Hakutulokset

  1. korvapuusti

    ** Viidennestä lapsosesta kuumeilevia **

    Täällä myös mahdollisesti (..) 5. haaveileva! Lapsoset 7, 5, kohta 3 ja 8kk. Mietityttää riittääkö voimat (huonoja nukkujia) aika ja rahat (..) rakkautta kyllä löytyy <3 (2 tyttöa & 2 poikaa).
  2. korvapuusti

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Meidän nyt 7vkon ikäinen poika on nimeltään Isak. Vaipat Pampersit + äpakkauksen kestot. Syö pullosta öisin 2,5t välein Päivisin harvemmin. Päikkärit nukkuu aina ulkona. Viihtyy vaan sylissä sisällä. Tutti kelpaa. Yöt sitterissä oksentamisen takia. Kasvanu jopa kg kk:ssa Iso poika jo! Hymyilee &...
  3. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    SYNNYTYSKERTOMUS: Ihan pikainen synnytyskertomus.. pe 16.11 12:30 vedet menee 23:00 synnärille inf kokeisiin ja samalla osastolle, 2cm auki, 2cm kanavaa jäljellä la 17.11 supistelee päivän mittaan, melko kipeitä muttei millään tavalla säännällisesti. inf kokeet norm su 18.11 00:00...
  4. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Multa otettiin Streptokokki näyte kun tulin synnärille ja just tuli tieto että positiivinen! Heti pojalta otettiin inf näyte ja koholla on! Uusi näyte illalla Seurataan. Saa nähdä tuleeko siirto lastenosastolle vielä tänään..
  5. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Poikamme syntyi 18.11 8:56 4230g 53cm 48h vedenmenojen jälkeen mulla ollessa 40 asteen kuume.. Ilman komplikaatioita. Söpö kun mikä <3
  6. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    NLA KUULUMISIA 40+1: Verenpaine alapaine 90 mutta Th (sijainen) ei kiinnittänyt siihen mitään huomiota (itse Sh:na kyllä kiinnitin.. norm on n 70-75) Sf 33 (vähän alakäyrän alapuolella) Rt mutta pää korkealla Omaa painoa ei ollut tullut Hb laskenut 124 (en vaan haluaisi rautaa enää syödä...
  7. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    ONNEA VAUVANSA SAANEILLE!! Kiva että jaksatte tulla kertomaan synnytyksistä, aina yhtä mukava lukea :) ON ei erikoista. Just tuli haravoitua taas pihalla eikä saanut aikaiseksi mitään vaikken mä nyt sen takia haravoikaan ;D Korvapuusti 39+5
  8. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    ONNITTELUT taas vauvansa saaneille!! Onkohan täällä enää odottajia kun tuntuu että kaikki saamasssa/saanut vauvansa syliinsä jo ;) LUUMUT otettu käyttöön aamuin illoin täällä ja kuitenkin vatsa kovalla... Ei kiva joutua "ponnistamaan" vessassa käydessä tällä mahalla... VUOTOA/VALKKARIA...
  9. korvapuusti

    Synnytyksen käynnistäminen rv 42+

    Meilläpäin yliaikakontrolli yleensä 41+5, tehdäänkö siinä jo käynnistyspäätös vai käydäänkö sitten vielä 42+0 näytillä?
  10. korvapuusti

    Iso asuntolaina - kuinka paljon?

    Mikä on teidän mielestä iso asuntolaina? Minkä suuruista ette itse lähtisi ottamaan?
  11. korvapuusti

    Synnytyksen käynnistäminen rv 42+

    Käynnistetäänkö synnytys automaattisesti rv 42+0 vai odotetaanko jos sekä äiti että vauva voi hyvin että käynnistyy itsestään? Kokemuksia? Erityisesti vastauksia HUSin alueelta.
  12. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    VAUVAUTUNEILLE ONNITTELUT! Niitä tulee niin urakalla nyt ettei ehdi mukana :) Täällä voinnissa ei uutta. Yöt mennyt paremmin, ei ole supistuksiin ainakin tarvinnut herätä / valvota. Katsottiin just kalenteria miehen kanssa että marraskuun viimeisellä viikolla, rv 41+5-6 sopisi syntyä, niin...
  13. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    USKOA TÄYNNÄ kuullostaa limatulpalta :) Ei siinä veriviiruja tsm tarvitse olla, vaan ihan geelimäinenkin lima on sitä tulppaa. Onnea ;) MAARIALLE JA TUNAFISHILLE onnittelut vauvoista! Mielellään lukisin synnytyskertomuksia myös jos jaksatte laittaa tänne :) INARILLA taitaa jo olla tosi...
  14. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    ERIKALLE Onnittelut pienestä tytöstä! NLA KUULUMISIA 38+6: sf 33,5 sydänäänet 140 RT, korkealla vielä mun paino kaiken kaikkiaan 5kg Painoarvio (TH käsikopelo) 3,4kg (itse uskon 3,7kg) Eli kaikki hyvin. Väsymystä valittelin kun viikon verran nyt enemmän tai vähemmän valvonut ja...
  15. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    MNICA Kuullostaa vähän samantapaiselta kun mun eka synnytys/kätilö :( Tosi harmi että jouduit sen kokemaan mutta onneksi on ohi nyt! SELÄLLÄÄN NUKKUMISESTA niin eihän se millään tavalla sikiön vointiin vaikuta/hapenpuutetta tee vaan äidille voi tulla huono olo ja silloin hän automaattisesti...
  16. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    ANNIKSELLE JA MNICALLE ONNITTELUT!! Tulen kommentoimaan lisää myöhemmin, nyt herättämään pojan, hakemaan tytöt ja kauppaan... Korvapuusti 38+4
  17. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Täällä voinnissa ei uutta, kaikki hyvin, melko hyvin saan nukuttua ja lenkkeillä jaksan. PAINOARVIOISTA niin aika vaihtelevaa näyttää olevan ympäri maatamme miten ne tehdään, tehdäänkö ollenkaan, ja miten käyttäydytään jos jotain extraa huomaataan. Esim meillä (HUS PS) ei käynnistetä vaikka...
  18. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    KIITOS UUDESTA PINOSTA!! LIMATULPPAA bongattu täälläkin. Yöllä heräsin klo 4 kovaan supistukseen. Sitä seurasi toinen yhtä kova melko pitkä. Piti ravata vessassa x 3 vatsa ihan kuralla (tunnin sisällä) ja samalla bongasin ihan pienen palan limatulppaa. Tulin ihan paniikkiin, ei vielä, en ole...
  19. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    FIRESUNILLE myös tietty ONNITTELUT!!
  20. korvapuusti

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    ONNITTELUT NUKKIKSELLE JA METSÄTÄHDELLE!! :flower: Ihania uutisia!! Itse en ole viikkoon käynyt kirjoittelemassa mutta päivittäin lukenut puhelimen kautta. Meillä sairastettu NORO viime päivinä joten.. Sai aikaan aikamoiset supistukset mutta onneksi menivät ohi kun tautikin meni koska en ole...

Yhteistyössä