Hakutulokset

  1. Eitsa

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Heisan! Tulin vain nopsaan ilmoittamaan, että meidän pieni mies syntyi 10.9. raskauviikolla 40+3 Painoa oli 3600g(lääkärin arvio oli kaks päivää aikasemmin 4300g) ja pituutta 52,5cm. mut nyt mentävä... myöhemmin sit lisää. -Eitsa
  2. Eitsa

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Heisan pitkästä aikaa! Onnea jakaantuneille! :flower: Itse vietin yön sairaalassa, kun epäiltiin että ois lapsivettä lirahtanu, mut ei ollu... Lääkäri teki aamulla sisätutkimukset, kohdunkaula vielä jäljellä ja takana, mut pehmentyny kahelle sormelle auki... Sano et mene vielä kotin...
  3. Eitsa

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Onnea pienokaisen saaneille! :flower: Te olette niin ahkeria kirjottajia, että meni hetki enen ku sain taas luettua kaikki läpi =) Eilinen äititpoli käynti: rv: 38+3 painoo tullu lisää +600g viikossa :ashamed: turvotusa on. RR: 114/70 sydämen käyrillä olin 15min ja oli hieno...
  4. Eitsa

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Onnea Niihulle ja perhellee! :flower: Hille Olen mä lueskellu tuolla taustalla teijän juttuja, mutta en oo rohjennu ite kirjotella. :ashamed: Eitsa 38+1
  5. Eitsa

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Iltaa! Viime viikolla todettiin raskaus diabetes ja nyt oon sitten loppu ajan ruokavaliolla ja mittailen sokeriarvoja. Keskiviikkona menen synntystapa arvioon, toivottavasti kaveri ei oo ihan hirveesti kasvanut, kun viimeksi (rv 36+4)jo oli painoa kertynyt huimat 3100g. Eitsa rv38+1
  6. Eitsa

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Heisan! Vihdoin sain kahlattua läpi tän pinon =) Ja nyt vasta uskaltaudun kirjotteleen ite tänne... Onnea kaikille nyyttinsä jo saaneille! Nyt täytyy lähtee hakeen eskarilaista, mut palailen illemmalla kirjottelemaan lisää. Eitsa 38+1
  7. Eitsa

    Yksin odottajia?

    moi! odotan myös yksin (la 7.9.) olimme kihloissa ja suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta (taloa,perhe yms) vuoden verran meni ennen kuin lapsi sitten ilmoitti tulostaan.... mies sanoi et ei haluakaan isäks vielä. Saas nähdä haluaako sitten tavata lastaan ku hän syntyy. minulla sisarusten...
  8. Eitsa

    ***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

    Heisan! Ilmoittaudun joukkoihinne. Elikkäs mulla l.a. 7.9. toista ootan ja synnytyssairaala on Ras.
  9. Eitsa

    onko muita yksin odottajia?

    Heippa! Minulla laskettu aika syyskuussa. Meillä meni näin... oltiin miehen kans sovittu et lapsi saa tulla, jos on tullakseen... vuosi meni ku lapsi ilmoitti tulostaan ja siten mies ilmoitti et ei olekaan valmis vielä isäksi. Minulla on ennestään 5v lapsi. Voimia ja jaksamista. :flower:
  10. Eitsa

    onko muita yksin odottajia?

    Heippa! Minulla laskettu aika syyskuussa. Meillä meni näin... oltiin miehen kans sovittu et lapsi saa tulla, jos on tullakseen... vuosi meni ku lapsi ilmoitti tulostaan ja siten mies ilmoitti et ei olekaan valmis vielä isäksi. Minulla on ennestään 5v lapsi. Voimia ja jaksamista. :flower:

Yhteistyössä