Hakutulokset

  1. S

    Kiitos ihmiset, kun ei tarvitse itse ostaa tulevalle vauvalle vaatteita ym. eikä itselle äitiysvaatteita!

    Mäkin annan kaiken ilomielin pois, vaatteista kodinkoneisiin. Ihana että niin monille kelpaa käytetty niin ei tarvitse heittää pois.
  2. S

    Montako exää teillä ihmiset oikein on?

    Riippuu tosiaan määritelmästä. Kahden miehen kanssa olen ollut avoliitossa, toisen kanssa edelleen. Mutta kaikenlaista säätöä, seurustelua jne. on sitten enemmänkin. Moniin "bänkseihin" liittyy draamaa vaikka suhde ei olisikaan kovin syvällinen, se on se nuoruus ja loukatut tunteet.
  3. S

    Kuinkahan moni äiti on oikeasti vain laiska imettämään

    Kyllä minulta tosi moni kysyi miksi en imetä, selittelin asiaa mutta en mielestäni tekosyillä vaan ihan rehellisesti.
  4. S

    näinköhän pitäs aatella. että mun vamma vaikutti oppilasvalintaan

    En usko että näkövammasi on ollut syynä siihen ettet ole opiskelupaikkaa saanut. Mutta eikös sinulla ole jo erilaisia avustajan tehtäviin vaadittavia koulutuksia?
  5. S

    näinköhän pitäs aatella. että mun vamma vaikutti oppilasvalintaan

    No jos sun vamma estää muiden hoitamisen niin sittenhän valinta on kaikkia kohtaan oikea, on niin ikävä saada koulutus alalle jonka hommia ei käytännössä voi kiitettävästi koskaan suorittaa.
  6. S

    Äitinähän pitää olla tosi järjestelmällinen! Jos haluaa,että koti on siisti,

    Mä en ole kovinkaan järjestelmällinen ihminen mutta himassa ollessa oli kyllä yllinkyllin aikaa siivota, ulkoilla, harrastaa jne. Turhaan valitetaan että himassa on tylsää kun tekemistä luulisi löytyvän.
  7. S

    Mikä ihminen on?

    Vastasin kädellinen nisäkäs. Apinoita ollaan, kehittyneitä versioita eikä luojan luomia lainkaan.
  8. S

    Mies sanoi suoraan etten ole enää haluttava

    Oletan että nämä asiat liittyvät toisiinsa kun niistä ap kerran kertoi. Kai he ovat miehen kanssa asiasta keskustelleet enemmänkin kuin yhden lauseen "et ole enää haluttava", itse ainakin pyytäisin tarkennusta.
  9. S

    Mies sanoi suoraan etten ole enää haluttava

    Kyllä minunkin mielestä roukkutissit, löllö maha ja syvät raskausarvet ovat epäviehättävän näköisiä vaikka olenkin nainen. Mutta on vaikea kuvitella etten haluaisi enää puolisoani jonka kanssa olen ollut kauan vaikka hänen kroppansa muuttuisikin ja vaikka näin kävisi niin en todellakaan sitä...
  10. S

    Oon niin yksin. Miten nousta tästä suosta?

    Ehkä aloitat tutustumisen kirjoittamisen kautta jos kontaktin ottaminen kasvokkain saa sinut ihan lukkoon. Laita ilmoitus vaikka tänne palstalle.
  11. S

    Mistä olette joutuneet luopumaan, jos toinen vanhempi kotona?

    Ei mistään. Tehtiin asiat siinä järjestyksessä että elintaso kokoajan noussut eikä päinvastoin, toisin sanoen persaukinen opiskelija vs jonkun verran tuloja saava kotiäiti ei tuntunut kukkarossa negatiivisesti. Nyt kun on isot asuntolainat ja palkat niin jouduttais luopumaan vaikka ja mistä.
  12. S

    tarvisin itselleni kengät..ihan jokapäivän kengät..

    Uggit on edelleen sellaiset mitä näkee sekä kaupungilla että ihan ulkoilijoilla. Jotkut sen tyyliset ehkä. DC, Timberland jne. tekevät myös hyvännäköisiä ja lämpöisiä talvisaappaita.
  13. S

    mä een haluakaaan tätä raskautta..en halua lasta

    Onko jotain tapahtunut nyt että raskaus tuntuukin huonolta idealta? Puhu jollekin läheiselle ihan avoimesti asiasta, se helpottaa ja selkiyttää ajatuksiasia. Älä pidä sisälläsi ja ahdistu. Mutta uskoudu tosiaan sellaiselle taholle joka ei ole heti tuomitsemassa.
  14. S

    Koska teidän lapset laittaa pitkät kalsarit housujen alle?

    Molemmat kuudesluokkalaiset kaivoivat tänään pitkikset esiin. Ei ole edes kovin kylmä täällä Helsingissä.
  15. S

    Mitäs matkasuunnitelmia teillä on ensi kesälle? Etenkin suurperheet huom!

    Me oltiin viime vuonna Pariisissa kun pakenin 30v synttäreitäni. Asuttiin siellä ihan keskustassa ja metrolla liikkuminen oli kyllä todella vaivatonta, Disneylandiin hurautti hetkessä ja näki siinä vähän muitakin maisemia kuin vain ydinkeskustaa. Tässähän tulee näitä lukiessa jo ihan älytön...
  16. S

    toisen ketjun innoittamana: mitä ajattelisit, jos miehesi harrastusporukan saunassa olisi myös nainen?

    Sielläpähän saunovat, ei haittaa yhtään. Jos hän olisi ainoa mies isossa akkaporukassa ilkosillaan siellä lauteilla niin sitten voisinkin hieman kohottaa kulmiani.
  17. S

    Mitäs matkasuunnitelmia teillä on ensi kesälle? Etenkin suurperheet huom!

    Tänä kesänä kiersimme Keski-Eurooppaa junalla, aivan mahtava reissu. Ensi kesäksi kaavailemme saman tyyppistä reissua; joko lennetään Barcelonaan ja sieltä liikuraan junalla Roomaan, Venetsiaan, Pompeijiin jne. kiinnostaviin kohteisiin. Toinen vaihtoehto että varataan risteily joka kiertää...
  18. S

    lentokoneessa syöminen

    Erittäin harvoillla lentoyhtiöillä saa enään ruokaa lentolipun hinnalla. Myös Tjäreborgin kautta matkaa varatessa pitää erikseen ostaa ruoat.
  19. S

    lentokoneessa syöminen

    Saa joillain lentöyhtiöillä..vituttaa vaan yli kaiken kun kakaroitten annetaan riehua siellä kaikenmaailman ällöbanaanit kädessä ja sotkea.

Yhteistyössä