Hakutulokset

  1. AnnClaire

    Mistä saa Greenhillin ulkoiluasuja Espoossa?

    Otsikossa tulikin kysymys. Tai mistä muualta voi Greenhilliä tilata kuin Metkulasta? Onko kenelläkään tietoa?
  2. AnnClaire

    Kierukka ja kuukuppi

    Kokemuksia? Onko esim. kenelläkään alipaine saanu kierukan tulemaan pois?
  3. AnnClaire

    Stressitestiä pukkaa

    http://www.hs.fi/viesti/stressipeli Koitin ottaa relasti, mutta 03:43 napsahti.
  4. AnnClaire

    Espoo?!

    Hei! Aktivoidun tässä uudelleen ja huhuilen espoolaisten perään. Olen pahoillani etten ole kaikille vastannut. Tässä on ollut aika rankka vuosi takana :( Huoltajuuskiistainen kun olen. Tuleva kevät näyttää yhtä rankalta, mutta nyt kaipaan seuraa, kun vauvakin on vähän isompi. Itse olen...
  5. AnnClaire

    Voileipäkakkujen taitajat

    Pyytäisin vinkkejävoileipäkakun tekoon ja parhaimmat ohjeemme hyvään voileipäkakkuun :flower: Mikä on parasta leipää käyttää em.? Mistä löytää valmiiksi leikattuja vuokaleipiä? Toki varmaan voi tehdä esim. tavallisesta paahtoleivästäkin tms? Kaunis kiitos etukäteen :heart:
  6. AnnClaire

    Espoolaiset, parturi-kampaaja apuja?!

    Suositelkaa mulle hyvää ja suht edullista parturi-kampaajaa, joka oikeasti osaa hommansa; osaa värjätä ja leikata ja on ajan tasalla.
  7. AnnClaire

    10 myyttiä ehkäisystä

    Eikös tästä saisi noston? Hyviä vinkkejä kuitenkin ;) On olemassa useita hyviä ehkäisymenetelmiä, jotka estävät raskauden tehokkaasti. On olemassa myös paljon väärää tietoa siitä, miten ehkäisyä tulisi käyttää ja muutamia täysin toimimattomia ehkäisykeinoja. Tässä yleisimpiä...
  8. AnnClaire

    Ehkäisy parisuhteessa

    Miten teillä toimitaan ehkäisyn suhteen? Sen pitäisi olla molempien yhteinen juttu, mutta yleensä se tuntuu menevän niin, että se ehkäisy on jommalla kummalla. Yhteistä ehkäisyä kait ei olekaan, paitsi selibaatti :D Monestako miehestä/naisesta kondomin käyttö on sen verran hankalaa...
  9. AnnClaire

    6v.: mitä kaikkea häneltä voi odottaa, vaatia, mihin valmis jne.

    Tuli tuosta lapsen jättämisestä hetkeksi yksin- ketjusta mieleen kaikennäköstä. Meil on harjoteltu yksin olemista pienissä pätkissä. Kaikki turvavalmistelut on tehty sitä varten. Muksulla on oma kännykkä ollu varmaan vuoden päivät (pitää yhteyttä etävanhempaansa sillä ) . En näe mitään...
  10. AnnClaire

    Turvotukseen apua

    Kertokaa kaikki hyvät konstinne, millä päästä eroon turvotuksesta. Mun jalat on ihan sikaturvonneet ja kävely alkaa olemaan kipeähköä. Mietin jo, että menen pakastimeen tunkemaan jalkani. Toivottavasti tämä kuutisen vkoa loppuraskaudesta menee nopeasti :D Vinkeistä kiitollinen :flower:
  11. AnnClaire

    Onko kenelläkään eilistä Hesaria?

    Olisiko jollain tallessa eilinen Hesari, jossa mahdollisesti Lastentarvikeen mainoksia turvaistuimista? Jos joku ystävällinen sielu viitsisi tarkistaa ja ilmoitella, olisiko siellä tarjousta Akta Graco DuoLogicista? :flower: :heart:
  12. AnnClaire

    Hinta-laatusuhde

    Moni tuntuu ajattelevan, että halvalla ei saa hyvää. Mitä kalliimpi, sen parempi. Mistähän moinen ajattelutapa, kun ei se aina todellakaan mene noin?
  13. AnnClaire

    Kokemuksia Akta Graco Duologicsta?

    Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta em. turvaistuinhässäkästä? Hyvät ja huonot puolet olisi tervetulleita.
  14. AnnClaire

    Te, jotka epäilette miehen uskollisuutta

    Haluatko varmistua, ettei partnerisi käy omin lupinensa masturboimassa tai juokse vieraissa? Nyt se on mahdollista!! Tällä laitteella varmistat, että hän on sinun ja VAIN SINUN!! Hakusanaksi googleen CB-3000 :D Muoks. kun täällä tuntuu olevan niitä epäilijöitä ja pettäviä miehiä...
  15. AnnClaire

    Lehti: Joka neljäs DNA-testattu isäehdokas ei ole lapsen isä

    Vanha uutinen, mutta jotenkin pysähdytti. Mitäs ajatuksia tämä herättänee teissä? Julkaistu: 28.11.2006 07:28 helsingin sanomat Joka neljäs DNA-testillä tutkittava isäehdokas ei ole lapsen isä, kirjoittaa Keskisuomalainen. Suomessa tehtiin viime vuonna runsaat 1 400 virallista...
  16. AnnClaire

    Turvaistuimen vaihto kolarin jälkeen?

    Kuinka moni teistä vaihtaisi turvakaukalon, -istuimen, -vyöistuimen kolarin jälkeen, jossa ko. istuimelle ei olisi tapahtunut näkyvästi mitään?
  17. AnnClaire

    Värisilmätesti

    http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77 Järjestä värit sävyjärjestykseen päissä olevien palikoiden mukaan. Mitä pienempi tulos, sen parempi. Sain tulokseksi 4 :o
  18. AnnClaire

    Painoarvioita?

    Tuli eilen käytyä päivystyksessä kipujen takia. "Tirpukan" painoarvioksi tuli n. 1020g. Tuntuu hurjalta :D Onko muut saanu näillä viikoilla (rv25 ->) painoarvioita? Kyselee AC rv 25+3
  19. AnnClaire

    Meille tuli vauva- korttiin runoja tms.

    Tää kaipailis kortteihin jotain tekstiä. Oma pää lyö tyhjää. Hauskaa, humoristista ilmotusta vauvan syntymästä. Heitelkää mulle ehdotuksia, jookosta :flower: :heart:
  20. AnnClaire

    Synnytysvalmennus Olarissa 9.9.08 alkaen

    Moniko on tulossa Olariin tuollon synnytysvalmennukseen? Ja niihin seuraaviin? :wave:

Yhteistyössä