Hakutulokset

  1. O

    Lokakuun -08 kullannuput

    Todella pitkästä aikaa täällä. Joku kaipaili kadonneita lokakuisia, täällä yksi :wave: Paavon kanssa ollaan nyt maisteltu perunaa, porkkanaa ja bataattia ihan pieniä lusikallisia kerrallaan. Pikkaisen ovat vatsaa vääntäneet vaikka oon yrittäny soseuttaa huolella. Tosin Paavo pulauttelee...
  2. O

    Kaakonkulman vauvat 2008

    Mahtava kuva, tollasia sais meilläkin otettua helposti. Tää mamma on vähän väsynyt, kun ne olikin sitten sairaalassa määränny mulle viikon kuurin vääriä antibiootteja (!). Soittivat neuvolasta perään eilen, kun miun ois pitäny tänään viedä virtsatietulehduksen kontrollinäyte Armilaan...
  3. O

    Kaakonkulman vauvat 2008

    Niin juu, kirjoitinkin vain tuonne odotuspuolelle. Eli siis Paavo syntyi 18.10. klo3.54 51 sentin mittaisena ja 3665g:n painoisena. Nyt on ikää sitten jo kokonainen viikko. Tänään oltiin eka päivää kahdestaan kotona ja suht hyvin on menny. Ensi keskiviikkona on eka neuvola. Harmi vaan, että...
  4. O

    Kaakonkulman Odottajat

    Äh, unohdin eilisessä tohinassa tänne ilmoittaa, että Kustavista tuli Paavo 18.10. klo3.54. Mittaa Paavolla oli 51cm ja painoa 3665g. Pääsimme kotiin tiistai-iltana ja koko perhe voi hyvin, vaikkakin äidin synnytyksen jälkeiset ongelmat vielä vaivaavatkin. Synnytys oli itsessään kivulias, mutta...
  5. O

    Lokakuun -08 kullannuput

    Minäkin pääsin vihdoin tähän ketjuun. Meille syntyi Paavo lauantaina 18.10.2008 klo 3.54. Pituutta 51cm ja painoa 3665g. Poika on täydellinen pakkaus ja voi hyvin. Synnytys käynnistettiin perjantaina, kun viikot oli 41+6 ja täydet 42 viikkoa sain siis odotella... Minä menetin...
  6. O

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Täälläkin vielä yhdessä kasassa, mutta onneksi odotus pian päättyy. Ei mitään merkkejä siitä että tämä täältä itsekseen tulisi ulos. Ei kipeitä suppareita, ei lapsivettä... No jaa, palaan sitten kertomaan kun meitä on kolme. :wave: Onerva ja vaavi 41+5
  7. O

    Kaakonkulman Odottajat

    Hyvä on lukea tämmösiä vähemmän pelottavia synnytyskertomuksia. Onnea vielä Angel Eyes! Täällä mie vielä yhtenä kappaleena olen, ylihuomenna on eka yliaikaiskontrolli. Katotaan miten sitten siitä eteenpäin. Mitään varsinaisia kipuja ei vieläkään ole ollut. Niin ja äitilpr, kyllä täältä...
  8. O

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    gibbon: Juu Klexanea piikitän ja pakkasin paketin piikkejä sairaalakassiin. Aattelin et pidän sit vaikka piilossa jos ne sieltä tarjoaa piikkejä. :) Onnea nyyttinsä hakeneille! :flower:
  9. O

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Onnea Angel Eyes! Suloinen tyttö, kertakaikkiaan :heart: Täällä ei vielä mitään merkkejä, huomenna varaan yliaikaiskontrollin tiistaiksi... Henkinen puoli on koetuksella :/ Onerva ja vaavi 40+5
  10. O

    Kaakonkulman Odottajat

    Äh, miltä ne oikein tuntuu ne kipeät supparit? Selässä tuntui jotain yöllä, mutta nyt ei taas niin yhtään mitään... Onnea viimeiseen puristukseen Angel Eyes! Mahtavaa, kun saadaan taas vauvauutisia tänne. :flower:
  11. O

    Kaakonkulman Odottajat

    Viikot kasassa, mutta niin olen minäkin. Paitsi pää ei ole koko ajan =) Tästä oireettomuudesta päätellen kasassa ollaan vielä pitkään. Vaik voihan tää muksu yllättää ja päräyttää maailmaan vaikka tänään. Minä en pistäisi pahitteeksi. Maha on kyllä ihan sekaisin, mutta taitaa johtua noista...
  12. O

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Onnittelut kaikille vauvautuneille! En oo ite jaksanu pahemmin kirjoitella tänne, mutta nyt tulin ilmoittamaan, että LA on tänään! :wave: Nyt vaan sitten odotellaan kipuja, omituista masokismia :laugh: Onerva ja vauva 40+0
  13. O

    Kaakonkulman Odottajat

    Luulen, että Angel Eyes on ekana laitoksella vaik hällä on vähemmän viikkoja... Täällä ei mitään merkkejä synnytyksestä. Kyllä se tietty joskus ulos tulee... :/ Äh, reippaasti eteenpäin vaan! (tsemppaan itteeni, tähän tää meno on menny :laugh: )
  14. O

    Kaakonkulman vauvat 2008

    Mukavaa lukea teidän "lapsellisten" kuulumisia. Kovasti täällä jo odotellaan, että pääsisin itsekin kertoilemaan, mutta täällä möngitään tyytyväisenä massun sisäpuolella. Onerva ja Kustavi-vaavi 38+0
  15. O

    Kaakonkulman Odottajat

    Oho, on taas unohtunu, ku on niin monta paikkaa, joita seuraa netissä. Anteeksi Angel Eyes, oot todella saanu pitää yllä monologia. Myö ollaan tässä välillä vaihettu autoa ja hankittu kaikenlaista vielä pikkuisellekin. Tänään leivottiin kolme erilaista piirakkaa ja sitten pikkasen pullaa...
  16. O

    Kaakonkulman vauvat 2008

    Mie kannattaisin sitä et me lokakuiset poksahettas ennen tapaamista B) :wave: Jos vaan maltatte odottaa. (ite en enää juurikaan malttais :))
  17. O

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Voi onpas täällä taas tapahtunut. Satuselle tsemppiä missä ikinä hän onkaan, odotellaan niitä seuraavia vauvauutisia. Kirppiina: Onpas teillä ollut vauhdikasta. Toivottavasti pikkuinen pysyy vielä hetken kohdussa, vaikka painoa onkin jo hyvin. Ja tietysti, että istukka pysyy turvallisesti...
  18. O

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Komppaan edellisiä kirjottajia siinä, että minimipäiväraha on todella pieni. Vaikka olin viime vuoden töissä, en saa korotettua ä-rahaa yhtään, koska kesällä en luonnollisesti ollut töissä (opetusalalla olen). Viimeisin "täysi" palkkakuukausi on maaliskuu. Hohhoijjaa. Työkkärin tuki kesältä on...
  19. O

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Onnea Naurukohtaus aivan mahdottomasti! :flower: Mulle on tullut painoa tommoset kaheksisen kiloa vaikka syön vaikka mitä ja aika paljon :ashamed: mm. suklaata menee aika hurjasti. Väsy on kova, veikkaisin, että nyt se hemppa on lähtenyt laskuun... Satunen: veikkaisin, että...
  20. O

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Ei hyvää päivää... :/ Kaikkihan me herkässä tilassa ollaan, joten kokonaisten herneenpalkojen vetäminen nenään ei varmasti pahoita pelkästään kritiikin kohteita, vaan ihan jokaista joka täällä käy. Kannattaa tsekata googlesta netiketti. Eka- Miulle ei muuten ole mitään jumppaohjeita jaeltu...

Yhteistyössä