Hakutulokset

  1. R

    entäs jos se toinen ei tulekaan?

    Olisiko kellään kokemuksia siitä, että ensimmäinen tuli helposti, mutta toinen ei . . . . (toisin sanoen uskallanko luottaa että kyllä se sieltä tulee, koska ensimmäinenkin tuli, vai voiko tilanne nyt 5 vuottta myöhemmin olla ihan toinen?)
  2. R

    Työaikani on 8-16, samoin pph:n. Mites tehdään?

    Lain mukaan kunnan tehtävä on tarjota hoitopaikka, ja sen hoitopaikan on oltava sellainen, että töissä pystyt käymään. Ongelma on päivähoidon johdon, ei sinun. JOs pph ei voi auttaa, otat yhteyttä perhepäivähoidon ohjaajaan, jos hän ei voi auttaa, otat yhteyden päivähoidon johtajaan.
  3. R

    entäs jos se toinen ei tulekaan?

    Ensimmäinen lapsi sai alkunsa ehkäisyn poisjäännistä kolmen kuukauden kuluttua, nyt on menossa kuudes kuukausi eikä vielä näy :( Tiedän, että monet yrittävät vuosia... . . .
  4. R

    Eikös perunajauho sovi gluteenittomalle ?

    Perunajauhot sopii gluteiinittomalle. mokkapaloja en ole kokeillut, mutta jos mietin että tekisin, niin itse laittaisin perunajauhojen lisäksi mokkapaloihin gluteiinittomia jauhoja.
  5. R

    Karppaajat, mitä syötte välipalaksi?

    Karppaus.info siellä on paljon erilaisia reseptejä. ;)
  6. R

    Karppaajat, mitä syötte välipalaksi?

    Tee karppaajien leipää. Tai sitten pähkinöitä. tai porkkanaa. tai salaattia. tai omena. tai kananmunaa. tai päärynää. tai tai tai
  7. R

    Mikä ihme mun vtasakipujen taustalla voi olla? Ei ollutkaan sappi, vaikka taju oli mennä

    Keliakia. Tai jotkin suolioireet liittyen allergioihin tms. esim. tulehtunut suolisto.
  8. R

    G: Suomen parhaat ravintolat

    Coyote Olen käynyt Tampereen keskustassa, sekä ideaparkissa. ja ruuat ovat hyviä, sekä hinnaltaa sopivia.
  9. R

    J:llä alkavia pojan nimiä ja M alkavia tytön nimiä? ;)

    Jooa, Joona, Justus, Joonatan, Minja, Minttu, Meea, Mette, Maisa,
  10. R

    Mitä sinä, Karppaaja syöt

    munaa, pekonia, cremebonjour, lihaa, kanaa, kalaa, salaattia, juustoja, maustamatonta jogurttia, rahkaa, marjoja, omenoita, pähkinöitä parsakaalia, kukkakaalia, porkkanaa, kesäkurpitsaa, sipulia, yms. yms. Lista on pitkä, tuossa vain sellaisia perusjuttuja. Ja siis tietysti en syö noita...
  11. R

    Suomeen tulee pankkivero, kiitos Kataisen ja kukas siitä kärsiikään

    No voisko joku nyt ystävällisesti valaista pääpiirteittään, että kuka siitä pankkiverosta joutuu "maksamaan" (kun minä olin ymmärtänyt, että asia koskettaa sijoittajia ja isoja firmoja.... mutta en nyt ollenkaan ole varma olenko kärryillä, vai ojassa kenossa)
  12. R

    Suomeen tulee pankkivero, kiitos Kataisen ja kukas siitä kärsiikään

    Mielelläni haluaisin perustelut tähän, kun itse olen ymmärtänyt asian vähän erilailla..
  13. R

    Tarhamaksuista...

    1800€ - 1477 € = 323€ 9,4% 323€ =30,36 per lapsi Olethan ottanut huomioon tuloissasi sen, että elatusmaksut kuuluvat tuloihin? (mä en ole ihan varma tuosta laskusta, mutta luulisin että noin se menee)
  14. R

    Tarhamaksuista...

    "Perheessä on yksi huoltaja ja kaksi lasta (1-vuotias ja 4-vuotias). Perhekoko on 3. Lapset ovat kunnallisessa päivähoidossa. * Perheen bruttotulot yhteensä: 1 477 euroa/kk * Päivähoitomaksu: 1 350 euroa - 1 477 euroa (tuloraja) = - 127 euroa Perheen tulot alle tulorajan = 0...
  15. R

    Tarhamaksuista...

    Eikö Vantaan sivuilta löydy laskuria?
  16. R

    Mitä kaikkea lasten neuvola täti saa kysellä?

    Toki ymmärrän, että neuvolassa kysellään, jotta voidaan perhettä ja lasta oikealla tavalla tukea. ja jotta esimerkiksi löydetään ne äidit joilla on masennusta, eivätkä sitä itse tunnista.... MUTTA eihän sinun äitinä ole neuvolan kaikkiin kysymyksiin pakko vastata, etenkin jos sinusta...
  17. R

    Tälläistä toimintaa Rovaniemellä päiväkodissa!

    En vetänyt hernettä nenään, vaan toin toisenlaisen näkökulman. Jos et osaa keskustella puolesta ja vastaan, niin älä keskustele ollenkaan!
  18. R

    Tälläistä toimintaa Rovaniemellä päiväkodissa!

    Mistä tiedät mitä keskustelu koskee? Juoruilua?? ei viitsi vahtia - totta silmät kiinnihän ne siellä seisoo. touhuta jotain kehittävää - eikö lasten tarvitse osata touhuta mitään päiväkodissa ilman ohjeistusta? oletko kuullut vapaasta leikistä?
  19. R

    Tälläistä toimintaa Rovaniemellä päiväkodissa!

    |O voi kun joku joskus kirjoittaisi, että katsokaa kuinka upeasti päiväkodissa on hoidettu lapset tänäänkin. Koska sitäkin tapahtuu, ihan päivittäin, ympäri Suomea!!!

Yhteistyössä