Hakutulokset

  1. K

    Ideoita nelikymppisille

    Siskoni täyttää kesällä 40v. ja aikeissa on järjestää jotain yllätystä. Nyt vaan on ideat ihan hukassa... :/ Kertokaa te kokeneemmat nelikymppisten juhlijat, että millälailla kannattaisi synttäreitä juhlistaa. Haaveissa ei välttämättä ole varsinaiset bileet juomineen päivineen, vaan kaikki...
  2. K

    Ikuinen epäonni

    Tänään on ollut kyllä mustia pilviä pään päällä. Yleensä yritän ottaa asiat rennosti ja olla stressaamatta, mutta nyt alkaa kyllä riittää tää ikuinen epäonni :kieh: Muutamaan vuoteen on mahtunut jos jonkinlaista: - 3 muuttoa, joista yksi toiselle paikkakunnalle missä jouduttiin...
  3. K

    Mitä lapsenne sai joululahjaksi?

    Meillä 7v. tyttö sai kaksi yöpaitaa, kirjepaperia, kokkauskirjan, bratzin, dvd:n, hanskat, tyynyliinan, Tatun ja Patun Suomi-pelin, korvikset, Idolsin levyn ym. 3v. poika sai Salama-pyyhkeen, työkalupakin, dvd:n, paitoja, housut, Lauri kilpa-auton radan, Brion junaradan osia, Ellan ja Aleksin...
  4. K

    Eka todistus

    Ekaluokkalainen esikoisemme sai tänään elämänsä ensimmäisen koulutodistuksen ja hieno todistus tulikin! Ei olis voinut parempaa todistusta kotiin kantaa, olen suorastaan ylpeä tytöstäni :heart: Miten arvioinnit menee sit ylemmillä luokilla? Missä vaiheessa ruvetaan arvioimaan numeroin?
  5. K

    Pussit synttärivieraille

    Kuinka monella on tapana jakaa lapsenne synttäreillä olleille vieraille omat "lahjapussit"? Tuntuu täälläpäin ainakin olevan kovasti suosiossa, että kotiin lähtiessä annetaan käteen pussi, missä yleensä jotain rompetta. Tuntuu vaan jotenkin ihan järjenvastaiselta, et synttärisankari jakaa...
  6. K

    Mikä koira lapsiperheeseen?

    Hei! Perheeseemme kuuluu minun ja mieheni lisäksi kaksi lasta, 3v. ja 7v. Järki sanoo, ettei vielä kannattaisi koiraa ottaa, onhan siinä todellakin oma työnsä ja sitookin paljon. Kahdeksan vuotta sitten meillä oli kaksikin koiraa, joten tiedän kyllä mitä koiran hankkiminen tarkoittaa...
  7. K

    Iho-oireita hormonikierukasta

    Kysynpähän täältäkin, kun en tiedä kuinka moni tuota ehkläisypalstaa lukee... Siis: Minulla ollut hormonikierukka kohta 3 vuotta ja olen ollut todella tyytyväinen, mutta... Kasvoihin tuli heti alusta alkaen näppyjä ja finnejä, mutta viime aikoina on tuntunut siltä, että ongelma vain pahenee...
  8. K

    Iho-oireita hormonikierukasta

    Minulla ollut hormonikierukka kohta 3 vuotta. Muuten olen ollut siihen todella tyytyväinen, mutta iho-oireita on ollut. Kasvoihin tulee kunnon näppyjä ja finnejä vähän väliä ja viime aikoina on selkäkin alkanut kukkia. Inhottavaa :kieh: Onko muilla vastaavaa? Onkohan kuinka yleistä?
  9. K

    Kasnäsin kylpylä

    Onko kokemuksia Kasnäsin kylpylästä? Harkitsemme menevämme sinne perheen (lapset 3v. ja 7v.) kanssa. Kannattaako?
  10. K

    Vinkkejä lyhyelle perhelomalle

    Perheemme on suht pienituloinen, joten mitään kallista ulkomaanmatkaa meillä ei ole varaa tehdä. Veronpalautuksia on kuitenkin tulossa sen verran, että kovin tekisi mielemme lähteä edes pienimuotoiselle kokoperheen lomareissulle. Ongelmana on rahan lisäksi vähäiset lomat. Mieheni vaihtoi...
  11. K

    Minkä ikäisenä eroon yövaipoista?

    Meillä 3,5-vuotias poika, joka jo pitkään ollut päiväkuiva. Yövaipoista ei vaan tunnu eroon pääsevän :/ En uskalla edes yrittää jättää vaippoja kokonaan pois, koska pissaa tulee yöllä vielä niin isot määrät. Vinkkejä vastaavassa tilanteessa olleilta?? :flower:
  12. K

    Mies painostaa laihtumaan

    Hyvä ystäväni yrittää epätoivoisesti laihduttaa, vaikkei ole edes isokokoinen. Syynä on aviomiehensä jatkuva naljailu liikakiloista. Minun tekee pahaa katsoa toisen räpiköintiä kiloja vastaan, kun se kerran ei tule omasta aloitteesta. Mies naljailee vaimoaan muidenkin kuullen, vaikka vaimo...
  13. K

    Inhottavat nimet

    Täällä kun kyseltiin lasten nimiä, niin nyt kysyisinkin, että mitä nimiä te INHOATTE, ettekä missään nimessä voisi edes harkita omalle lapsellenne? Minulla tällaisia nimiä ovat kaikki Janette, Jemina, Jamina ym. tyyliset. En myöskään pidä tekemällä tehdyistä, vaan ihan rehdeistä suomalaisista...
  14. K

    Seksitön liitto

    Onko muita hyvässä ja tasapainoisessa, MUTTA seksittömässä liitossa eläviä? Olemme mieheni kanssa olleet kohta 10 vuotta naimisissa. Hyvin menee tässä arjen tiimellyksessä, mutta seksi on jäänyt kokonaan pois. Viime vuosien aikana se vaan hiipui ja hiipui, kunnes toisen lapsen syntymän...

Yhteistyössä