Huvittavin valitus, jonka olet (kyylä)naapuriltasi saanut?

    Naapuri säksätti meille, että sitä ollaan taas nukuttu koko päivä kun ette oo sälekaihtimia aukassu!! Toista kertaa ei oo puuttunut meidän sälkkäreihin, kun en aukonut viikkoon niitä :D
  5. U

    Asuntoautolla lomalle, vinkkejä?? :D

    Ollaan ekaa kertaa lähdössä asuntoautolla lomailemaan ja mukana ovat perheen lapset (8kk, 3v ja 9v). Olisko lyödä vinkkejä jakoon miten reissusta tulisi edes kohtuudella onnistunut? Esim. minkälaisia ruokia kannattaa suosia.. Jos yöpyy leirintäalueella, pitääkö paikat varata ennakkoon? Kaikki...
  6. U

    Mikä avuksi pienen vauvan vatsavaivoihin? (2vk ikäinen)

    Kahvi ja suklaaa kannattaa jättää pois, ja meillä auttoi myös kun jätin kaikki hiivaa sisältävät tuotteet rauhaan. Toivottavasti löydät pian helpotusta pienen vaivoihin.
  7. U

    Kuka kerää Liberokoodeja?

    No mä keräilen :wave: Meilläkin osakestoillaan niin kestää aika kauan ennenkuin pisteitä ropisee =)
  8. U

    Taas se GFG alkaa, ketä mukana?

    Olisko linkkiä?? :wave:
  9. U

    G: miten te omk -talossa asuvat, työssä käyvät ja lapselliset ihmiset jaksatte vielä..

    Mä otan viikon loman aina toukokuussa, että saan tehtyä juuri noita kuvaamiasi kotitöitä.
  10. U

    Nyt on sitten 'diagnoosi' pojalle....

    Varmaankin helpottava "diagnoosi", mä luin muutama viikko takaperin vauvan/lasten syömishäiriöstä ja rankalla kädellä siellä tuomittiin syyksi äidin ja lapsen suhde :( Ite ainakin paruin silmät päästä, luettuani sitä tekstiä.
  11. U

    Mä alan olla ihan täynnä tota kirppiskerhoa.

    Mä olen pari kauppaa tehnyt sen kautta, mutta harvoin siellä tulee käytyä katselemassa ilmoituksia.
  12. U

    Joulukuiset 2010

    Hellou :) Meillä on varmaan pinkan pienin: 4kk neuvolassa 55,5cm ja 4520g :ashamed: hitaasti tyttö kasvaa omalla käyrällään :| Kuulumisia: Oltiin viikon verran lasten osastolla rs-viruksen takia ja tyttö oli kyllä huonossa kunnossa. Toissapäivänä päästiin kotia ja desibeleistä päätellen...
  13. U

    Apuja vauvan ruokailuun

    Tätä sairaalastakin sanottiin, että voi kokeilla. Mietin vaan, että miten se nyt yhtäkkiä alkaa sitä vikomaan :confused: mutta vauvat on kyllä aika mystisiä välillä : /
  14. U

    Apuja vauvan ruokailuun

    up :confused:
  15. U

    Apuja vauvan ruokailuun

    Zithromax
  16. U

    Apuja vauvan ruokailuun

    Tänään ollaan kotiuduttu. Ei vaikuta enää kipuiselta kun jaksaa touhuta ja seurailla normaalisti. Hänelle menee vielä kuitenkin antibiootti korvatulehdukseen ja lisäksi panadol mahdolliseen kipuun. Vauva on (ollut) koliikkinen joten en ole vielä uskaltanut soseilla, mutta lääkärin kanssa tänään...
  17. U

    Apuja vauvan ruokailuun

    Täysin varma. Pitäisi syödä 770 ml/vrk ja sitä menee alle puolet siitä. Tulee uudestaan sairaalareissu jos en saa vauvaa syömään paremmin.
  18. U

    Apuja vauvan ruokailuun

    Vauva (4kk) oli viikon sairaalassa rs-viruksen takia, ja ruokamäärät eivät ole palautuneet ennalleen. Miten saan vauvan imemään pullosta tarvitsemansa määrän maitoa?? Vinkkejä?? Apuja?? Neuvoja??
  19. U

    Kokemuksia pienistä vauvoista??

    up :wave: Olisko muita pienten vauvojen äitejä paikalla :confused:

Yhteistyössä